Forever unsocial

4:04 PM


Styl gotycki jest mi bardzo bliski. Pomyślałam, że pokażę go w nieco inny, bardziej codzienny sposób. Głównym elementem stylizacji była bluza <klik> , marzyłam o niej już od dawna :). Całość została utrzymana w czerni (jak tu jej nie kochać..?). Pewnie do tej pory styl gotycki kojarzył się Wam z gorsetami i teatralnymi outfitami. Ja jednak postawiłam na dresy - czemu nie? Jak pewnie wiecie - lubię mieszać style. Zawsze stawiam na nieoczywiste rozwiązania. Moda to dla mnie zabawa, a jednocześnie pasja. Kolejnym przełamaniem stylów są creepersy w połączeniu z dresami, co pojawiło się również w <tym poście> . Wyciągnijcie z szafy rozmaite ubrania i połączcie w niecodzienny sposób - zapewniam Was, że możecie być pozytywnie zaskoczone. Elementem zaskoczenia jest tu również peruka. Zakochałam się w srebrnym ombre u Monami Frost i postanowiłam również skusić się na tę perukę.
♥♥♥
Gothic style is very me. I thought I'd show it in a slightly different, more everyday way. The main element of the styling was a sweatshirt <click> , I dreamed about it for a long time :). The whole is maintained in black (how can you not love her ..?). Probably so far gothic style you associate with corsets and theater outfits. But I put it on sweatpants - why not? As you probably know - I like to mix styles. Always I bet on the unobvious solution. Fashion is fun to me, and at the same time passion. Another breaking of styles are creepers combined with sweatpants that there was also in <this post>Take out of the closet various clothes and combine in an unusual way - I assure you that you can be positively surprised. The element of surprise is also wig. I fell in love with silver ombre on Monami Frost and decided to also try this wig.
































sweatshirt - Shein / pants - Cropp / creepers - Primark / beanie - Terranova

You Might Also Like

100 komentarze

  1. włosy są genialne absolutnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci nagle włosy urosły ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygladasz ślicznie , świetne włosy <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. OH MY GLOB!!! You are totally awesome!!!! This hair colour totally fits to you!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyszłaś ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. like seriously babe this hair suits you
    http://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Your outfit is so cool! The beanie suits you very well and I love your hair in it's two colours!

    OdpowiedzUsuń
  9. cool!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne zdjęcia! I ta bluza z kill star'a - moje marzenie <3
    Zadam Ci dziwne pytanie: czy sesja (w większości) była robiona na tle ściany Kaufland'u? XD (nie zrozum mnie źle, nie mam nic do tła. Powiem nawet że mi się podoba. Po prostu chcę wiedzieć, czy dobrze kojarzę).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty chyba jesteś kobietą o wielu twarzach :P super masz te włosy!
    Wyglądasz prześlicznie, trafiłaś w mój gust z tą stylizacją :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Ta czarna stylizacja bardzo przypadła mi do gustu.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super włosy, a zdjęcia bardzo fajne. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja!
    Sliczne zdjęcia :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie wyglądasz :)http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. This is absolutely amazing! I’m obsessed. Have an amazing new week. :)

    Style For Mankind
    Facebook
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz, klik - 26,06$ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/nowosci-z-shein-i-dresslink.html
      Z góry dziękuje :*

      Usuń
  18. Całkiem fajnie, trochę inaczej ale fajnie i makijaż dopracowany. Ładne oko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem fajnie, trochę inaczej ale fajnie i makijaż dopracowany. Ładne oko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi dear
    Great outfit, rocking
    Love the sweatshirt
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. No i elegancko! Naprawdę super się prezentujesz w tym sportowym stylu :) Czapkę mam taką samą i jest moją ulubioną, ale stosuję ją w bardziej formalnych połączeniach ciuchowych :D

    OdpowiedzUsuń
  22. I love this look. Totally amazing,chic! Gorgeous photos, the colors and textures are so dreamy . I enjoy this look and colours match perfectly . <3 following GFC :)
    www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  23. Love this look! <3

    http://looktheotherway.co

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz czadersko w tym zestawie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię takie podejście do mody, jakie prezentujesz :D Zabawa. Ale i przy okazji kreatywność i świetne jej efekty! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsze co się rzuca w oczy: Twoje piękne włosy!!! ♥
    Dyed Blonde
    Nowy dział na blogu

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluza jest świetna. Wyglądasz rewelacyjnie. Bardzo podobają mi się Twoje włosy! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajna stylizacja, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawa bluza, pięknie skomponowana całość, włosy cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  30. Hello,

    Beautiful look ! :D

    Sarah, http://www.sarahmodeee.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Też kochamy czerń ale bardziej w eleganckiej odsłonie, ale Twoja bluza jest mega fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  32. szalona, grunge'owa stylizacja! Super, kojarzy mi się z Gwen Stefani

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz genialne włosy! A z tą szafą to ostatnio coś takiego próbowałam zrobić xd

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. super <3 Mysle ,że pasuje ci taki styl i pasowalby ci tez jakis słodki look . <3
    Jestes bardzo piekna <3

    OdpowiedzUsuń
  35. a już miałam pisać "jakie ty masz piękne włosy" :D
    fajnie wyszło :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Początkowo zaczęłam się zastanawiać, kiedy Ty takie włosy wyhodowałaś, a tu peruka :D Ale możesz pomyśleć o takiej fryzurze, bo wyglądasz absolutnie genialnie! A fanką Twojego stylu zawsze byłam i nadal jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądasz w tym zestawie, a peruka jest zarąbista :)

    OdpowiedzUsuń
  38. jaka ostra bluza!!! kocham twoje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. fajne włosy, uwielbiam czarne bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. piękne włosy:D super Ci w takiej dlugości:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz super, a już w tych włosach to w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo mi się ta bluza podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo pasuje do Ciebie ten look, masz śliczną buzię i uśmiech, włosy mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Pierwsze co pomyślałam: ale jak to skąd te włosy?! :) Całość to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo lubię czarno-białe zestawienia, właściwie tu jest tylko biała grafika, ale ileż ona daje! Tobie wyszło WYJĄTKOWO fajnie, bo po pierwsze niecodziennie, bo drugie wszystkie elementy idealnie ze sobą współgrają, po trzecie luzacko i to w dobrym tego słowa znaczeniu. Pomysł na perukę ekstra, gdybyś nie napisała, nie zauważyłabym nawet. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Totalnie nie mój styl, ale Ty prezentujesz się bardzo oryginalnie! Masz świetne włosy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Zdecydowanie nie mój styl, chociaż tak długich włosów można tylko pozazdrościć ;)
    Ale czy Ty ostatnio nie miałaś na zdjęciach krótkich? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko sprawka peruki, oj chciałabym mieć taką długość naturalnych włosów :D

      Usuń
  48. I love your pretty hair :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawa interpretacja stylu gotyckiego, bardzo fajna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cool look again in my all-time favourite colour <3

    http://antimuse-fashionriot.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  51. Wyglądasz rewelacyjnie i bardzo stylowo ;) Jestem zachwycona bluzą, a włosów zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie mogę napatrzeć się na włosy. Już myślałam, że coś wykombinowałaś ze swoimi, tak naturalnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Hi Emmanuelle, Black tones and your hair style and make up is great . You looks fabulous. xo

    http://takimodam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Z dobre 5 lat się tak nosiłam :) miałam przeskok po glanach 20stkach, długich gotyckich sukienkach i kg łańcuchów i ćwieków :) teraz została w mojej szafie czerń i proste formy z nadal mocno rockowymi akcentami :) Co zrobić jak się słucha rocka i metalu to chyba ciężko wyrosnąć :P

    OdpowiedzUsuń
  55. tez kiedys zalozylam creepersy do dresów i właśnie całkiem pasują! Rzadko noszę dresy, ale dzięki creepersom nie wygląda się jak dresiara tylko tak bardziej rockowo :D A ta bluza jest boska, mam podobna koszulke forever unsocial <3
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. uwielbiam twój styl, jest mega originaly. genialny kolor włosów!

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Lubie taki styl, a na jeden t-shirt z killstar cały czas poluje, tylko czekam, aż mój rozmiar będzie dostępny w sklepach w PL, a nie zamawiać z oficjalnego.

    OdpowiedzUsuń
  58. Podoba mi się ten outfit :) na włosach to masz (trochę:D) platynę? to ten odcien? :)
    Buziaki!
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - nowy post, może Cie zaciekawi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to taki platynowo-srebrny odcień gdzieniegdzie blond :) jednak to (niestety) peruka

      Usuń
  59. cudowne zdjęcia, pięknie wygladasz jak zawsze :) bardzo podobaja mi się twoje włosy <3

    http://wooho11.blogspot.com/ zapraszam :) jak Ci sie spodoba to zaobserwuj-to duza motywacja a ja dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne włosy :)
    Choć może taka stylizacja nie jest w moim stylu, to jednak wyglądasz naprawdę wspaniałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. jakie Ty masz tu włosy długie!

    OdpowiedzUsuń
  62. ostry look :) masz piękne włoski to są całe naturalne czy doczepiasz?

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo fajnie to wszystko razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne połączenie! ;) A peruka wygląda bardzo realistycznie, byłam pewna, że to Twoje włosy tylko w nowym wydaniu :D Gdzie można taką kupić? :P

    OdpowiedzUsuń
  65. Very cool look and I love your hair!
    Happy WE bellissima!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  66. Mrocznie i zarazem na luzie:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajnie wygląda taka stylizacja, szczególnie z takim włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  68. You look amazing! Really nice outfit :)

    CAROLINE

    JOIN MY GIVEAWAY GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  69. To jest peruka co nie? :D Świetnie w tych włosach wyglądasz! Stylizacja też mi sie strasznie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  70. Swietnie to wyglada, ja też lubię bawić sie rożnymi stylami :) bluza bardzo mi sie podoba 😄
    labeauteofblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo Ci pasuje ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Hair goals. And omg you rock gothic style, such a cute sweatshirt.

    Amy;
    Little Moon Elephant

    OdpowiedzUsuń
  73. swietne wlosy!!! :)
    styl zupelnie oddalony od mojego gustu ale do cb jak najbardziej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo mi się podoba twoja wersja gotyckiego stylu <3 Naprawdę nietuzinkowe połączenie :) I te włosy, po prostu rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  75. Ale masz ładny kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  76. WOW! No swietna sesja ♡ Genialnie wygladasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook