Nowości kosmetyczne z Minti Shop

4:17 PM


Tematyka dzisiejszej notki będzie różniłą się trochę od pozostałych. Rzadko pojawiają się tu posty kosmetyczne i zamierzam to zmienić. Są to moje drugie zakupy na Mintishop i jestem z nich bardzo zadowolona. W sklepach internetowych możemy znaleźć wiele kosmetycznych perełek i nowości. Dużym plusem dla minti jest dbałość o opakowania i czas dostawy (zamównienie złożyłam w niedzielę i przyszło do mnie w środę). Jeśli jesteście ciekawi co zamówiłam i jakie jest moje pierwsze wrażenie - to zapraszam do dalszej lektury.
♥♥♥
The subject of today's post will be different from the others. Cosmetics post appear rarely, and I intend to change that. They are my second purchase at Mintishop and I am very happy with them. The online stores can find many cosmetic novelties. A big plus for Minti is the attention to packaging and delivery time. If you are curious what I ordered and what is my first impression - I invite you to read on.






Makeup Revolution New-trals vs neutrals palette

To już moja trzecia paletka cieni z Makeup Revolution. Cienie u góry inspirowane są paletką Lime Crime Vesus, w której już dawno się zakochałam. Oryginału nie kupiłam z powodu skandalu związanego z Lime Crime, jednak może kiedyś się na niego skuszę i porównam z Makeup Revolution. Kolory są łudząco podobne, zobaczcie <TU> . Natomiast dolna część paletki inspirowana jest Naked 3 / Iconic 3. Kolory na pierwszy rzut oka są identyczne, jednak perłowe cienie w New-trals Vs Neutrals są bardziej brokatowe. Pigmentacja jest różna, te jasne cienie z lewej strony nie zachwycają, jednak reszta jest bardzo dobra. Moim faworytem jest kolor Trend - dawno nie widziałam tak dobrze napigmentowanego cienia i ten pomarańczowy kolor.. Dołączony został dwustronny pędzel. Pierwsze wrażenie świetne i duży plus za brak bezużytecznej pacynki. Strona do blendowania bardzo fajna, jednak po jej umyciu włosie dosłownie wypada. Muszę przyznać, że po pędzelkach z tej firmy spodziewałam się lepszej jakości. Paleta kosztowała jedynie 35 zł, więc myślę że warto się skusić. Możemy wykonać za jej pomocą codzienny makijaż jak i ten bardziej szalony, w czerwieniach :).
♥♥♥
This is my third eyeshadow palette from Makeup Revolution. Shadows at the top are inspired by Lime Crime Vesus palette. I did not buy original one because of the Lime Crime scandal, but maybe someday buying it and compare with Makeup Revolution. And the lower part of the paddle is inspired by Naked 3 / Iconic 3. Pigmentation is different, these bright shades on the left side did not impress, but the rest is very good. My favorite color is Trend - I have not seen such a well pigmented eyeshadow and the orange color.. Attached is two-sided brush. Side for blending seemed very nice, but after washing the hair literally falls.



Maestro 790 eyeliner brush


Już od dawna poszukiwałam idealnego, precyzyjnego pędzelka do żelowego eyelinera. Myślę, że w końcu go znalazłam. Końcówka jest zagięta co ułatwia wykonanie idealnej kreski, a przy tym jest bardzo cienki. Już go umyłam i włosie zachowało swój kształt. Pomyślałam że zrobię małe porównanie pędzelków do eyelinera, Maestro wypadł najlepiej!
♥♥♥
For a long time I was looking for a perfect, precise brush for gel eyeliner. I think I finally found it. The tip is bent to facilitate the execution of the ideal line, and at the same time is very slim. Already I washed it, and the hair has kept its shape. I thought I'd do a small comparison brushes for eyeliner, Maestro came out best!


(kreski są w takiej kolejności jak pędzle na poprzednim zdjęciu)

Catrice liquid camouflage conceler


W końcu doczekałam się dostawy płynnego kamuflażu od Catrice. Mam jasną cerę, więc postawiłam na kolor 010. Świetnie sprawdzi się w rozświetlaniu okoloic oka w stylu makeupowych guru. Jest lżejszy od wersji w słoiczku, co sprawia że sprawdza się idealnie pod oczy.
♥♥♥
In the end, I've reached the delivery of liquid camouflage from Catrice. I have fair skin, so I set 010 color. It is lighter than the version in the jar, making it works perfectly under eyes.



You Might Also Like

86 komentarze

  1. Ale fajne nowości :) Szczególnie zazdroszczę takiej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy chciała by Pani katalog Marizy KOSMETYKI ok t
      Tel.512141272

      Usuń
    2. Czy chciała by Pani katalog Marizy KOSMETYKI ok t
      Tel.512141272

      Usuń
  2. Takie zakupy to i ja lubię. Cudowna paletka :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak, to jedna z nowszych paletek Makeup Revolution :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kochana mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w tym poście :
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
      Ogromnie mi zależy, z góry dziękuję <3

      Usuń
  5. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna paletka, choć mi najbardziej odpowiadałyby albo najbardziej jasne kolory albo najciemniejsze. Jakoś nie widzę siebie w czerwonym lub pomarańczowym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Those shades are amazing! <3

    http://looktheotherway.co

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem, czy umiałabym się posłużyć takim zgiętym pędzelkiem :) Na co dzień używam takiego, ale prostego, właśnie do żelowego eyelinera.

    OdpowiedzUsuń
  9. Imponujące zakupki, paletka ma śliczne kolorki :)
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kosmetyki, pędzelek zdecydowanie pokonał te inne ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam zestaw pędzli Maestro ale tego akurat nie :) Świetne nowości, paletka cudna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten korektor robi ostatnio furorę, jak widzę :) mam nadzieję, że będzie Ci dobrze służył

    OdpowiedzUsuń
  13. love the colors of your cosmetics!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice palette!!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne nowości ;) ja osobiście zazdroszczę palety ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne nowości
    marzy mi się taka paletka
    _____________
    Pozdrawiam MARCELKA ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Paleta z kolorami jest super.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam minti shop maja tak śliczne opakowania... Tez poszukuje paletki jednak nie wiem jeszcze na jaka sie zdecydować :)
    Buziaki
    Aspolecznee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. kamuflaż znam w wersji kremowej, w płynnej też mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja własnie niedlugo będę zamawiała paletki z tej firmy, ale ja wolę inne kolory, jednak mam nadzieję, ze będą tak samo dobre, słysze same plusy o tej firmie/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo słyszałam o tym sklepie, ale jeszcze nigdy nie kupowałam. Jakoś najbardziej lubię drogerię stacjonarne i tą frajdę z pomacania wszystkiego przed zakupem :D Ale może warto się w końcu przełamać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. This is such a stunning post! Hope you have a fab weekend!!!

    Style For Mankind
    Facebook
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładna kolorystyka tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wygląda zachęcająco, piękna paleta kolorów cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój korektor się kończy, więc następnym wyborem będzie pewnie ten Catrice. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. That palette is gorgeous! Your photography is lovely too X
    www.britishmermaid.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne kolory :D

    http://kisadeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Loving your blog <3

    Followed you, would love if you could follow back, Have a Good day xx

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale cudna paletka, chciałabym taką <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Kusząca paletka- lubię taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna paletka :) kolory typowo moje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. o chce ten kamuflaż z catrice!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta paletka jest świetna ♥
    Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com/ Jak ci się spodoba to zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne kosmetyki. Będę musiała przyjrzeć się bliżej tej paletce, świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Totally obsessed with this palette!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię minti, dziś nawet tam zamawiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniałe kolory cieni, boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kupowałam w tym sklepie wielokrotnie i zawsze byłam zadowolona. Fajne cienie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Widać,że zadbałaś o estetykę zdjęć i genialnie Ci to wyszło, a produkty cieszą oko :3

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna paletka i te pędzelki! Musiałabym się również w takie cuda zaopatrzyć :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Na ten korektor sama mam ochotę :)) A minti bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Amazing items! Really interesting post!

    OdpowiedzUsuń
  44. ciekawe nowośći.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zainteresowałaś mnie tym sklepem. Szczególnie zaimponowało mi to, że tak dbają o przesyłki. Zaraz przejrzę ich asortyment.
    Kupiłaś świetne kosmetyki!

    Pozdrawiam, Wygadana nastolatka

    OdpowiedzUsuń
  46. Średnio znam się na kosmetykach, ale fajnie, że teraz takiego typu posty będą się u Ciebie częściej pojawiać. Może w jakiś sposób się douczę. ;)
    Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam Minti Shop, a zwłaszcza pędzle i szminki! Choć bardziej preferuję liquid eyelinery, to widzę, że pędzel z Minti sobie znakomicie poradził z żelowym :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  48. Amazing, nice post! Love this catrice camouflage

    kisses Adela Acanski

    OdpowiedzUsuń
  49. Beautiful palette ! Have a lovely week :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Paletka wygląda świetnie, oj kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam ten korektor z Catrice i już zaliczam go do ulubieńców.Paletka wygląda super:-)

    OdpowiedzUsuń
  52. ale cudowne rzeczy !!!
    śliczna paleta !
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo podoba mi się paletka z cieniami, poza tym ma świetną cenę :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. wspaniałe zamówienie i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  55. również obserwuje :) http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. super nowości :D ja ostatnio tez zaszalalam pod względem kosmetyków :*

    www.patryczko.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna paleta! Chętnie bym ją zakupiła.
    Bardzo zaciekawiający post.
    Pozdrawiam http://xzyq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajne produkty zamówiłaś :)Super paletka :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Oj tak na dzienny makijaż idealna! Ja ostrzejszych kolorów używam bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajnie, że ta paletka ma też bardziej błyszczące cienie. Bardzo brokatowych nie lubię, ale takie połyskujące subtelnie i nałożone odpowiednio - ładnie prezentują kształt oka :).

    Pozdrawiam,
    INKarnacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. No, no, ale cudowna paletka i ten płynny kamuflaż fajny. Też mam jasną cerę, pewnie by mi pasował.

    OdpowiedzUsuń
  62. wow ależ piękna paletka cieni do powiek- sama chęci bym sobie taką sprawiała, bo kolorystyka jak najbardziej trafila w moj gust- tylko najpierw muszę nauczyć się malować powieki :P bo ja mam dwie lewe rece do takich rzeczy :P hehe

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale świetne rzeczy! I chociaż sama takich nie używam to moje kobiece serce na sam widok skłania się ku takim kosmetycznym pokusom :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Beautiful post dear! I like this a lot.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    LATEST POST: Kevyn Aucoin Medium Sculpting Powder Review and Swatches


    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    OdpowiedzUsuń
  65. Muszę przyznać, że nie znam tego sklepu ale te rzeczy wyglądają zachęcająco;)

    OdpowiedzUsuń
  66. aż zapragnęłam złożyć zamówienie haha :) Mój ulubiony pędzelek tego typu jest z Zoevy! A korektor uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  67. Awesome picks, dear! They're so pretty! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  68. Nowości świetne! Nie będę oryginalna - paletka świetna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Daj prosze znac czy camu nie ciemnieje :) i czy faktyczbie jets tak jasny jak mówią :) Stosowałam wersji najaśniejszej ze sloiczka ale była dla mnie tak ciemny ze wykorzystywałam go do konturowania;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Wow :) I love the pretty eyeshadows :) They look amazing

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękna jest ta paletka, naprawdę <3

    a korektor też kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook