One day in Cracow

1:26 PM


Pragnę pokazać Wam zdjęcia z mojego ulubionego polskiego miasta, jakim jest Kraków. Uwielbiam spacerować tamtymi uliczkami i odwiedzać rozmaite kawiarnie czy restauracje. Każda z nich ma swój niepowtarzalny klimat. Podczas tego pobytu wybrałam się do Charlotte. Wystrój jest specyficzny, prosty lecz jednak ma coś w sobie! Nie ma nic lepszego niż pyszne słodkie śniadanie w centrum Krakowa. Miasto to lubię przede wszystkim za niesamowitą architekturę. Lubie nowoczesny design, jednak te zabytkowe budynki zawsze będą mnie zachwycać. Fajne czasem jest oderwanie się od codzienności i zwiedzanie nowych, ale i starych miejsc na nowo.
♥♥♥
I want to show you pictures of my favorite Polish city - Cracow. I love to walk the streets and visit the various cafes and restaurants. Each of them has its own unique atmosphere. During this trip I went to Charlotte. The decor is unique, simple but still has something! There is nothing better than a delicious sweet breakfast in the city center. I like this city for its incredible architecture. I like modern design, however, these historic buildings will always delight me. It's cool to sometimes take a break from everyday life and explore new, and old places again.
























You Might Also Like

108 komentarze

  1. Piękne zdjęcia, szczególnie te z kawiarni. Byłam w Krakowie kilka razy i zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kraków to bardzo ładne miasto muszę niebawem się tam wybrać, na jakiś weekend :)

    zaczarowana-oczarowana.pl


    OdpowiedzUsuń
  3. Great pictures, looks like you had a wonderful time! I´ve been in Poland a few years ago, but not in Cracow... perhaps someday...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam Kraków, magiczne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze bardzo chciałam zwiedzić Kraków. Miejmy nadzieję, że kiedyś dojdzie to do skutku. Pozdrawiam htpp://xzqy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a beautiful post dear! I like this a lot.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne! Mogłabym patrzeć na nie godzinami. W Krakowie byłam kilka razy, ale zawsze na chwilę. Muszę kiedyś wpaść na dłużej.
    Pozdrawiam :*
    http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, że do Krakowa mam dosyć blisko, to jestem tam bardzo rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znowu jakieś super restauracje *-* piękne zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne fotki, Kraków jest piękny :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny jest Kraków ;* cudowne zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie zdjęcia. Uwielbiam Kraków, ale jak na złość nie mam czasu znowu jechać, chociaż może w końcu się uda jak będę wybierać się do Budapesztu, co z tego co mi wiadomo można z Krakowa pociąg złapać w tamte strony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Kraków :) To takie piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  14. this post is so lovely and the pics are so mesmerizing..

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :) Stare miasto w Krakowie jest przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Kraków! Moje ulubione miejsce to Sukiennice i fabryka czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś w Krakowie bywałam prawie codziennie :) zatęskniłam trochę oglądając Twoje zdjęcia ..

    OdpowiedzUsuń
  18. Kraków... piękne miasto za każdym razem jak tam wracam zachwycam się na nowo. Zdjęcia super, uwielbiam Charlotte <3

    OdpowiedzUsuń
  19. jakaś jutuberka niedawno pokazywałaq to miejsce ;D tak mi się wydaje, jest przepięknie tam!

    OdpowiedzUsuń
  20. To prawda! Kraków to przepiękne miejsce :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)
    http://vesnamar.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nie byłam w Krakowie, ale mi się marzy! ;)

    Zapraszam do mnie http://holaholafashion.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Krakow ladny ale tylko starowka i okolice :D fajne fotki!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Kraków jest boski,a w dodatku narobiłaś mi sama tymi bułeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystko tak pięknie wygląda, jedzenie smakowite, zawsze chciałam zobaczyć Kraków, mieszkam jednak na drugim krańcu Polski, ale że jestem optymistką to czekam na realizacje, na pewno w tym roku nie odpuszczę, miłego dnia, pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham Kraków ♥ Kiedyś tam mieszkałam i nie wyobrażałam sobie nawet,że stamtąd się wyprowadzę... Ale miłość wyprowadziła mnie w świat ;-) Na szczęście bywam w Krakowie kilka razy w roku i za każdym razem się zachwycam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Kraków. Żałuję, że mam do niego tak daleko :)
    Świetne ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam w Krakowie niejednokrotnie i wcale się nie dziwię, że jest Twoim ulubionym miastem! Sama nie mogę się wypowiedzieć, bo mało w życiu zwiedziłam. Zgadzam się, że oderwanie od rzeczywistości i obejrzenie tych wszystkich miejsc jest fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Kraków <3. To także moje ulubione Polskie miasto i chyba i ulubione ze wszystkich innych miast. Nie jestem wybredna, a za to jestem straszną patriotką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam Kraków ma niesamowity czar

    OdpowiedzUsuń
  31. Również uwielbiam Kraków. I bardzo dużo osób poleca to miejsce. Mam zamiar sie tam wybrać przy jakiejs okazji

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Również uwielbiam Kraków. I bardzo dużo osób poleca to miejsce. Mam zamiar sie tam wybrać przy jakiejs okazji

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Hello lovely!
    I love your blog, great photos! Would you like us to follow eachother? I just started following you on GFC #655 please follow back! Let's keep in touch & support eachother :-) Have a nice day, greetings from Italy, Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zdjęcia, też chciałabym pojechać do Krakowa
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://sialabala.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj tak bywam często i uwielbiam :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Kraków jest piękny.Dawno tam nie byłam.Śliczne zdiecja.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam nadzieję, że w te wakacje uda mi się zawitać do Krakowa :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia... daleko masz do Krakowa? Pytam ze względów czysto ciekawskich, ale i odnośnie spotkań blogerskich :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam takie knajpki! Posiłki w takich miejscach nabierają uroku i elegancji :) w Rzeszowie również jest kilka tego typu kawiarni, czy restauracji i często tam zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kraków to wspaniałe miasto, również bardzo je lubię! :)
    A zdjęcia są super, zwłaszcza te robione z góry. c:

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi też bardzo podoba się Kraków, muszę się tam znowu wybrać!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak tylko bede w Krakowie to muszę w końcu odwiedzić te piekne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  43. piekne zdjecia ale brakuje mi podpisów pod nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  44. mam nadzieję, że w weekend majowy uda mi się zahaczyć o Kraków:)

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam to miasto ;) Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  46. A... Ja chce do Krakowa
    Piękne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  47. Też uwielbiam Kraków (choć w trakcie studiowania tam darzyłam to miasto znacznie mniejszą sympatią). Piękne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna miejscówka! Wprawdzie za Krakowem nie przepadam, ale dla samej kawiarni bym tam pojechała, przyciąga.

    OdpowiedzUsuń
  49. kocham Kraków:) z niego blisko do moich gór kochanych!

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne zdjęcia, a Kraków jest przeuroczy, niedawno byłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  51. To z rowerem - super!
    Kraków lubię, ale najbardziej - Wrocław.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale świetne zdjęcia! Też niedawno byłam w Krakowie i jestem czarowana tym miastem :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne zdjęcia. Nigdy nie byłam w Krakowie. Możliwe, że tego lata się tam wybiorę :)
    Ciekawy blog. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  54. W Krakowie byłam kilka razy, jednak na krótko. Zawsze byłam nim oczarowana. Szkoda, że mam tam strasznie daleko :/
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  55. piękne zdjęcia :) ostatni raz w Krakowie byłam w Andrzejki :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne miasto:) Fantastyczne zdjęcia:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  57. Nic dziwnego, że mój brat, który mieszka w Krakowie nie chce stamtąd wracać do domu ;p

    OdpowiedzUsuń
  58. W Charlotte mnie jeszcze nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne miasto, niestety już dawno tam nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  60. Nice photos :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  61. Także odwiedziłam w Krakowie w lutym Charlotte :) Chętnie tam wrócę jeszcze kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja w Krakowie byłam bardzo dawno. Może w tym roku uda mi się tam zajechać :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Looks like you had a fabulous day, doll.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  64. Kraków jest cudowny, ma w sobie jakąś niesamowita magię :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękne zdjęcia :)
    Ja za tydzień będę miała okazję zwiedzić dokładnie Kraków :)
    Wesołych świąt!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne zdjęcia!
    Jestem zakochana w tym mieście.

    natalie-entourage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Kraków jak zwykle nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Najbardziej kochają Kraków osoby, które nie muszą użerać się w korkach do pracy codziennie :P Życzę spokojnych i radosnych świąt Wielkanocnych www.madrzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Great post <3
    Follow-follow on GFC? :)
    vannja9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękne zdjęcia!
    Ja również uwielbiam Kraków i mam z nim bardzo dużo miłych wspomnień :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Tak tam pięknie, a ja niestety nie miałam okazji odwiedzić tego miasta:)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  72. Mango passion!<3 Przepiekne zdjęcia! Muszę się tam kiedyś wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  73. It looks like such a wonderful city! I'd love to visit one day!

    http://looktheotherway.co

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękne, klimatyczne miejsca! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Uwielbiam Kraków, to miasto nie może się nikomu znudzić:-)

    OdpowiedzUsuń
  76. Kraków ma coś w sobie :) Lubię je, chociaż szkoda, że powietrze czasem średnio fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  77. oo ja też zdecydowanie kocham Kraków, ma swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  78. W Krakowie byłam tylko 2 razy i było to dawno temu, ale do dzisiaj pamiętam to piękne miasto. Myślę, że świetnie uchwyciłaś Kraków obiektywem!

    OdpowiedzUsuń
  79. Nie byłam jeszcze nigdy w Krakowie, ale to miasto na zdjęciach urzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  80. też uwielbiam Kraków, tak sie ciesze że wystarczy pół godzinki i już jestem w Krakowie ;)

    Zdrowych, radosnych w rodzinnym gronie Świąt :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  81. Hello,

    So amazing ! :D

    Sarah, http://www.sarahmodeee.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Chciałybyśmy w niedalekiej przyszłości zwiedzić to miejsce :) Piękne pamiątkowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Na początku czerwca miałem lecieć do Krakowa ale zmieniłem plany. Świetne zdjęcia.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Amazing photos! Now I wanna to wisit Cracow!

    OdpowiedzUsuń
  85. Świetne zdjęcia :D
    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook