Promocja -40% w Naturze - moje zakupy

11:16 AM


Kolejny kosmetyczny haul pojawia się wcześniej niż przypuszczałam. No cóż, nie mogłam ominąć takiej promocji (zna to chyba każda kobieta) :P. Jest to świetna okazja do wypróbowania dotąd nam nieznanych marek lub kosmetyków. W końcu skusiłam się na wszystkim makeupowym freakom znane - produkty do konturowania od Kobo. Ostatnimi czasy konturowanie w stylu Kim Kardashian stało się bardzo popularne. Dzięki czemu coraz częściej w drogeriach możemy spotkać bronzery i rozświetlacze. Większość drogeryjnych bronzerów jednak jest w zbyt ciepłym, opalizującym kolorze. Na szczęście Kobo ma w swojej szafie chłodne odcienie, które idealnie imitują cień na naszej twarzy. Marka Wet n wild w końcu zagościła w Polsce, zawsze byłam jej ciekawa oglądając amerykańskich youtuberów. Postawiłam na srebrny brokat. Kolejna rzecz to mój hit - konturówka od Smart Girls Get More. Jako, że moja ulubiona kredka od Catrice się już kończy kupiłam kolejną sztukę (niestety tym razem Catrice nie podlegało promocji). Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o tych kosmetykach to zapraszam do dalszej lektury.












Wet n Wild glitter single in Spiked
Brokatowe makijaże zachwycały mnie od zawsze. Nakładanie sypkiego brokatu zawsze wydawało mi się czasochłonne, więc postanowiłam wypróbować ten produkt. W jednym z tutoriali makijażowych miał go nawet Jeffree Star - pomyślałam "czemu nie..?" i włożyłam ten magiczny brokat do koszyka. Jak na razie jestem z niego zadowolona, oby tak dalej!




Smart Girls Get More lipliner in 03 nude bronze
To już moja druga konturówka z tej firmy. Bardzo kremowa, trwała a przede wszystkim matowa! Kolor absolutnie mnie zachwycił. Zapłaciłam za nią śmieszną cenę bo 2,50zł :).


Kobo Face contour mix
Konsystencja wszystkich czterech podkładów jest bardzo fajna, wydaje się minimalnie tłusta. Najciemniejszy kolor może być za ciemny dla osób z jasną karnacją.




Kobo Matt Bronzing & Contouring Powder in 311 Nubian desert
Zastanawiałam się "na który odcień się zdecydować..?" - Sahara Sand czy Nubian Desert. Ostatecznie padło na ten ciemniejszy. Ma bardzo chłodny kolor, idealny do nadania konturów naszej twarzy. Ja jednak używam go bardzo mało, bo można przesadziś i stworzyć efekt brudnej plamy - a tego nie chcemy.




Catrice Eye brow stylist in 040 Don't let ne brow'n
Ostatnim już produktem jest moja ulubiona kredka do brwi. Kolor jest idealny, będzie pasował do osób z chłodnym kolorem włosów. Używam jej już od dwóch lat i przy codziennym stosowaniu starcza na bardzo długo.


Skaczących jajeczek,
uśmiechniętych mordeczek,
fruwającej wody
i nieprzemijającej urody.
Błogosławieństwa Jezusa
i ogromnego całusa!

You Might Also Like

77 komentarze

  1. O tym brokacie to nie słyszałam. Bede musiała sie wybrać na zakupy :)
    Ps. Mam ten bronzer z Kobo - uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ten bronzer od Kobo ;0! uwielbiam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba już wiem na co przeznaczę pieniądze w najbliższym czasie. Takich promocji nie mogę przegapić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju ale świetne produkty! Chciałabym mieć ten brokatowy cień <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne produkty <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj dawno temu byłam w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten sam bronzer i tę samą kredkę do brwi! :D polecam w 100% Na KOBO i Catrice nigdy się nie zawiodłam.
    Pozdrawiam, www.nessperfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. już od jakiegoś czasu zastanawiam się na tą paletką do konturowania, może w końcu się skuszę :) planowałam wykorzystać te przeceny żeby kupić parę rzeczy które mam na wykończeniu, ale u mnie w mieście Natura została doszczętnie wykupiona i jednak nie kupiłam nic co zamierzałam hah
    w kwietniu ma być -49 % w Rossmanie więc też trzeba sie przygotować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zacznę przygotowywać listę zakupów! :P U mnie w Naturze o dziwo było wszystko oprócz korektorów Catrice (typowe)

      Usuń
  9. I adore this post! Hope you had an amazing Easter Sunday! Have a great new week.

    Style For Mankind
    Facebook
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię niektóre kosmetyki tej marki, są stosunkowo niedrogie, a ich jakość jest na prawdę dobra! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja kupiłam podkład, korektor i kredkę do oczu, ale w poniedziałek idę po więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie produkty godne polecenia <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy! Chyba się na promocje spóźniłam a chciałam zakupić szminkę w moim wymarzonym kolorku :(
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie mam w pobliżu "Natury".. a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na tej promocji nie kupiłam nic :D Naturę omijałam na kilometr :). Będziesz zadowolona z kółeczka i bronzera z Kobo :). Ja też zaopatrzę się w ten ciemniejszy kolor :D będzie już na lato :D. Super zakupy!! Oby wszystko Ci służyło! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio się zastonawiałam nad tym brokatem, bo bardzo mi się podoba szybki sposób naniesienia. Teraz na pewno kupię :) A te konturówki z Smart Girls Get More sa po prostu magiczne - ostatnio przyjechała do mnie koleżanka i kupiła 10 szt, dla sibie i wszystkich znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam na promocji w Naturze i kupiłam tą samą konturówkę do ust, jest naprawdę świetna! Bardzo tez mnie kusiło żeby kupić zestaw do konturowania z Kobo, żałuję że w końcu się na niego nie zdecydowałam, bo słyszałam wiele dobrych opinii.

    Obserwuję ;)
    www.boroviecka.pl (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę powiedzieć siostrze. Na pewno coś jej się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja się na nic nie skusiłam:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny ten zestaw podkładów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam nic. :D Musiałabym zaopatrzyć się w ten zestaw od Kobo. ;)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zrobiłaś świetne zakupy :)
    Muszę odwiedzić ten sklep!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekaway haul! Wiesz ze jestes bardzo podobna do piosenkarki Amelia Lily? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. This is absolutely a great read dear! I like this a lot.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    OdpowiedzUsuń
  25. Lovely pics dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  26. I want to try Catrice eyebrow pencil I only use gel the same brand but both would be brows goal ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Długo sie zastanawiałam nad tą marką ale chyba kóło sobie kupię bo wyglada świetnie

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zestawienie w pięknych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zestawienie w pięknych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że nie mamy Natury nigdzie obok siebie :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie ma u mnie Natury...szkoda. Kosmetyki Kobo uwielbiam, bardzo wydajne i trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  32. O, brokat bardzo ciekawy! Chyba się skuszę :) Jeszcze za takie ceny, aż żal nie skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze się tak nie maluję, ale kosmetyki wyglądają na fajne ;).

    OdpowiedzUsuń
  34. Kosmetyki Kobo to jedne z moich ulubionych :) Masz rację, takiej promocji nie da się ominąć :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe nabytki :)
    Na takie promocje warto czekać :D
    Sama bardzo chętnie kupiłabym sobie ten brokat :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny zakup! :)
    nie słyszałam o promocji w naturze.. mogłam poczekać ze swoją "listą braków".. :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny cień :) Mam kredkę do brwi z Catrice i nie przepadam za nią, choć ja ogólnie nie przepadam za kredkami do brwi :) Bronzer Kobo uwielbiam :) A kółeczko niedługo dostanę w swoje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kosmetyki od Kobo wyglądają profesjonalnie. Muszę spróbować zwłaszcza kolistego zestawu do konturowania - zwłaszcza kusząco wyglądają rozświetlacze.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo przydatny post :)
    Najbardziej zastanawiają mnie te kosmetyki z Kobo ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny cień ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zestaw do konturowania chyba bym polubiła :) Wybrałaś kolory, po które ja też sięgam najczęściej!

    OdpowiedzUsuń
  42. Beautiful post :)
    I follow you, kiss

    OdpowiedzUsuń
  43. I mnie ten brokat zaciekawił muszę po niego sięgnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zaciekawiła mnie ta kredka do brwi z catrice. Słyszałam o niej juz kilkukrotnie i wydaje się ciekawym produktem ;) z kobo nigdy nic nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Nigdy jeszcze nie korzystałam z kosmetyków Kobo, ale może teraz jakiś wypróbuję ;-)

    http://poranekzksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Great post dear, love it !
    I follow you now via GFC #660, hope you can follow me back ! :-) xx

    VISIT & FOLLOW MY BLOG PEOPLE, I ALWAYS FOLLOW BACK :-)
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/03/like-fairy-tale.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Żałuję, że nie dostałąm jeszcze wypłąty :c Bo te kobo tak mnie kusiło :C

    Dziękuje za komplement bardzo mi miło słyszeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. O kurczę, aż chyba wybiorę się do Natury, bardzo podoba mi się ten srebrzysty cień :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne nowości :) same kultowe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajne zakupy :) Nawet nie słyszałam o tej promocji....

    OdpowiedzUsuń
  51. Promocje są zawsze fajną sprawą. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne zakupy :) Ja niestety nie mam Natury w pobliżu :(

    OdpowiedzUsuń
  53. Interesting products and great tips!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo lubię produkty z tej firmy:) Brokatowy cień muszę zakupić:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  55. Jakoś umknęła mi ta promocja.

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne produkty, tą konturówkę muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  57. no weź nie kuś kosmetykami! :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Great post!
    Thank you for swatches!

    OdpowiedzUsuń
  59. Super produkty i piękne kolory.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  60. Woo z takim arsenałem kosmetyków makijaż idealny! :) Oby długo Ci służyły :)

    OdpowiedzUsuń
  61. z kobo chciałam ten bronzer ale co idę to wiecznie półka pusta :P. Kusiłam się też na tą czwóreczkę do kontrowania ale mam cerę mieszaną bardziej w stronę tłustej i raczej wolę kontury na sucho :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie wątpię, że to dobra okazja na większe zakupy. ;) Jakie cudeńka wypatrzyłaś! Najbardziej mnie interesuje ten pierwszy kosmetyk. c:

    OdpowiedzUsuń
  63. Żałuję, że przegapiłam tą promocję ;-))

    OdpowiedzUsuń
  64. Lubię kosmetyki z Kobo :) kółko i bronzer również znalazły miejsce w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook