Best dressed at Coachella 2016

11:02 AM

Pierwszy weekend Coachelli dobiegł już końca. Jest to festiwal muzyczny, na którym moda idzie w parze z muzyką. Czasem mam wrażenie, że muzyka jest nawet drugorzędna. Jego atrybutem są kwieciste wianki, lenonki i zwiewne kreacje w stylu boho. Gwiazdy co roku inspirują nas nienagannym eklektyzmem. Wiązane buty, frędzle, bogata biżuteria, a nawet dzwony. Jest to idealny czas na zabawę modą i makijażem! Chcę podzielić się z Wami moimi ulubionymi stylizacjami z tegorocznej Coachelli.
Która z gwiazd według Was zasługuje na miano królowej Coachelli?
♥♥♥
The first weekend of the Coachella came to an end. This is a music festival, where fashion goes hand in hand with the music. Sometimes I have the impression that the music is even secondary. His attributes are flowery wreaths, rounded sunnies and ethereal dresses in boho style. Celebrities every year inspire us impeccable eclecticism. Lace up sandals, tassels, rich jewelry, and even flared trousers. This is the perfect time to play with fashion and makeup! I want to share with you my favorite this year's outfits from Coachella.
Which celebrity according to you deserves to be Coachella queen?

Kylie Jenner                       Kendall Jenner


Shanina Shaik                        Shay Mitchell

Sarah Sampaio                        Patricia Manfield

Taylor Hill                        Alessandra Ambrosio

Chanel Iman                        Vanessa Hudgens

Kylie Jenner

Jamie Chung            Kendall Jenner            Jamie Chung


Pictures source : instyle.com , fashionista.com , yahoo.com

You Might Also Like

49 komentarze

  1. Zdecydowanie Kylie Jenner , najlepsza <3 Obserwuje !
    http://gooodfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kylie Jenner wymiata ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Taylor Hill, Alessandra Ambrosio i Kendall Jenner :D.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku wszystkie stylówki inspirują <3

    OdpowiedzUsuń
  5. this is cute

    New post : http://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje mi się właściwie podobają, naprawdę. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kendall Jenner najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje są meega! :)
    Kendall i Kaylie są cudowne!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Alessandra wygląda meeega! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie najbardziej pasuje Sarah Sampaio :D

    OdpowiedzUsuń
  12. I absolutely love this. Awesome images too. Have a great new week!

    Style For Mankind
    Facebook
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  13. KYLIE JENNER zdecydowanie *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. You mentioned Kylie and Kendall twice, but lets be honest, their outfits were so cute you kinda had to!

    Amy;
    Little Moon Elephant

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie mi się podobają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja Kendall Jenner podoba nam sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Vanessa Hudges najbardziej mi się podoba :) Super zestawienie, chciałabym kiedyś pojechac na ten festival...

    OdpowiedzUsuń
  18. Kendall and Kylie nailed ittt!!!! So gorgeous!

    xoxo,
    SHAIRA // New Post

    OdpowiedzUsuń
  19. Siostry Jenner moim zdaniem wygrały <3 Jejku, jak ja tu dawno nie zaglądałam, uwielbiam Twojego bloga!<3

    romanesque.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Kylie Jenner jest najlepsza. Bardzo podoba mi sie jej styl.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe stylizacja, Sarah Sampaio według mnie miała najlepszą - nie przesadzoną jak niektóre.

    OdpowiedzUsuń
  22. for me kendall and Iman are the best!
    kss
    new post!: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2016/04/xhekpon-cosmetica-antiedad-low-cost.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, wybrać się tam to jedno z moich największych marzeń. :D Sarah, Kendall i Vanessa cudowne ! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Większość z tych zdjęć, stylizacji bardzo mi się podoba. Jedynie nie przekonują mnie zestawy Kylie Jenner, zarówno ta sukienka z pierwszego zdjęcia jak i strój dwuczęściowy nie podobają mi się po prostu. Reszta super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kylie ma świetną fryzurę, ale nie przepadam za nią bo jest cała zrobiona i nie wiem czemu zrobiłą co zrobiła bo była ładna, a teraz wydaje się sztuczna

    OdpowiedzUsuń
  26. Cool outfits :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę zdecydować się na jedną :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie Kylie Jenner najlepiej wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie Kylie Jenner najlepiej wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  30. Same wyjątkowe kreacje trzeba przyznać :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie tegoroczną Coachellę wygrała Jemerced. Jakkolwiek nie przepadam za nią, tak "kowbojski" strój, który zaprezentowała, skradł moje serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia i cudne stylizacje:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  33. Kylie w tym pierwszym zestawie wygląda fajnie, ale co z tego, skoro jest plastikowa. Wolę Kendall, choć te buty nie bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  34. Najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja Sarah Sampaio ,jednak dobrałabym inne okulary ^^ a strój kąpielowy Kylie Jenner jest genialny *.*

    OdpowiedzUsuń
  35. Najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja Sarah Sampaio ,jednak dobrałabym inne okulary ^^ a strój kąpielowy Kylie Jenner jest genialny *.*

    OdpowiedzUsuń
  36. All these styles are gorgeous. Kisses ;)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook