Keep it casual

12:59 PM



Pogoda za oknem jest coraz ładniejsza, wiosnę czuć już w powietrzu! Przyszedł czas na schowanie ciepłych zimowych kurtek i futer. Chcę pokazać Wam moją wersję idealnego wiosennego outfitu. Całość jest casualowa, stylowa a zarazem wygodna. Założyłam moje ulubione boyfriendy z dziurami, a do nich uniwersalną koszulę w kratkę ze skurzanymi elementami. To zestawienie zawsze się sprawdza, wygląda nietuzinkowo. Aby dopełnić caly look postawiłam na ponadczasową ramoneskę, nie ma chyba stylizacji do której nie pasuje.. :). Jeśli chodzi o buty to wybrałam moje ulubione ostatnimi czasy superstary. Z pewnością są to moje najwygodniejsze buty. Aby uzupełnić całość - dodałam bordową torebkę, która fajnie współgra z kolorem koszui i ulubione okulary przeciwsłoneczne.
♥♥♥
Weather outside is getting prettier, feel spring in the air! The time for hiding warm winter jackets and furs has come. I want to show you my version of the perfect spring outfit. Everything is casual, stylish yet comfortable. I put on my favorite boyfriend jeans with holes and versatile checkered shirt with leather elements. This combination always works. To complete the whole look I set on timelessbiker jacket, there isn't probably a styling which doesn't fit .. :). When it comes to shoes she chose my recently favorite superstars. Surely these are my most comfortable shoes. To complete the whole set T chose maroon handbag, which harmonizes with the color of my shirt and favorite sunglasses.

























shirt - Sinsay / boyfriend jeans - House / biker jacket - Stradivarius / shoes - Adidas / bag - CCC / sunglasses - Tally Weijl

You Might Also Like

86 komentarze

  1. You look awesome!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny, trochę rockowy zestaw :) spodnie genialne♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! a takie okulary chetnie bym przygarnęła :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie zdjęcia. U mnie pogoda bardzo nużąca i chłodno :/

    OdpowiedzUsuń
  5. włosami się zachwycam ^^
    Kurtka najs

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz .Bardzo lubię kratkę więc koszula najbardziej mi przypadła do gustu.U mnie jest zimno tylko 5 stopni i ciągle pada.Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak! Dżinsy z dziurami i wygodne sportowe buty to jest to w czym warto przywitać wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a lovely relaxed, casual look dear! xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfect outfit with amazing details.


    New post (My skin story) is up on UNIQUEYEAH !
    uniqueyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko razem wygląda naprawdę świetnie )

    OdpowiedzUsuń
  12. Klasycznie, luźno i wygodnie! Świetna jest ta ramoneska. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wooww!! so awesome style!! rocker and chic!! love your leather jacket!!!
    Would you like to follow each other on GFC? let me know on my blog <3
    xx
    http://rockmyboots.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się ta ramoneska. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz fajnie ułożone włosy :)
    Stylówa w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Love this! I enjoyed reading your post dear.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny zestaw! W Twoim stylu. Wciąż myślę o podobnym kolorze włosów, obawiam się tylko, że nie wyglądałabym tak świetnie, jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, kurteczka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zestaw jest idealny a Ty wyglądasz fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. I'm a lover of basic and rock outfit as this. Nice choice my dear, plaid is one of my favorite prints! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna jest ta stylizacja :) Ładna, luźna i bardzo ciekawa!
    Piękny makijaż :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszula jest świetna, taka rockowo-punkowa, ramoneska też :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja wielbię Twój styl i loczki Twe;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam ten look <3 Też chodzą za mnie superstary
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczne włosy, świetne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię takie luźne outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  28. !cutest smile ever!

    I invite YOU to join my new blogger collaboration :) tell us what spring means to you and I'll share your link on my blog.

    Join in here


    Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna stylizacja :)
    Sama chętnie przygarnęłabym taką koszulę :D

    OdpowiedzUsuń
  30. lubię wchodzić do Ciebie i przeglądać nowe posty! :D jak zawsze - zjawiskowo:)
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz! Zakochałam się w Twoich włosach! <3
    http://shadowowgirl.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądasz a do tego jaki piękny uśmiech *.*
    Włosy masz przeurocze ! Cudowny kolor i ich ułożenie.
    Koszula jest bardzo fajna sama bym z chęcią taka przygarnęła.
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  33. So chic! I like this so much.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    BLOGGED: MAC Selena Como La Flor Lipstick Swatch

    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wygladasz ! super masz fryzure <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam tę koszulę teraz na sobie XD mamy dobry gust. Świetny look :3.

    OdpowiedzUsuń
  36. Just lovin' your leopard sunnies!!! SOOOOO awesome babe! Your ripped jeans and studded leather jacket rocks!!! Rockin' Rolla!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBlog.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Takie stylizacje uwielbiam najbardziej :) Włosy masz super wypas !
    Może wzajemna obserwacja?
    www.lady-angelique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Sportowe buty są niewygodne? To czemu je w ogóle kupiłaś? :P Przecież sportowe mają być przede wszystkim wygodne ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba źle zrozumiałaś. Napisałam, że są to moje najwygodniejsze buty. Do tej pory nie przepadałam za sportowym obuwiem, więc go nie kupowałam. Oczywistą rzeczą jest ich wygoda :)

      Usuń
  39. Nadal zachwycam się końcówkami Twoich wlosow!
    Koszula piekna! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. genialny zestaw, często chodzę podobnie ubrana ;)
    wygoda przede wszystkim :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny i wygodny zestawik;-) Okulary są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. I w takim wydaniu najbardziej Cię lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny zestaw! :) Bardzo w moim stylu :P cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  44. super look - ale spodnie są mega!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyglądasz bardzo oryginalnie, pierwszy raz spotkałam się z takim kolorkiem włosów, powiedziałabym, że naprawdę efekt piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny masz styl, bardzo oryginalny :) I piękne włosy ♥ Obserwuję z przyjemnością :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  47. Kurtka świetna! :) Podoba mi się Twój styl, cudowny jest ;)
    Dziękuję za życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja, uwielbiam takie ramoneski, do wszystkiego pasują ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 3 ostatnie linki ?;)Bardzo mi pomożesz.
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo podoba mi się ta stylizacja! Taka na rockowo ale codzienna! Super!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Widać po Tobie, że wiosna do nas zawitała w pełni :) Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wygodnie i na luzie, ale bardzo stylowo zarazem, uwielbiam takie połączenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Lubię taką nonszalancką mieszankę stylów ;) Fajnie, że w stylizacji znalazły się młodzieżowe jeansy, mocna koszula i elegancka torebka. Super!

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna kurtka i torebka. Mimo, że to mieszanka stylów wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo mi się podoba w jaki sposob nosisz te portaski, w sposob ktory sama uwielbiam je nosić, nonszalancko, luzacko i łobuziarsko :D
    super !

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny look, taki żywy i kolorowy:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Genialne włosy, a stylizacja super!

    Pozdrawiam i zapraszam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  57. Ślicznie kochana wyglądasz :)
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetna stylizacja, z pazurem :) Jestem fanką koszul w kratę, więc zdecydowanie trafia w mój gust

    OdpowiedzUsuń
  59. Spodnie i kurtka rewelacyjne :-) w ogóle wyglądasz świetnie :-). Tez zastanawiam sie czy nie zrobic u siebie paru postow fashion ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny blog, zostaję tu na dłużej :)
    www.nessperfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. nie wiem czy pamiętasz mnie z poprzedniego bloga?
    piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  62. Nieee, tylko nie te buty :-D Ostatnio jest na nie mega BOOOM i co druga na ulicy takie nosi ^^
    Tak czy siak, super zestaw! Uwielbiam Twoje fryzury :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo mi się podobają Twoje włosy, masz piękny naturalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Buty <3 Poluje na takie w srebrnym wydaniu pasków : )

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook