My prom makeup

12:29 PM


Dziś pokażę Wam mój studniówkowy makijaż. Postanowiłam wykonać go samodzielnie. Muszę przyznać, że długo zastanawiałam się którą paletkę cieni wybrać. Ostatecznie postawiłąm na perłowe cienie od Sleeka. Aby dodać głębi makijażu oczu namalowałam kreski żelowym eyelinerem. Najtrudniejszym wyzwaniem było przyklejenie sztucznych rzęs, robiłam to po raz pierwszy. Muszę przyznać, że wyszło mi to całkiem dobrze :). Przez pierwsze dwie godziny od ich przyklejenia czułam, że mam "coś" na powiece. Potem zupełnie zapomniałam, że mam sztuczne rzęsy. Wybrałam przez wszystkich chwalone Demi Whispies, spodziewałam się bardziej spektakularnego efektu. Wyglądały naturalnie. Nad wyborem pomadki zastanawiałam się do ostatniej chwili. Postawiłam jednak na współgrający z makeupem róż. Jeśli chcecie poznać wszystkie produkty. którymi wykonałam ten makijaż, to zapraszam do dalszej lektury.






Sleek Makeup Vintage Romance palette / NYX Jumbo Pencil / Maybelline Gel Eyeliner / Eveline Magnetic Look mascara / Astor Eye Artist Kajal 090 Ebony / Makeup Revolution Protection Palette Light / Catrice Camouflage Cream 010 / Garnier BB Cream / Lovely Gold Highlighter / Smart Girls Get More lip pencil 01 Nude Pink / Golden Rose Velvet Matte lipstick 02

You Might Also Like

94 komentarze

  1. Przepiękny makijaż! Uwielbiam doklejone rzęsy na wielkie wyjścia- pięknie podkreślają oko!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż cudowny ! Żałuję, że nie potrafię sama zrobić podobnego ! *.* A paletka wygląda prześwietnie, podoba mi się niezmiernie !

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski makeup. Mam taki właśnie burgundowy cień do powiek, dla niego specjalnie kupiłam całą paletkę Makeup Revolution, a jak się nim pomalowałam, wyglądałam okropnie. Może gdybym odwzorowała Twój makijaż...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż, wyglądasz magicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. make up śliczny, ale te włosy, zazdroszczę Ci koloru ;)s

    OdpowiedzUsuń
  7. once again very lovely. The color combination match gorgeously and I am excited to try it ;) wish you a lovely weekend

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, jest bardzo ładny ;3

    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej ależ mi się podoba ten efekt (nawet nie wiem jak to fachowo nazwać, więc opisze obrazowo :D) kiedy cień wychodzi w górę nad zewnętrzny kącik oka. Sama wielokrotnie próbowałam, ale niestety wyglądam jakbym miała podbite oko :( Koniecznie muszę się tego nauczyć, bo już w przyszłym roku studniówka, a nie chce by ktoś mnie jakoś sztucznie pomalował. Twój makijaż był mega :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny efekt :-) ja również sama malowałam się na swoją studniówkę, choć miała ona miejsce 100lat temu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. makijaż fantastyczny:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczny! Ja chyba nigdy bym nie dała rady takiego zrobić..

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyglądasz, makijaż jest perfekcyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzęsy wyglądają naturalnie! I dobrze, że tak wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny makijaż. Musiałabym kiedyś spróbować ze sztucznymi rzęsami, jestem niezmiernie ciekawa jak by mi wyszło. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba, bo kolor nie jest typowy, jest oryginalny, ale nieprzesadzony i bardzo delikatny i dziewczęcy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow :D wyglądasz zjawiskowo!! :) Nie mogę uwierzyć, że masz nałożony tylko BB cream! :D rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż :) Delikatny a zarazem wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie Ci to wyszło :) A te rzęsy faktycznie u Ciebie wyglądają bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny makijaz....jakie masz krótkie włosy :) Ja tez musiałam swoje ściąć :/
    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny:) a ja mam problem ze znalezieniem makijażystki na ślub:(

    OdpowiedzUsuń
  23. Lovely post! I definitely had fun reading this. :)


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny makijaż! Idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Emm you look so sweet and beautiful wearing this fabulous makeup.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny makijaż :) Włoski zresztą też cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak widzę niektóre przesadzone makijaże na studniówkę i dziewczyny wyglądające na 20 lat starsze, to coraz bardziej przekonuje się do samodzielnego wykonania makeup'u na ten wyjątkowy wieczór :D Tobie to wyszło rewelacyjnie. Moje ulubione kolory i wyglądasz pięknie :)
    Zapraszam na nowy post http://ninaswarcewicz.blogspot.com/

    P.S.Zdradź mi czym farbujesz włosy, bo są CUDOWNE <3

    OdpowiedzUsuń
  28. This is amazing!
    so pretty look :)
    Would you like to follow each other on gfc?
    Regards dear
    xoxo
    http://www.pandoraglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo przyjemny makijaż, podziwiam, że się zdecydowałaś zrobić go sama - mi zawsze latają ręce przed takimi okazjami.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny makijaż. Kolory śliczne.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny makijaż.
    Mnie na studniówkę malował tata i wszystkie koleżanki pytały mnie u której kosmetyczki się malowałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny makijaż.
    Mnie na studniówkę malował tata i wszystkie koleżanki pytały mnie u której kosmetyczki się malowałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny makijaż ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny makijaż i bardzo precyzyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądałaś świetnie,makijaż wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny makijaż i rzęski robią wrażenie :) Nigdy nie miałyśmy przyklejanych ale zawsze nam sie podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  37. The make up looks so nice on you, really pretty!! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piekny makijaz, mysle ze same najlepiej wiemy co nam pasuje i jestesmy swoimi najlepszymi wizazystkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne kolorki, makijaż idealny!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie, delikatne, ma w sobie urok ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  41. great post dear :) kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny makijaż :) choć moja studniówka była kilka lat temu to też sama się malowałam jakoś nie bardzo ufam makijażystkom :P. Paletki z sleeka żadnej nie mam. W sumie mnie kuszą ale mam kilka różnych palet i muszę przystopować. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. wspaniały, elegancki makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow <3 przepiękny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowny makijaż! Ja chyba nie umalowałabym się tak pięknie, nie jestem specjalistką ani nawet dobrym amatorem najlepiej wychodzi mi make up no make up :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow no mega szacun kochana, ja z moimi dwiema lewymi łapami w życiu takiego cuda bym nie wyczarowała :P hehe widać, że mega kreatywna z Ciebie osoba, a to się ceni !
    makijaż wyszedł fantastycznie ! :) :)

    A robienie kreski eyelinerem, to dla mnie czarna magia :P hehe

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczny make up *O*
    http://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. łoo. Jestem pod wrażeniem, pięknie Ci wyszło! :)
    Uwielbiam tu zaglądać, zawsze jest ciekawie.
    pozdrawiam www.nessperfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow cudowny makijaż i pasuje do Ciebie idealnie

    OdpowiedzUsuń
  50. Zrobiłaś piękny makijaż na studniówkę, moja droga, dobra robota :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Makijaż wyszedł Ci rewelacyjnie! Bardzo ładnie wyglądałaś :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Cute makeup :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  53. Niesamowite iskrzące cienie. Brawo za rzęsy, wyglądają bardzo naturalnie. Piękny make-up

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow, pięknie podkreślone oko, pełen szacun dla Twoich umiejętności :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Wyglądałaś po prostu przepięknie! Idealnie wykonany i wykończony makijaż :) Mam też matową pomadkę z Golden Rose, tylko inny odcień - jak Ci służyła?

    OdpowiedzUsuń
  56. Maluje się już ponad 10 lat i do tej pory nie potrafię zrobić prostej kreski na powiece :P

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękny makijaż, cudownie Ci w nim :) Podziwiam Cię za to, że zrobiłam go sobie sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. cudowny! masz świetne brwi <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. piękny makijaż!


    zapraszam do siebie. :)
    nataliajozwiakfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękny makijaż :) Bardzo zjawiskowy

    OdpowiedzUsuń
  61. Niesamowity makijaż :)

    Kochana mam prośbę, czy mogłabyś kliknąć w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Bardzo mi zależy, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  62. Your eye make up is totally on fleek. :)

    xoxo
    Selly
    from SellysSecrets || Instagram

    OdpowiedzUsuń
  63. cudowny makijaż :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Naprawdę jestem pod wrażeniem tego make-upu! Sam pomysł jest bardzo dobry, bo nie ma w nim przesady, jest w dobrym guście, ale wykonanie też jest mistrzowskie :-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękny makijaż. Wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook