Spring looks

10:33 PM

Przygotowałam dla Was trzy wiosenne sety. Są one odmienne, co sprawia, że każda z nas znajdzie tu coś dla siebie! Muszę przyznać, że ostatnio stałam się miłośniczką pasteli. Nie będzie więc to dla Was zaskoczeniem, że zakochałam się w tej pudrowej bluzie. Jest bardzo prosta, a jednak ma to "coś". Srebrzyste sportowe buty idealnie do niej pasują. Aby zespolić całość postawiłam na czarne legginsy, równie fajnie sprawdzą się również czarne spodnie. Drugi set jest bardziej stonowany. Wybrałam ponadczasowe ogrodniczki, a do nich pasiastą bluzkę. Aby całości nadać nutkę elegancji dodałam czarne szpilki. Trzeci i ostatni look to kwintesencja miejskiego szyku. Szary sweter i szare szpilki, a do nich klasyczne jeansy.
Koniecznie napiszcie mi, który zestaw jest waszym ulubionym!
♥♥♥
I have prepared for you three spring sets. They are different, what makes each of us will find something for yourself! I must admit that recently I became a lover of pastels. There will therefore be a surprise to you that I fell in love the powdery sweatshirt. It is very simple, but is this "something". Silvery sports shoes perfectly fit her. To unite the whole I set on a black leggings. The second set is more subdued. I chose the timeless overalls, and to them striped blouse. To give the whole a note of elegance chose black heels. The third and final look is the essence of urban chic. Gray sweater and gray high heels, and to them classic jeans.
Be sure to let me know which set is your favorite!






You Might Also Like

77 komentarze

  1. Ja też stałam się miłośniczką pasteli💜 mój ulubiony zestaw? Zdecydowanie 1 i 2.
    Zapraszam-->http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też stałam się miłośniczką pasteli💜 mój ulubiony zestaw? Zdecydowanie 1 i 2.
    Zapraszam-->http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne propozycje:) Pierwszy zestaw świetny:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the dark combination!
    <3
    http://www.glamretrostyle.com/2016/04/wsdear-international-giveaway-win-item.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni zestaw bardzo mi sie podoba, ten sweterek jest genialny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 i 2 są świetne! Chętnie bym w takie wskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy najlepszy :D Super post!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2016/04/inspirations-coachella-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym sezonie czaję się na ogrodniczki! ;)
    U mnie nowy post! Zapraszam http://onlymymotivation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post :)

    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/04/yoins-bag-collaboration.html
    Visit & follow my blog people, I always follow back :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się propozycje ale 1 wygrywa ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. great selection!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ogrodniczki chodzą za mną i musze w końcu wybrać się na zakupy :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Drugi najbardziej mi się podoba i pudrowa bluza z pierwszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim ulubionym zestawem jest 1 i 3. Nie wiem który lepszy dlatego konkretnego nie wskażę :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  16. 3 jest najbliższy mojemu stylowi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nr.3 bardzo ciekawy...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatni zestaw z tym szarym sweterkiem jest piękny! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Such a lovely post! I hope you’re having a great day. :)

    Style For Mankind
    Facebook
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  20. Same piękności widzę w Twoich propozycjach :)
    Skusiłabym się na kilka rzeczy :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    Przy okazji zapraszam częściej na mojego bloga
    http://liikeeme.blogspot.com
    Odpowiadam na każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  21. 1 zestaw nas oczarował ! *0* <3 Przepiękne zestawy :) Będziemy wpadać tu częściej :) Oczywiście obserwujemy i zapraszamy do ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawno nie widziałam ogrodniczek :) Te są naprawdę fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda tylko, że ciężko jest kupić na moją figurę ogrodniczki :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten ostatni, tylko bez szpilek, bo nie noszę. Butki na niższym obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten szary sweterek w ostatniej stylizacji świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  26. 1 i 2 najlepszy ;)
    po klikane
    17.00
    10.99
    23.03
    9.90
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  27. Drugi najfajniejszy ;) poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. 2 i 3 są super! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy zestaw cudowny, bluza motywuje do pójścia na siłownie :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy i trzeci look wygrywa! *.*
    Świetne stylizacje przygotowałaś. Uwielbiam pastelowy róż :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Totalnie zauroczył mnie zestaw nr 3 *.*
    Świetne looki! I fajny pomysł na post ;)

    Zapraszam! --> http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. So stunning! I like this so much.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  33. najbardziej podoba mi się zestaw nr 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zestawy są piekne.Kolory śliczne.Pozdrawiam;:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Love the last combo the most, very classy!

    Prudence
    www.prudencepetitestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyjdzie ze mnie nudna office lady, ale trzeci zestaw wydał mi się naprawdę zachęcający. Choć pierwszy niczego sobie. Natomiast wszelkiego rodzaju ogrodniczki, to dla mnie opcja tylko do kopania kwiatków na działce- czyli wielkie nie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkie są piękne i w każdy ubrałabym się chętnie :)
    Powiedzmy, że dziś wybieram 3, kliknięte, mogę prosić to samo?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. 3 zestaw jest piękny!Z przyjemnością tak bym się ubrała! 1 też mi się podoba :)
    Pozdrawiam,
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. love the first sporty look! :D

    Have a great day!
    Animated Confessions

    OdpowiedzUsuń
  40. Pastel is one of my favorite so first and second outfit are most like ❤ very nice!😉

    OdpowiedzUsuń
  41. Pastel is one of my favorite so first and second outfit are most like ❤ very nice!😉

    OdpowiedzUsuń
  42. Drugi zestaw świetny, chociaż pozostałe też fajne. Pozdrawiam i zapraszam do udziału w zabawie na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. O mamuśku! Pierwszy zestaw zdecydowanie dla mnie :) Uwielbiam take kolorki!! Odcień różu idealnie wpasował się w moje gusta! Biorę tą bluzę <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Czarne leginsy i pastelowa góra a do tego super buty to jest to :) Bardzo lubimy taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook