Pink bomber jacket

9:32 PM


Lato zbliża się wielkimi krokami, nie wiem jak Wam, ale mnie ono kojarzy się z pastelowymi kolorami i bielą. Główną rolę w moim dzisiejszym outficie odgrywają właśnie te kolory. Nie byłabym sobą gdybym nie połączyła ich z czernią... Postawiłam na dwa ostatnio królujące trendy, jakimi są bomber jacket i sznurowania. Bomberki uwielbiam i posiadam już od kilku lat, ale ta różowa szczególnie skradła moje serce. Hawajskie kwiasty na pierwszy "rzut oka" mogą wydawać się lekko kiczowate, lecz dobry kicz nie jest zły! :) Postanowiłam dodać również szare akcenty, którymi jest pompon przy torebce oraz sportowe buty. Pewnie niektórzy z Was zauważyli, że ostatnimi czasy moja aktywność na blogu jest niższa niż zwykle. Lecz czego nie robi się, aby spełnić swe marzenia.. Wracam do Was pod koniec czerwca, a Wy trzymajcie za mnie kciuki :* .




















blouse - Shein / bomber jacket - Stradivarius / jeans - SH / sunglasses - Shein / shoes - Deezee

You Might Also Like

49 komentarze

  1. Bardzo fajna kurtka/bluza <3
    Ogólnie stylizacja ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna kurtka i włosy piękne <3 bardzo Ci pasują :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. takich okularów jeszcze nie mam w swojej kolekcji , a śliczne są <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz cudnie, ta bomberka bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja, uwielbiam Twoje poczucie stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz! Bomber -boski poza tym pasuje Ci różowy kolor :)
    Cała stylizacja jak dla mnie prezentuje się znakomicie :)

    Pozdrawiam :*
    Zapraszam http://paulina-juni.blogspot.com (może wpadniesz w wolnej chwili )

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja :)
    Zakochałam się w Twojej kurtce :D

    OdpowiedzUsuń
  8. great look!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. The jacket and purse are great!
    <3
    www.glamretrostyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tej kurtce ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfect pics dear :)
    Cool post :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/05/orange-red.html

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna kurtka, sama się nad nią zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your style! That style of bomber jacket is so cute too

    OdpowiedzUsuń
  14. Robisz świetne wrażenie tak różną ,od pozostałych, stylizacją:-) W kurteczce się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna ta kurtka, choć moją uwagę zwróciły buty bo o mały włos ich nie zamówiłam na ostatniej 30% wyprzedaży dla DeeZee

    OdpowiedzUsuń
  16. Super cute and comfy look. I really love the bomber. xx

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw i masz cudeńko na ustach :33

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor tej kurteczki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kolor kurtki.Bluzeczka też mi wpadła w oko.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz olśniewająco Emisia <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, spodnie genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja i ta bomerka mega :*
    http://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świeta stylizacja, bardzo podoba mi się koszulka, czuć w tym wiosne!!
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kwiaty są na pewno " kiczowate", ale dobry gust to nuda, więc mi się podoba jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały zestaw, koszula mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety w swojej garderobie nie posiadam jeszcze bomber jacket :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bomberka jest swietna, no i wszystko bardzo modne.

    u mnie na blogu tez opublikowalem stylizacja z bomberka.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. miałam ją kupić, ale skusiłam się na inną :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wyglądasz ! piękna bomberka
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super outfit ;)
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mega podoba mi się kurtka :)
    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Cute jacket :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  33. Love the way u styled the bomber . So extraordinary style u have .
    <3
    ✿thefashionflite

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne połączenie :D Bardzo mi ta stylizacja przypadła do gustu

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne wyglądasz :) torebka i bluzka jest piękna i masz cudowny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super stylizacja :) Masz bardzo fajne włoski!
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Najbardziej podoba nam się Twoja bluzeczka :) Super są te sznurowania :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękna stylizacja! Bomberki są teraz w modzie, ale jakoś do mojego typu figury niestety nie pasują :((

    PS> Zakochałam się w Twoich włosach...są po prostu genialne! ^-^

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  39. Bombowe włosy, idealne przejscie i fale do tego bardzo pasują

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook