Changes

1:49 PM



Przychodzę do Was z nowym postem, a w nim kilka niepublikowanych portretów. Tego dnia postanowiłam pobawić się makijażem, moją inspiracją były instagramowe baddies. W planach mam nakręcenie tutorialu na właśnie ten makijaż, stay tunned! Planuję wznowić moją działalność na YouTube, ale to w swoim czasie (mam miliony planów na filmiki).  Kolejnym urozmaiceniem w postach na blogu będzie muzyka. Chcę podzielić się z Wami moimi ulubionymi utworami, mój gust muzyczny jest dość specyficzny. Nie przepadam za popem, choć czasem zdarzają się wyjątki. Muzyka, którą słuchamy powinna posiadać duszę, mówić o przeżyciach, czasem i tych skrajnych, powinniśmy się z nią identyfikować. Niestety coraz więcej jest wokalistów śpiewających o wszystkim i o niczym.
Jaka muzyka Was inspiruje?













You Might Also Like

49 komentarze

  1. Wyglądasz przeuroczo :) Od razu można poczuć do Ciebie sympatie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana włoskami jestem zauroczona. Super makijaż. Pięknie Ci wyszedł. Koszulką jestem zauroczona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Great style dear :) ♥♥♥
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/06/orsay-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne oczka masz :) A muzyka u mnie tylko w samochodzie, moje upodobania zatrzymały się na okresie licealnym ;) Cały czas te same płyty ;) Tool, Metallica i takie tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super koszula i czekam na filmiki ✌

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiej koszulki szukałam
    też odczuwam takie wrażenie jezeli chodzi o muzyke. Jest dużo twórczości, tylko to wszystko jest takie puste. Uwielbiam red hot chill peppers, lane, twenty one pilots \m/
    pozdrowionka, świetne zdjęcia jeszcze w starych włosach
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłaś naprawdę świetny makijaż, czekam na Twój tutorial ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz a makijaż wyszedł super;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do wokalistów śpiewających o wszystkim i zarazem o niczym to zupełnie się z Tobą zgadzam :)
    Koszula jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi sie Twoj makijaz! Tez wlasnie myslalam na tym, zeby dodawac muzyke do wpisow, to pozwala poznac ta druga osobe! Ja lubie czasem posluchac popu, czy nawet disco polo, bo to kojarzy mi sie z dziecinstwem i milo wspominam (oczywiscie mowie o utworach, z konca lat 90 i poczatku 2000 :D) Ale tak poza tym to mysle, ze mamy podobny gust muzyczny! Przekonam sie w kolejnych postach hehe
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. "Changes" to jedna moich z ulubionych piosenek Ozzy Osbourna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mogę się napatrzec na CIebie w tych wlosach <333

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz pięknie, makijaż wyszedł ci bardzo ładnie :), bije od ciebie taka sympatia i czekam na film :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz , super koszula <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż! :)

    http://bezblednakosmetyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle idealnie wykonany makijaż :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny makijaż! <3 Ja osobiście lubię oglądać filmiki na yt, także czekam z niecierpliwością! A z muzyką to mam tak, że raczej mnie nie inspiruje tylko uspokaja albo daje powera ;)

    Przesyłam buziaki,
    Patka
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny makijaż Ci wyszedł. Nie długo idę na weselę i również planuję coś w ten deseń zrobić :) Ciekawe czy mi chociaż w połowie wyjdzie taki jak Tobie :D A co do muzyki to najbardziej lubię stare przeboje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia i super makijaż ;) Ja uwielbiam muzykę Dawida Podsiadło, Happysadu. Słucham ogólnie tego co wpadnie mi w ucho 💙
    Pozdrawiam http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia i super makijaż ;) Ja uwielbiam muzykę Dawida Podsiadło, Happysadu. Słucham ogólnie tego co wpadnie mi w ucho 💙
    Pozdrawiam http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. strasznie podoba mi się kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  22. nice make up dear
    kss
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2016/06/how-to-wear-baseball-cap.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyszło pięknie,masz bardzo ładne brwi,ogólnie fajnie wyglądasz:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz :) Oj muzyka dla mnie od zawsze była ważna. Nie słucham radia, słucham całe płyty i zwracam uwagę nawet na linie basu :) Muzyka dla mnie to emocje ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Makijaż jest świetny, ile ja bym dała, żeby umieć się tak malować ! :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Muzyka jest bardzo ważną częścią mojego bloga i mojej twórczości. Posty które publikuję to w 80% piosenki które do nich dołączam. Myślę, że mamy podobny gust ;)

    Po dłuższej przerwie zapraszam na nowy post do siebie- romanesque.pl
    xo xo

    OdpowiedzUsuń
  27. Makijaż jest naprawdę piękny ^^ Świetnie wykonane zdjęcia :) Co do muzyki to raczek każda może mnie czasem zainspirować. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś wizażystka? Makijaż idealnie dobrany do cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice shirt :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia w kręceniu filmików :) Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Makijaż ominę, bo bardziej zwracają moją uwagę twoje włosy - kolor i fryzura wygląda mega fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudownie
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny makijaż i świetne zdjęcia. Widać, że sporo pracy przy tym wszystkim było.
    Zazdroszczę tej odwagi do kręcenia filmików na YT, a to totalnie nie nadaję się do takich rzeczy. Wolę słowo pisane.
    Muzyka! Ja tam nie mam nic przeciwko muzyce pop. Dobra na rozluźnienie. A jak mam ochotę na coś klimatycznego to wystarczy odpalić Spotify. Widzę jednak, że nasze gusta różnią się drastycznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna koszula w kratkę! Najbardziej inspiruje mnie tradycyjna muzyka wschodnia tj. chińska i japońska :D

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook