Evening dress guide

1:06 PM

W końcu nadszedł ten dzień, w którym piszę nową notkę na blogu. Mam miliony nowych pomysłów i co najważniejsze czas na ich zrealizowanie. Planuję też kilka zmian w tematyce bloga i nie tylko.. ale wszystkiego dowiecie się w swoim czasie :). A tymczasem przygotowałam dla Was osiem propozycji sukni wieczorowych. Każdy znajdzie tu coś dla siebie. Wśród moich propozycji znajdziecie rozkloszowania, klasykę, romantyczne zwiewne suknie ale i te z "pazurem".
Koniecznie dajcie znać, która sukienka przypadła Wam do gustu!



1


2

3



4



5



6



7



8

You Might Also Like

92 komentarze

  1. Pierwsza i druga w szczególności przykuły naszą uwagę :) Są prześliczne i kobiece ^^ Jesteśmy ciekawe zmian jakie wnet się pojawią :3 Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. 2,3,4,6 - piękne :)
    Bardzo ciekawy post, poklikałam :))
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 i 5 najbardziej mi się spodobały :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie 4,5 ,6 idealne <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh very cute dresses!
    I love it the first set
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 2,7 i 8 są najpiękniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 mi najbardziej się spodobała :)
    Poklikane ;)
    Buziaczki :*:)

    OdpowiedzUsuń
  10. WANT them ALL <3

    xo xo
    Marina
    http://mmfashionbites.blogspot.com/2016/06/in-navy-now.html

    OdpowiedzUsuń
  11. What special dress hiw can I wear this evening?
    Come to visit my blog
    Kisses from Italy

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się trzecia :) ale nie wyglądam dobrze w takich sukienkach

    OdpowiedzUsuń
  13. So cool!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak mnie zaciekawiłaś wstępem, że czekam na kolejne wpisy! :)
    A co do sukienek, to każda ma w sobie "coś" co przyciąga, jednak najlepsza według mnie to 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ma zawsze problem z długimi sukniami, jestem niska i muszę brać na miarę :P Niestety nie zawsze skrócona dobrze wygląda. Twoje propozycje są świetne, kobiece i delikatne bez zbędnego wyzywania

    OdpowiedzUsuń
  16. ta pierwsza czarna to moj wybor! Zalozylabym taka na wesele ale tez na letnie upaly.
    Pozdrawiam, Ola Brzeska

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi sie sukienka nr 3.

    OdpowiedzUsuń
  18. Absolutely wonderful. Thanks for sharing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta 6-stka sukienka jest obłędna <3

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. 3 od góry najlepsza jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie fajne! Lubię takie suknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. gorgeous and lovely styles! :D

    Have a great week!
    Animated Confessions

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne sukienki, ale dla mnie najładniejsze 4 i 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne sukienki ^^
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nr 6 - ta sukienka jest piękna :-) byłaby idealna, gdyby miała ramiączka :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czerwone i szara <3 cudne :-D :-D

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne sukienki o jej aż się rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nr 1 i 6, piękne :))
    2 też ładna w sumie :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sama nie wiem która :) każda ma w sobie jakis element który bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. These 4th dress are amazing! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. 1, 6 i 8 najbardziej mi wpadły w oko, śliczne są;) Szkoda tylko, że brak okazji, by gdzieś założyć tak śliczne kreacje.

    OdpowiedzUsuń
  33. trudno wybrać, wszystkie są piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Love them all...
    http://sepatuholig.blogspot.com
    Instagram @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  35. W sumie żadnej z tych bym nie wybrała ;P Pierwsza może by na mnie jakoś leżała, ale to nie do końca to co lubię, a pozostałe źle by na mnie wyglądały :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zaciekawiłaś mi, jakie to będą zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Szczerze to nie mogę się zdecydować, bo wszystkie są tak piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. 6 zdecydowanie ;), poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Nice ideas!
    I`m following ur blog with a great pleasure!

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com
    https://www.instagram.com/sunnyeri/

    OdpowiedzUsuń
  40. I wish I could have them all. Love the website.
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite

    OdpowiedzUsuń
  41. Nr 6 zdecydowanie najbardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkie suknie są cudne. Nie potrafię się zdecydować, która jest najlepsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Według mnie 2 i 5 najładniejsze

    OdpowiedzUsuń
  45. 2 najładniejsza :D
    Zapraszam do siebie http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Najbardziej spodobał mi się numer 4, 7 i 8. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. 2;3;4 rewelacja bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudowne kreacje ❤ nie moge sie napatrzec ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne kreacje ❤ nie moge sie napatrzec ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładne i eleganckie, zwłaszcza ta granatowa :) Chyba jednak wolę krótkie kreacje, są o wiele bardziej wygodne :)

    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkie są piękne ale same chętnie ubrałybyśmy dwójkę bo podoba się nam jej krój ale kolor wybrałybyśmy inny :P

    OdpowiedzUsuń
  52. Podoba mi się propozycja druga ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. te w pudrowym rózu mi się podobają
    klikniete

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne te sukienki, sama nie wiem która najładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  55. Mi najbardziej 3 się podoba, nieoczywista z tyłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dwójka i siódemka jak dla mnie najładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Hello Emmanuelle :).
    I'm back on Internet :p, so I do a little tour of the blogs that I love.
    Definitely, my favorite is the first dress!
    See you soon!

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook