Nowe włosy, nowa ja

12:47 PM


W poprzedniej notce pisałam o zmianach, postanowiłam rozpocząć je od zmiany koloru włosów. Jeszcze dwa lata temu nie pomyślałabym, że tęczowe kolory na głowie mi się znudzą i kiedykolwiek postanowię wrócić do naturalności.. A jednak, ludzie się zmieniają. Już rok temu chciałam zafarbować moje białe włosy na naturalne sombre, fryzjerka jednak mi to odradziła. Zaczęłam zapuszczać naturalne włosy i po roku powróciłam. Rozjaśnianie włosów przez ponad 2 lata spaliło całe moje włosy, niektóre pasemka tak się wykruszyły, że mogłam zrobić z nich krótką grzywkę. Wiem, że wielu z Was lubiło mój srebrno-miętowy odrost (czyt. ombre), jednak ja nie byłam jego fanką i odliczałam dni do chwili, w której zmienię kolor. Jednak przed samą wizytą u fryzjera musiałam pozbyć się paskudnej zieleni, z którą męczyłam się od ponad roku, udało mi się to z pomocą magicznego dekoloryzatora - o całym zabiegu niedługo na blogu. Udałam się do Atelier Sensation w moim mieście - Nowym Sączu. Efektem końcowym jestem zachwycona, gdy zobaczyłam swoje nowe włosy - oniemiałam. Fryzjerka wykonała sombre, aby połączyć naturalne włosy z tymi przetlenionymi po czym nałożyła toner. Wszystko działo się z Olaplexem, który czyni cuda.
Jak podobają się Wam moje nowe włosy?




(tak wyglądały moje włosy przed wizytą u fryzjera, zdjęcie robione jest w sztucznym świetle i kolor moich odrostów wyszedł znacznie cieplejszy)

You Might Also Like

51 komentarze

  1. NICE HAIR
    http://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super efekt! Jak dużo zapłaciłaś? polecasz tego fryzjera? też chcę coś zmienić :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam, fryzurę wykonała pani Monika. Z efektu jestem zachwycona, a za całość zapłaciłam 230zł (rozjaśnianie i tonowanie z Olaplexem + cięcie)

      Usuń
  4. Efekt jest oszałamiający! Też planuję od dłuższego czasu wizytę u dobrego fryzjera. Jednak boję się fryzjerów, dlatego szukam takiego u którego nie będę się bać haha
    Ile Cię kosztowała pięlęgnacja z olaplex?

    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze bałam się wizyt u fryzjera, jednak gdy znajdziemy kogoś zaufanego to cały starch minie :) Zawsze warto zobaczyć portfolio fryzur na stronie internetowej lub facebooku danego salonu i oczywiście opinie. Nie miałam robionej pielęgnacji Olaplexem tylko koloryzacje - dopłaca się 70zł jeśli chcemy mieć właśnie koloryzację z użyciem Olaplexu. A zabiej pielęgnacji z Olaplexem kosztuje ponad 100zł :)

      Usuń
  5. Absolutely gorgeous color! <3

    http://looktheotherway.co

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita metamorfoza!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, bardzo mi się podoba przemiana :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna metamorfoza. O wiele lepiej Ci teraz! :*
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O jacie *0* Teraz to wyglądasz jeszcze lepiej niż poprzednio ! <3 Pasuje Ci zdecydowanie ten kolorek, nie rozumiemy czemu fryzjerka Ci go odradzała :) Nowy sącz jest niedaleko nas ! :) Może kiedyś się spotkamy :* Świetny wpis ! Pozdrawiamy cię mocno <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią się z Wami spotkam :* Rok temu fryzjerka odradziła mi koloryzację bo miałam długie i bardzo zniszczone białe włosy. Kolor spłukiwałby się w 2 tygodnie, a ja cały czas musiałabym powtarzać koloryzację :)

      Usuń
  10. włosy wyglądają niesamowicie i cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Choć bardzo oryginalnie wyglądałaś w białych włosach, to jednak naturalnie zawsze jest dużo lepiej! Poza tym podcięcie włosów przed okresem letnim to dobra decyzja! Niektórzy fryzjerzy potrafią zdziałać cuda:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. są piękne! :O
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Różnica jest olbrzymia! Teraz wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. wooow, ale pokaz się z przodu !! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny efekt ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała zmiana! Nowe włosy wyglądają przepięknie :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt widoczny gołym okiem! Włosy wyglądają dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Duża zmiana ale moim zdaniem prezentuje sie całkiem dobrze.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega zmiana!<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej jaka piękna metamorfoza! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Piękny kolor! Naprawdę bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna metamorfoza! :)
    Pozdrawiam,
    www.bezblednakosmetyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że tym razem postanowiłaś na taki bardziej naturalny kolor włosów, chociaż w tych kolorowych też Ci było ślicznie! Dobrze, że wszystko się udało. :) Podobają mi się! Ale najważniejsze, żebyś to Ty była z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice blog!
    Would you like to follow each other on GFC and Google +? It would be great, just let me know :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fenomenalne różnica!!!! Zmiana meeeega pozytywna! :)
    Przepięknie wyglądasz!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podobały mi się Twoje wcześniejsze włosy, ale te naturalne przypadły mi do gustu jeszcze bardziej! Czekam na więcej zdjęć z Nimi. :)

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi Dear, I see you have a very nice blog. Very nice post ! It keeps my eye. I wish you all the best and keep working! Wish you success ! Anyway,I want to invite you on my blog Vamos Papear , maybe you would like to follow each other ? If yes, just follow me and let me know quickly, i ll do the same asap. Best wishes

    Vamos Papear 

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku az nie moge przestac patrzec! Przepiekne wloski szczegolnie widac ze sa zdrowe i pelne zycia! Bez urazy naprawde kochana nie chce cie obrazic ale twoje wlosy przed koloryzacja skojarzyly mi sie z sianem Hermoiny z Harrego Pottera XD Nie chce cie tym obrazic w zaden sposob ale po prostu nie wierze jaka zmiana nastapila! Powiem tak one wygladaja przecudownie! Jesli kiedys zawitam w Nowym Saczu to na pewno pojde do twojej fryzjerki no bajeczka! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę opłaciła się ta zmiana *.*

    OdpowiedzUsuń
  30. Zmiana jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja zazwyczaj jestem za naturalnością i nie lubię nadmiernych eksperymentów (może to już kwestia mojego wieku), więc mi się szalenie podobasz, włosy masz po prostu przepiękne. Brawa dla fryzjerki, genialna robota!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne włosy ! Ciekawy blog będę tu wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook