Pink culottes

2:18 PM



Głownym bohaterem dzisiejszego pastelowego outfitu są różowe kuloty. Od razu zakochałam się w tych spodniach, rurki zaczęły mi się nudzić. Z ich pomocą można stworzyć wiele nietuzinkowych stylizacji, a przede wszystkim są wygodne. Wyglądają świetnie w sportowych jak i szykownych lookach. Ja postawiłam na połączenie sportowego stylu z tym eleganckim. T-shirt i superstary kojarzą się ze streetowym stylem jednak warto zabawić się modą i połączyć je z czymś nieoczywistym. Ostatnimi czasy stałam się miłośniczką pasteli, a zwłaszcza pastelowego różu, co zobaczyć mogliście <TU> . Być może niektórzy z Was zauważyli, że coraz rzadziej sięgam po czerń. Nadal uwielbiam ten kolor, jednak mój styl się rozwija i nie chcę aby moje stylizacje składały się jedynie z czerni - nie lubię stać w miejscu. W końcu mam okazję do odpoczynku, mimo że oficjalnie moje wakacje zaczęły się już jakiś czas temu. Nadrobiłam swoje serialowe zaległości i po raz pierwszy obejrzałam wszystkie części Harrego Pottera :D. Już za kilka dni wybieram się nad morze, więc bądźcie przygotowani na masę filmików i zdjęć.
A jak Wam mijają wakacje? Co myślicie o kulotach?

























culottes - Shein / t-shirt - House / bag - SH / shoes - Adidas Superstar

You Might Also Like

46 komentarze

  1. Świetnie prezentują się te spodnie. Ostatnio przymierzałam taki krój i nie byłam do końca przekonana, ale teraz widzę, że wyglądają naprawdę mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne zestawienie, kolor spodni bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No powiem ci, że ten krój nie za bardzo do mnie przemawia. Choć ty wyglądasz w tych spodniach OK.

    OdpowiedzUsuń
  4. dlaczego inne dziewczyny podobają mi się w tych spodniach, a ja czuję się jak worek?! :D w ogóle to nie wiem, czemu nie dodałam Cię jeszcze do obserwowanych :P zatem obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe połączenie :) Ten róż dodaje Ci uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie mój styl, ale Tobie bardzo ładnie w tych ciuchach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zwiewny look, super spodnie ;) chociaż ja pewnie połączyła bym je z dopasowaną bluzką ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam patrzeć na twoje zdjęcia :) masz piękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja rewelacja! <3 W spodniach się zauroczyłam wprost - kolor i krój woow! A włoski świetnie ułożyłaś. :)

    Pozdrawiam serdecznie, justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swoje różowo-pudrowe kuloty kupiłam w Bershce i są to moje absolutnie ulubione letnie spodnie :) wyglądasz w nich fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wonderful post :)
    Kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz! spodnie genialne, chociaż wolałabym żeby były maxi i wteyd byłyby ideolo < 333

    OdpowiedzUsuń
  13. you look so fresh and radiant in all pics! Love the combination of outfit!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa stylizacja, choć sama nie zdecydowałabym się chyba na tego typu spodnie :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://styleveline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne spodnie! Odcień mają taki piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja, świetne spodnie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Coraz częściej widuje te spodnie u różnych osób i prawdę mówiąc coraz bardziej się do nich przekonuje.
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    Sallien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chyba póki co dalej wole klasyczne rurki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne połączenie, nietuzinkowe. Wielkie brawa zawsze dla tych co się nie boją szerszych spodni!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Such a cute outfit, dear! You have an amazing smile :)
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdy zaczely pojawiać się w blogosferze, mialam mieszane uczucia do do tych spodni, a nawet powiem, że nie przemowil do mnie ten trend, a teraz, im częściej je widzę, tym bardzie sama mam ochotę sobie takie sprawić :D
    mega oryginalny model i piękny kolor <3

    Super wyglądasz kochana!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham culotty! Świetnie wyglądają do sportowych butów :) Sama mam parę kamelowych culottów i wciąż poluję na więcej ;)

    thestylebounty.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi się kuloty podobają, a szczególnie te Twoje! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja także od razu zakochałam się w tych spodniach i po prostu muszę je mieć! Dokładnie, są wygodne i ładnie się prezentują. W życiu nie obejrzałam jeszcze Harry'ego Pottera, ale wezmę się za niego kiedyś. Też nadrabiam seriale. :D Udanej wycieczki nad morze! Jeju, uwielbiam tę piosenkę Dżemu. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh, wow such a cute outfit, I'm in love with your culottes, they're adorable! You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie Ci w takich kolorach:) świetne masz spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze świetnie łączysz ze sobą kilka różnych stylów i wyglądasz w tym zjawiskowo - to umiejętność, której Ci zazdroszczę :) A jasne kolory Ci służą!

    OdpowiedzUsuń
  28. Spodnie są bardzo ciekawe. Nie wiem czy pasowałyby do mojej sylwetki. Masz rację że stylizacjami.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor mi się bardzo podoba, niemniej wiedząc, że taki krój krzywdziłby moją sylwetkę, nie mogłabym być fanką owych spodni :) Na Tobie leżą za to świetnie.

    Wakacji niestety nie mam, bo trzeba na czynsz zarabiać. Ale w perspektywie są jakieś tam wojaże, i bliskie i dalekie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mierzyłam je w wersji czarnej kilka dni temu, ale odłożyłam - chciałabym białe!

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna stylówka :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Myślała, że talie spodnie nikomu nie pasują. Jednak twoja stylizacja jest po prostu świetna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię pastelowe kolory, w połączeniu z bielą zawsze wyglądają nienagannie:) Ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja,brdzo dziewczęca :)
    Zapraszam mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne spodnie! W dodatku są w moim ulubionym kolorze:))

    Zapraszam do mnie:
    https://ootdsiusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne cullotte,do tego chyba pierwszy raz widzę ich plisowaną wersje :)

    http://mamariw.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  39. Like your pants and hair :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo dobrze w tym stroju wyglądasz :)
    http://lilciaever.blogspot.com/2016/07/kim-jestes.html
    zapraszam na tego posta jak i na inne ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. Cool culottes! I like the combination of light fabric and shoes!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  42. These pink culottes are gorgeous ! I really love this outfit :)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook