Wakacyjne wspomnienia

9:43 PM



Moje wakacje w końcu się zaczęły i po dwunastogodzinnej podróży dotarłam do Świnoujścia. Uwielbiam to małe przepełnione ładnymi uliczkami miasto, ma swój urok. Nie ma nic lepszego od czytania ulubionej książki na plaży i podziwiania zachodu słońca... Już dziś zrobiłam pierwsze zdjęcia, niestety pogoda nie dopisała - zaczął padać deszcz. Teraz chcę podzielić się z Wami moimi nadmorskimi zdjęciami sprzed dwóch lat, a już niebawem zdjęcia z tego roku.
Jakie jest Wasze ulubione wakacyjne wspomnienie?




















You Might Also Like

33 komentarze

  1. jejku tutaj wyglądałaś najcudowniej:
    https://4.bp.blogspot.com/-cQM0bfRBNRY/V4N5fctyc8I/AAAAAAAAFLY/T6VLT_dHhaI7VBstGDxwElDZfoW4AsSagCLcB/s1600/DSC03401.jpg
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam morze <3 co roku musze nad nim być ! Za 2 tygodnie jadę do Władysławowa !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już się też nie mogę doczekać mojego wyjazdu do Gdyni:)
    Jeszcze tylko 3 dni, yeah !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci w różowych włosach. Stylizacja z jeansową koszulą - super!
    Moje najlepsze wakacyjne wspomnienie... hmm... Dobrze wspominam festiwale kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny kolorek! Pięknie Ci w nim :) Mi niestety nie pasuje, bo wyglądałabym w nim za mdło. Zdjęcia również świetne. Pozdrawiam!

    aspektywnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten Twoj nowy kolor jest obłędny. Jaram sie nim bardziej niz tymi szarymi

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak będę w Polsce chętnie się tam wybiorę z rodziną. Miłego odpoczynku ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz :* morza to jednak nic nie zastąpi ♡.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A już miałam pytać czy farbowałaś włosy :) w takich też ci jest dobrze a zdjecia pięknie wyszły :) czekam na zdjęcia z tego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega wyglądasz, włosy super pasują do spodenek!

    OdpowiedzUsuń
  11. So many beautiful photos of you looking so stylish and pretty
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetny kolor włosów! Bardzo podobają mi się te zdjęcia! Byłam tydzień temu w Międzyzdrojach i miałam odwiedzić Świnoujście. Niestety lenistwo wzięło górę i nie chciało mi się jechać autobusem do tego miasta. Teraz żałuję :<

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia i ładny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam w Świnoujściu i potwierdzam jest tu pięknie, chociaż morze mam na co dzień bo mieszkam nad morzem w Gdańsku.
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny kolorek wtedy miałaś na głowie :) W Świnoujściu nigdy nie byłam, ale w przyszłym roku zamierzam nadrobić braki! Widoki, jak widzę, są nieziemskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim razie baw się dobrze, udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy tam nie byłam, ale nadmorskie miejscowości wszystkie są cudne :)
    Czekam na zdjęcia, miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, jaki świetny kolor włosów! Gratuluję odwagi, ja bym się chyba nie zdecydowała :p Świnoujście- też uwielbiam to miasto i w tym roku również tam zawitam :) Już nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O, jak cudnie! Moje wakacje dopiero przede mną, mam nadzieję, że będą równie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia, lubię świnoujście, ale przyznam, że wolę tam zimą jeździć, chociaż nie raz dojazd tam zimą jest utrudniony.

    OdpowiedzUsuń
  21. O często tam spędzałam wakacje, bo ma tam rodzinę. Plaża cudowna i dodatkowo w momencie, kiedy pogoda nie pozwala na plażowanie, to w mieście można znaleźć dużo atrakcji. A poza tym można też odwiedzić naszych sąsiadów i zjeść rewelacyjne kanapki ze śledziem!

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful photos, you are very pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Your hair is so stunning in these photos, and the solid pink hair colour is my favourite one. Also, I adooooore your outfits omg.

    Amy;
    Little Moon Elephant

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia... Wyglądasz świeżo i naturalnie! Fryzura jak zawsze niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądałaś w tym kolorze włosów :D Super post!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale super! w Świnoujściu jest pięknie :)
    pozdrawiam
    shelikess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny kolor na włosach!

    http://poranekzksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook