Zakopane z innej perspektywy

11:33 AM



Wraz z koleżanką, aby uczcić rozpoczęcie wakacji wybrałyśmy się do Zakopanego. Celem naszej podróży o dziwo nie były góry i zamiast wybrać się na Morskie Oko poszłyśmy do Morskiego Oka na Krupówkach :D. Zakopane to stolica kiczu, lecz nam udało się znaleźć kilka fajnych miejsc odbiegających od reszty miasta. Jednym z nich jest Park Miejski - idealne miejsce do odpoczynku o fajnym klimacie. Miejsce to zachowane jest w szarościach i przepełnione nowoczesnym designem. Nie przepadam za tłustym góralskim jedzeniem, na szczęście na Krupówkach znalazłam klimatyczną kawiarnię Strh, do której zawsze zaglądam. Nie udało się nam niestety przejechać wyciągiem na Gubałówkę i dłużej pochodzić po Zakopanem. Byłyśmy zmuszone wyjechać wcześniej niż było to w planach, a wszystko za sprawą noclegu. Postanowiłam wznowić moją YouTubową działalność i zapraszam Was na mój pierwszy vlog!














































culottes - House / top - Bershka / shoes - Deezee / bag - Sinsay

You Might Also Like

29 komentarze

  1. so Nice......Xo

    http://takimodam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne i klimatyczne miejscówki :3

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ten park jak i restaurację ;) ja ogólnie kocham Zakopane, krupówki, góry, każdą restauracje, atmosfere i wszystko co związane z tamtym miejscem :3333

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny vlog i podkład muzyczny :) ja uwielbiam zakopane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. odwiedzę na pewno ;) zakochałam się w górach po wizycie w karpaczu i harrachov ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam góry ! bardzo fajne zdjęcia i filmik również mi się spodobał , więcej takich :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam jeszcze nigdy w górach :-) piękne zdjęcia i stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności! Post genialny :) Pozdrawiam :)
    http://nessperfection.blogspot.com/2016/07/red-details.html

    OdpowiedzUsuń
  9. koooocham Zakopane :) i Kościelisko - sentyment. PIĘKNE foty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia.Ślicznie wyglądasz.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny filmik :) Świetna stylizacja i super miejsca :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne fotki i bardzo ładnie wyglądałaś!
    uwielbiam twoje spodnie <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  13. To fakt zakopane jest trochę kiczowate ale tam lubię wracać. Szczególnie w zimie. Te widoki. Ahh !

    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że świetnie się bawiłyście :) Bardzo udany vlog :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia i urocze miejsce ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Ja co prawda zamiast gór wybieram morze, a Zakopane rzeczywiście kojarzy mi się z kiczem i przepychem ale mimo to miło jest tam wrócić raz na jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia! Już ogladam Vlog ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia. Ja w tym roku miałam nieco podobne 'podejście' do Zakopca. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna relacja. W Zakopanem jeszcze nie bylam.

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook