Fragile

11:07 AM



Niedawno wróciłam ze swoich wakacji i przyszedł czas na kolejny outfit. Muszę przyzać że odpoczęłam i oderwałam się na chwilę od rzeczywistości. Swój czas spędzałam na pływaniu w morzu, robieniu masy zdjęć i podstawie każdych wakacji - oglądaniu filmów i seriali! Nie wiem czy wiecie, ale jestem prawdziwym filmowym maniakiem i swoją pasją do filmów oraz seriali podzielę się z Wami już wkrótce. A powracając do outfitu to zaszalałam ze zdobieniami. Uwielbiam przepych i rozmaite zdobienia w modzie, kojarzą mnie się one z duetem Dolce&Gabbana, który często w swych projektach stawia na barok. Do sukienki i bomberki dobrałam sznurowane baletki i prosty choker, aby nie przesadzić. Na początku sukienkę jak i kurtkę miałam przedstawić w osobnych stylizacjach, jednak postanowiłam pobawić się modą i z efektu jestem bardzo zadowolona!





















bomber jacket - Zara / dress - Zara / shoes - Deezee / choker - Bershka

You Might Also Like

40 komentarze

  1. Ja ostatnio unikam wzorów :D, ale u innych mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam oglądać filmy <3 :D
    Stylizacja ciekawa, taka pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne printy! :) Ten bomberek meeega! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. You Look AMAZING:)
    Love it, Kisses
    New post:
    https://openklosetfashion.blogspot.pt/2016/08/paez-2016-summer-collection.html#more

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna sukienka <3 Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing outfit, I love your dress, thanks for sharing, you look stunning!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna kurtka!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie :) Też kiedyś oglądałam dużo filmów i seriali, ale od kiedy mam dzieci czasu jest mniej... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. B. lubię Dolce&Gabbanę i ten ich przepych, kobiety wyglądają jak kobiety. I ty też super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny look, pięknie zestawiłaś ze sobą te wzorki. Kurteczka <3
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, Tobie ładnie, ale ja bym chyba nie miała tyle odwagi hahah 🐭

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny bomber , super wyglądasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. kurtka bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobrze, że postanowiłaś pobawić się modą, bo wyszło Ci to GENIALNIE! Ubóstwiam styl Dolce&Gabbana, a Ty wyglądasz w tym zestawieniu świetnie :)
    ninaswarcewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wyglądasz kurteczka mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kto by pomyślał, że połączenie tak odmiennych wzorów może dać tak świetny efekt :D Bardzo mi się podoba ;)
    Pozdrawiam :)
    http://worldofloverance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa stylizacja. Bardzo lubię piosenkę, którą dobrałaś. Podoba mi się także wpis - widać, że znasz się na tym, o czym piszesz, nie tylko dodajesz same zdjęcia. Super!
    Ola z Muzycznej Listy

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka zdecydowanie w moim typie! Super :) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo ciekawyh wzorów widzę :) Super

    OdpowiedzUsuń
  20. I bardzo dobrze, że postanowiłaś zaryzykować - wyszła bardzo ciekawa stylizacja :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz, podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. połączenie kolorów bardzo ładne, ale nie stykają mi nieco wzory. Chyba za duże szaleństwo dla mnie :D Ale wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się Twój kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczny ten bomber ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja!!

    www.byanezja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz! Ja teraz korzystając z wolnego nadrabiam seriale! Filmy też uwielbiam, ale oglądamy je zazwyczaj z mężem razem w wolne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No kreacja, strzał w dziesiątkę. Wyglądasz w niej zjawiskowo! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook