Styl boho z Zaful

12:41 PM


Styl boho pewnie większości z nas kojarzy sie z wakacyjnymi festiwalami. Cechują go kwiatowe wzory, dzwony i  zwiewne sukienki maxi. Przez większą część roku stawiam na stonowane kolory, jednak gdy nadchodzi lato wyciągam z szafy barwne wzorzyste kombinezony i kimona. Może zauważyliście, że coraz bardziej przekonuję się do kolorów, które nie są czernią i szarościami. Myślę, że przyczynił się do tego właśnie ten styl. Pozwala on na zabawę modą, wzorami i fasonami, przepych jest w nim wręcz wskazany. Wybrałam dla Was kilka stylizacji boho w klimacie glamour. Czasem nie trzeba wiele, by odmienić nawet najprostszą stylizację i dodać jej festiwalowego charakteru.













You Might Also Like

20 komentarze

  1. Świetne rzeczy ;)
    Pozdrawiam !
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Brałabym wszystko!
    Każdy ciuszek ma w sobie coś wyjątkowego! :)
    Ja czekam na swoje zamówienie z Zaful <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ta biała sukienka przeplatana koronką <3
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ubrania! Do mnie ta firma również napisała z prośbą o współpracę, jednak ma razie wstrzymałam się! Czekam na zamówienie i twoja stylizacje ❤
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku <3 jakie piękne ubrania <3 :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten styl ;) poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. omg i looooove all this!
    amazing!

    Have a great day dear
    xoxo
    http://pandoraglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnie nie pasują takie fasony...

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post dear! :) ♥
    Have a nice day!
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/08/zara-parka.html

    OdpowiedzUsuń
  10. niektóre ciuszki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale swietne rzeczy wybralas! U mnie tez mala wishlista z tego sklepu,
    lubuje sie w sukienkach wiec wybralam kilka
    Buzka!
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  12. ta biała sukienka mnie oczarowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie propozycje z chęcią widziałabym w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sklep oczywiście kojarzę, u mnie lista ulubionych wygląda zupełnie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fakt, w Zaful można kupić mnóstwo rzeczy w stylu boho. Nawet się ostatnio w takowe zaopatrzyłam i wyglądają nieźle :) Piękne rzeczy wybrałaś, kimono jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  16. I love the boho style!
    New post in my blog!
    kss
    =)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie ! dużo inspiracji w twoim poście ! ;)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook