If I were sorry

2:27 PM



Dzisiejszy outfit odzwierciedla mój codzienny styl. Nie ma nic lepszego niż klasyczna ramoneska, jeansy z dziurami i wygodne buty! Do czarnego outfitu postanowiłam dodać biel w postaci pasków na crop topie, wybór butów nie był trudny - paski na Superstarach pasują tu idealnie. Jedynym dodatkiem jest moja ulubiona czarna torebka, do której przypięłam kudłaty brelok. Całość jest bardzo casualowa, to moja interpretacja streetowego stylu. Stylizacja ta jest nietuzinkowa i jednocześnie wygodna.
Jak Wy ubieracie się na co dzień?


































biker jacket - Stradivarius | crop top - Primark | jeans - SH | bag - SH | shoes - Adidas Superstar

You Might Also Like

40 komentarze

  1. Lubię taki styl - jak to mówię - na luzie. Ślicznie byłoby Ci w długich włosach! Pozdrawiam:)

    https://uwiecznij-chwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapuszczam włosy już 1,5 roku. Jeszcze 2 lata i będzie idealnie, marzą mi się zdrowe włosy w moim naturalnym kolorze :)

      Usuń
  2. fajny,ja tez lubie taki styl ;) jaki odcień pomadki? i jakiej firmy? pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 08 z firmy Me Now, kupiłam na Ebayu za funta, jest genialna i trzyma się bardzo długo :) kiedyś napiszę o nich post, zamawiam więcej kolorów

      Usuń
  3. Wiedziałam, że skądś kojarzę te słowa, co są w tytule! Świetnie wyglądasz. Bardzo lubię taki styl i sama ostatnio ubieram się w dość podobny sposób. =) Nigdy nie mogę napatrzyć się na Twoje włosy! Są cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów, a jeszcze niedawno nie lubiłam moich włosów! Moda musi łączyć się z wygodą :D

      Usuń
  4. Świetna stylizacja. bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG Emanuelle, look fantastic and beautiful. xo

    http://takimodam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam paski :) kurteczka jest bardzo fajna :) a miejsce w którym teraz robiłaś zdjęcia przypomina mi Gdów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy tam nie byłam, zdjęcia robiłam na Placu Wolności w Świnoujściu :)

      Usuń
  7. Love the black and white vibes!!

    Visit me back :)
    mandyshareslife.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No i jest niby casualowo, a ciekawie. I uśmiechnięta, super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. love your leather jacket...you look great honey!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastycznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, jak zwykle wyglądasz wspaniale :) Torebkę najchętniej bym ci podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz w takim agresywnym połączeniu ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  14. Choćbym widziała siebie kilka lat temu:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja ciut mniej drapieżnie na codzień wyglądam, ale Twoja wersja też bardzo mi się podoba. ;) u mnie ostatnio doszedł jeszcze kapelusz na głowie, bo bardzo go lubię i staram się nosić jak najczęściej. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień nadchodzi, też wyjmę z szafy kapelusze :D

      Usuń
  17. Fajny codzienny zestaw :) Świetnie się w nim prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :) Zapraszam do mnie⤵

    http://granos.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. pasuje Ci ten look :) ramoneska dodaje 'pazura' :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię tę piosenkę. :) Super buty!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana masz mega styl <3 spodnie sztos! pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygoda zawsze musi być na pierwszym miejscu ! :)
    Super look :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zawsze stawiam na wygode dlatego do szkoly codziennie jestem w jeansach moich wygodnych nike air max i jakiejs luznej bluzie to taki "moj styl" zeby zbytnio nie rzucac sie w oczy nie wiem tak mam! XD
    Spodnie z dziurami mega mi sie podobaja ale sama nie lubie w nich chodzic wiec przestalam je kupowac XD Cala stylizacja swietna a brelok meeega mi sie podoba! *_*

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  24. Czarny i biały - te kolory zawsze na topie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też lubię wygodę jeśli chodzi o ubiór:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Love your style <3
    Amazing jacket
    xx

    http://mypersonalkloset.blogspot.com.es/2016/09/remember-post.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz, mój codzienny strój wygląda bardzo podobnie- uwielbiam czerń:) :)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook