Kropki w kropki

5:39 PM


Tym razem postanowiłam pobawić się modą, zwłaszcza jeśli chodzi o printy. Zainspirował mnie wielobarwny styl boho oraz Coachella, na którą H&M zaprojektował to kimono i shorty. Z całej stylizacji uwagę zwracają czerwone spodenki, więc reszta pozostała w stonowanych kolorach.  Dobrałam moje ulubione metaliczne sandały i naszyjnik z kryształkami i ćwiekami. Pomyślałam, że zmienię trochę miejsce robienia zdjęć. W końcu wybrałam się do Galerii Sztuki Współczesnej BWA i trzeba przyznać, że zdjęcia wyszły ciekawie i nietuzinkowo. Wzorzyste ściany i obrazy kontrastują z moją stylizacją, a wystawa była bardzo ciekawa.
Jak podobają się Wam efekty tej sesji?




























kimono - H&M Coachella | shorts - H&M Coachella | top - Primark | sandals - Sinsay | necklace - Primark

You Might Also Like

44 komentarze

  1. Super to wygląda! Uwielbiam ubrania ze stylu H&M Coachella! :)
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra zdjęcia! Ślicznie wyglądasz Em 👌 Mam takie czarne spodenki uwielbiam je 💕

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/2016/09/red-ombre.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się te połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super katana :D
    Zapraszam http://positive-l-i-f-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful pics! love the colour combination

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz super buty i do tego ta narzutka ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekna sesja, niektore zdj.idealne do stron ekskluzywnego magazynu.

    http://uwiecznij-chwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia ale moda kompletnie do mnie nie przemawia :-P

    OdpowiedzUsuń
  11. Super miejsce wybrałaś na foty, zestaw zwariowany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się to kimono :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia świetne :) najbardziej podoba mi się tło w kropeczki :) fajnie odbija wszystko i dobrze widać całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. najbardziej podoba mi się to na ścianie nie tej w groszki tylko te płyty, z prawa ręka za głową;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy zestaw;) Zwłaszcza te szorty i narzutka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie, kimono najlepsze ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo odważna, oryginalna i urokliwa stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mój styl, ale całość na Tobie wygląda fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z Twoim komentarzem u mnie, zresztą widać to po Twoich stylizacjach - styl masz nieziemski ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak dla mnie bomba! bardzo mi się podobają Twoje buty :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie świetne zdjęcia:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale genialne szorty! A butki mam mega pdobne, tylko trochę inny koturn ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. zdjęcia na tle kropek,genialne :)! Świetna Stylizacja, bardzo oryginalna :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. lovely outfit, you look so cute :)
    Have a great day dear!
    xoxo
    PandoraGlam Blog
    YouTube
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale śliczne zdjęcia! Stylizacja również super :))
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook