Moja pielęgnacja twarzy | cera tłusta

10:44 PM





You Might Also Like

9 komentarze

  1. Mam cerę mieszaną i żadnego z tych kosmetyków nie używałam ale z Barwy mam serum punktowe w razie jakiego wyprysku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te produkty z Ziaji naprawdę interesujące :) sprawdziłyby się także u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tę pastę Ziaji ;) Ogółem cała ta seria jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serii liści manuka nie lubię ale barwe siatkową kiedyś używałam i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem z barwy siarkowej bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też używam tej pasty do oczyszczania twarzy z Ziaji oraz kosmetyków Barwa :) U mnie szczególnie sprawdził się tonik siarkowy antytrądzikowy ;) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook