Moje ulubione seriale

11:51 AM


Moja przygoda z serialami zaczęła się już dobre kilka lat temu w 6 klasie podstawówki. Pierwszym moim serialem były Pamiętniki Wampirów, do których mam duży sentyment, potem pojawiła się Plotkara i Pretty Little Liars, a już później straciłam rachubę. Oglądając seriale możemy zżyć się z ich bohaterami, przeżywać ich życie, wzloty i upadki, a przede wszystkim wciągają i z niecierpliwością musimy czekać tydzień na kolejny odcinek - tym właśnie różnią się od filmów. W moich ulubieńcach każdy znajdzie coś dla siebie. Niektóre lubię bardziej, niektóre mniej, jednak wszystkie warte są uwagi. Chciałam przedstawić tu tylko te seriale, które oglądam na bierząco abym mogła podzielić się moją opinią na temat wszystkich sezonów (wyjątkiem jest Damien, który swoją premierę miał 2 tygodnie temu). Być może niektórzy z Was będą się zastanawiali czemu zabrakło tu Gry o tron lub Supernatural.. Grę o tron skończyłam oglądać pół roku temu na pierwszym sezonie i z braku wolnego czasu na tym poprzestałam - jednak już do niej powróciłam. Supernatural przestałam oglądać w połowie 6 sezonu w przyszłości do niego wrócę. Jeśli spodziewaliście się recenzji, to jej tu nie znajdziecie. Chę podzielić się z Wami moją opinią i opowiedzieć w skrócie o czym jest serial bez spoilerowania.


Serial opowiada o morderstwie młodej, sympatycznej Rosie Larssen. Detektyw Linden nie spocznie póki nie odnajdzie jej zabójcy. W serialu bedą pojawiały się różne wątki, jednak okazuje się że mają one duże znaczenie. Akcja dzieje się w Seattle, które przedstawione jest z mrocznej strony. Cały serial ma ponury klimat i to dzięki niemu jest taki wyjątkowy. Są cztery sezony, a w nich trzy śledztwa. Niestety tylko w jednym zgadłam kto jest zabójcą. Nigdy nie spodziewałam się, że pokocham serial kryminalny, a jednak..!
Moja ocena : 10/10

"The Originals" opowiada o pierworodnych wampirach, ich losach i intrygach. Jest dużo bardziej mroczny od TVD i może dlatego bardziej przypadł mi do gustu. Znaczną rolę odgrywają w nim czarownice i wilkołaki. Cały serial skupiony jest na rodzinie Klausa i jego wrogach, czy aby na pewno jest taki zły..?
Moja ocena : 10/10

Serial zaczyna się gdy wampir Stefan zakochuję się w śmiertelniczce Elenie. Muszę przyznać, że brzmi to banalnie i pierwszy sezon trochę mniej mi się podoba. Krążą plotki, że Stephanie Meyer skopiowała znaczną część historii zawartej w Pamiętnikach. Pewnie dlatego  też Damon wyśmiewa się ze Zmierzchu. Mozemy zaobserwować jak nasze ulubione postaci się zmieniają, umierają i potem się odradzają.
Moja ocena : 9/10

Najpopularniejszy serial tego roku czyli "Stranger Things". Na początku nie byłam przekonana, akcja rozkręciłą się po 2 odcinku. Opowiada historię przyjaciół, z których jeden tajemniczo zaginął. Matka jednak nie zamierza się poddać, czy na marne..? Tego dowiecie się oglądając serial.
Moja ocena : 9/10

Chyba każdy słyszał o tym serialu. Opowiada o pięciu przyjaciółkach, z których jedna zmarła (?). Dziewczyny zaczynają dostawać wiadomości od tajemniczego A, potem AD. Mimo, że nie ma w nich postaci nadprzyrodzonych to bardzo wciąga. Bohaterkami są dziewczyny takie jak my, a ich historia jest nieprawdopodobna.
Moja ocena : 9/10

Serial opowiada historię bogatych nastolatków z Manhattanu. Plotkara opisuje na swoim popularnym blogu szczegóły z ich życia. Bardzo wciąga, a zwłaszcza pierwsze dwa sezony z Taylor Momsen! Bohaterzy na przestrzeni sześciu sezonów bardzo się zmieniają. Nie uwierzycie kto okazał się Plotkarą..
Moja ocena : 10/10

Na pewno słyszeliście o serii filmów Krzyk. Ten serial jest właśnie współczesną wersją tych filmów. W ostatnim odcinku drugiego sezonu dowiadujemy się, że jednak miał dużo wspólnego z pierwszym Krzykiem. Niestety trzeci sezon nie powstanie. Nie przepadam za serialami od MTV, jednak ten bardzo mi się spodobał i gra w nim moja ulubiona Bullet z "Dochodzenia"!
Moja ocena : 8/10

John Alden powraca po wojnie do swojego miasteczka Salem, w którym została jego ukochana Mary. Jednak okazuje się już inną osobą. Z tęsknoty i rozpaczy postanowiła przejść na mroczną stronę. Pokazuje nam, że nawet z pozoru najlepsze osoby dla władzy zrobią wszystko. Jeśli lubicie seriale i filmy o czarownichach to "Salem" przypadnie Wam do gustu.
Moja ocena : 9/10

Długo przekonywałam się do "Przyjaciół" i w końcu zdecydowałam się obejrzeć ten kultowy serial. Jest idealny gdy mamy gorsze dni i bardzo wciąga. Jest to zdecydowanie najśmieszniejszy serail jaki oglądałam, a za komediami nie przepadam. Opowiada on o historii sześciu przyjaciół mieszkających w Nowym Yorku.
Moja ocena : 10/10

Jest to serial twórców "American Horror Story", więc jeśli nie jesteście fanami jego często dziwnego klimatu to nie będzie dla Was. Jednak w odróżnieniu od AHS - "Scream Queens" jest parodią horroru. Grają w nim nie tylko sławni aktorzy, ale też muzyczni idole nastolatek. Uwielbiam Emmę Roberts i graną przez nią Chanelkę!
Moja ocena : 8/10

Serial, przypomina "The Walking Dead". Po wylądowaniu samolotu z tajemniczą skrzynią zaczynają dziać się dziwne rzeczy. Pasażerowie wracają do swych rodzin, nie są jednak już sobą. Dr Goodweather nie chce się poddać i dowiaduje się co jest przyczyną epidemii. Okazuje się, że zaczęła się podczas II wojny światowej.
Moja ocena : 8/10

Agent Burke szuka swych zaginionych kolegów, jednak dziwnym trafem tuż przy granicy z miasteczkiem Wayward Pines stał się dziwny wypadek. Trafia on do miasteczka, z którego nie ma powrotu, a ludzie zachowują się jak roboty. Spotkał tam zaginioną przyjaciółkę, która go nie poznaje i nie pamięta życia przed trafieniem do Wayward Pines, czy to jednak pozory..?
Moja ocena : 7,5/10

Seryjny morderca, niegdyś nauczyciel ucieka z więzienia. Zaczyna powstawać sekta jego zwolenników. Członkowie sekt kochają śmierć i uważają ją za coś pięknego, FBI razem z Ryanem Hardym próbują powstrzymać morderców i ich przywódcę Joego.
Moja ocena : 7/10

W małym miasteczu wybuchła dziwna plaga. Pastor był przekonany, że ją powstrzymał. Jedyną osobą, która może mu pomóc jest Kyle Barnes, od którego odeszła żona i zabrała córkę. Wszyscy go unikają i uważają go za brutalną osobę, która skrzywdziła rodzinę. Jest odmieńcem, a dlaczego - dowiecie się wszystkiego ogladając serial!
Moja ocena : 7,5/10

Pewnie kazdy z Was słyszał o filmie "Omen", który opowiada o dzieciństwie Damiena. Serial ten mówi o jego dalszych losach w dorosłym życiu. Próbuje on radzić sobie z życiem jako Antychryst, którego nigdy nie chciał
Moja ocena : 7/10

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Ciekawe propozycje, skorzystam z Twoich podpowiedzi jeszcze dziś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twoich ulubionych seriali widziałam tylko Plotkarkę, którą uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, chyba zacznę oglądać ją jeszcze raz! :)

      Usuń
  3. Wielu z tych wymienionych nie widziałam :) Chyba muszę ponadrabiać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądałam tylko przyjaciół! ale dla mnie to strzał w 10, zdecydowanie ;D uwielbiam ten serial i nawet piszę z niego prace magisterską :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś oglądałam przyjaciół ale to było lata wstecz :) nie bardzo mam czas aby je regularnie oglądać a jak są dostępne w sieci to nie raz bywa że oglądnę kilka odcinków na raz. Przynajmniej tak było za czasów szkolnych bo miałam powiedzmy więcej luzu, a teraz czasami nie mam na tV czasu i jak raz na tydzień siądę i coś oglądnę to jest święto :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam Kroniki Shannary :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy o nim nie słyszałam, muszę zobaczyć :)

      Usuń
  7. Znam wszystkie, ale na przykład Vampire Diaries, to mnie już masakrycznie męczy. Śledzę bardziej z sentymentu, do Damiena, hehe. Z kolei Damien Omenowy mocno mnie rozczarował. Nie podoba mi się koncept historii opowiedzianej 'ileś lat później'. Sztampowe. Stranger Things obejrzałam jednym tchem- cudowności. Salem jest na liście 'do zobaczenia'.
    Ogólnie wyczekuję kontynuacji wielu serii, ale szczególnie licze na Lucyfera, Walking Dead, Flasha i może Netflix pokusi się o kolejnego Daredevila? No, zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też męczyło TVD, a zwłaszcza Elena. Dla mnie wystarczy Damon i Stefan <3

      Usuń
  8. Z Twojej listy jest kilka, których nie widziałam.. ale chętnie bym zobaczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Pamiętniki wampirów" oglądam od początku. Teraz czekam na nowy sezon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Niestety słyszałam, że będzie to już ostatni :(

      Usuń
  10. Wielu z nich nie widzialam nigdy. Lubie seriale, a jeszcze bardziej filmy. Pozdrawiam:)

    https://uwiecznij-chwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja oglądam czasami polskie, ale nie bardzo serialowa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś widziałam kilka odcinków "Przyjaciół"

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej zaskoczyłaś mnie! Nie spodziewałam się takiego mrocznego gustu do seriali 🐺
    A ja właśnie zaczynam Salem 😳

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wybór, ja teraz czekam na 3 sezon "Salem", mroczne seriale są najlepsze :D

      Usuń
  14. Nie oglądałam jeszcze żadnego z Twoich seriali ;p ja obecnie oglądam Orange Is the New Black :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio jest o nim głośno, jestem ciekawa czy by mi się spodobał.. chyba trzeba się przekonać! :P

      Usuń
  15. Mrocznie :) Znam tylko Przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedynym serialem jaki w ogóle kiedykolwiek w życiu widziałam to "Skins" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle o nim słyszałam, muszę kiedyś zobaczyć :)

      Usuń
  17. Wow połowy nie znam, chyba jestem mocno do tyłu z serialami :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam koniecznie obejrzec Bates Motel, jestem zakochana po uszy :) Dziwaczny, ale swój urok ma :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam 2 odcinki, spodobał mi się! Jak skończę "Grę o tron" to do niego wrócę :D

      Usuń

recent posts

Like me on Facebook