Rose Gal bomber jacket review

9:31 PM


Dziś przychodzę do Was z trochę innym postem, a mianowicie chcę podzielić się z Wami moją opinią na temat bomberki z Rose Gal. Wiele osób podchodzi scepytcznie do zamawiania ubrań na zagranicznych stronach, obawiają się jakości zakupionego produktu i czy w ogóle go dostaną. Zamówiłam już dość dużo ubrań online i muszę przyznać że większość z nich jest bardzo dobra jakościowo, niekiedy lepsza od sieciówek. Kurtka o której dziś mowa była dla mnie pozytywnym zaskoczeniem! Od jakiegoś czasu poszukiwałam jesiennej bomberki w kolorze khaki, większość sieciówkowych była zbyt zwyczajna lub miała dziwny krój. Gdy na stronie Rose Gal zobaczyłam bomberkę khaki i jeszcze z naszywkami to wiedziałam że będzie moja. Zamówienie otrzymałam po 14 dniach, więc dość szybko. Materiał, z którego jest wykonana jest bardzo dobry, nie przemaka (miałam okazję przetestować to podczas robienia dzisiejszych zdjęć), jest dość gruba - idealna na cieplejsze jesienne dni. Myślę, że zdjęcia mówią same za siebie. Jeśli szukacie czegoś niedrogiego i uniwersalnego to na pewno nie zawiedziecie się tą bomberką. Więcej zdjęć całej stylizacji już niebawem :).





You Might Also Like

31 komentarze

  1. naprawdę fajna kurtka! Klikam 27.57$ i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love a bomber with patches! so cute x
    - mikeystyle.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnaaa i na Tobie wygląda nawet lepiej niż na zdjęciach ze strony!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna :) Ja troszkę jestem uprzedzona do takich stron :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wygladasz , super kurtka
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się fajnie ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka!
    Super blog i zdjęcia!
    Życzę powodzenia przy prowadzeniu bloga + miłej niedzieli i tygodnia!

    Zapraszam do siebie na bloga :)
    Piszę trochę o sobie, swoim życiu, studiach, zainteresowaniach jak i umieszczam ciekawe zdjęcia.
    Ostatnie notki dotyczą mojej pracy i studiów oraz "Quillingu".
    Poproszę o opinię czy komentarz! :)

    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    Obs za obs, kom za kom! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/09/memories-holi-festiwal.html

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam właśnie na tą kurteczkę tylko w innym kolorze:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna bomberka :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello ! Love your bomber jacket Emmanuelle :)
    Have a great day beauty

    http://ourgirlysecrets.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurtka jest śliczna.Niestety nie kupuję odzieży przez internet:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurtka sztos <3 bardzo nam się podoba! pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  14. I just love bomber jackets. They are so cool and jazz up any outfit.<333
    I'm back on my blog...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczna kurteczka kochana w sam raz na jesienną nie pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam straszną fazę na bomberki, choć przy mojej figurze nie są zbyt dobrym wyborem :/

    OdpowiedzUsuń
  17. coś ostatnio widzę że bomberki modne są. Ja także mam obawy przed zamawianiem z zagranicznych stron.

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook