Wakacje w Świnoujściu

1:37 PM


Minęło już kilka dni odkąd opublikowałam pierwszą część moich wakacyjnych zdjęć, przyszedł czas na drugą! Tego dnia zrobiłam chyba najwięcej zdjęć, zachód słońca mnie zachwycił - magia. Czekając na niego trafiłyśmy jeszcze na plażowy koncert. Bardzo miło wspominam ten czas, oderwałam się na chwilę od rzeczywistości dzięki plażowemu odpoczynku. Wybrałam bardzo barwną szydełkową sukienkę, którą udało mi się upolować na wyprzedaży w H&M. Nie wyobrażam sobie wakacji bez kolorowych, zabawnych wzorów.. Przygotowałam również dla Was krótki vlog, jestem ciekawa Waszej opinii :).





































dress - H&M | shoes - Primark | sunglasses - Shein

You Might Also Like

38 komentarze

  1. ah, Świnoujście jest piękne i baaardzo je lubię, dobre wspomnienia mam z tym miejscem. ;) zachód słońca na plaży zawsze wygląda urokliwie, a to piwo ostatnio nam znajomi przywieźli i było baardzo dobre. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia i ładna sukienka :) pasuje do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Superoska sukienka. Pasują Ci wzory c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, całkiem fajny filmik. Widzę, że dużo się tam zmieniło od kiedy ja byłam, a to było ładnych kilka lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tam co roku i zawsze widzę coś nowego, piękne miasto <3

      Usuń
  5. Super vlog, fajne stylizacje, no i serio piękny zachód ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach. Ja byłam kiedyś w Świnoujściu i miło wspominam ten wyjazd :)
    >>Alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing outfit, I love your dress, thanks for sharing, you look stunning!!! xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwa, wypoczęta, widać, że wypad się udał ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też byłam w Świnoujściu, kocham to miasto! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. wakacje nad morzem są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale podoba mi się Twoja sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widac, że wyjazd się udało! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia i fajny vlog :) sukieneczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda na to, że miałaś bardzo udany plażing ;) Ładne outfity, sukienka z H&M, to dobry zakup.
    Vlog taki, że aż samej mi się zachciało wakacji :) Niestety praca nie pozwala, ech ech :)

    OdpowiedzUsuń
  15. My byliśmy z Mężem w Ustroniu, świetne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny filmik i zdjęcia. Sukienka cudna :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia, filmik i Ty - zrelaksowana i uśmiechnięta :)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Superowo :) A Ty wyglądasz prze pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest szczery uśmiech i wiadomo, że wakacje udane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia i fajny vlog ;) Ja niestety nigdy nie byłam nad polskim morzem...

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka przypomina mi bardzo kolekcje od Tommy'ego Hilfigera :D Slicznie!

    Pozdrawiam z Kalifornii!

    Paulina
    www.shenska.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się z nią skojarzyła, to był jeden z lepszych wyprzedażowych zakupów! ;)

      Usuń
  22. Zakochałam się w sukience ze zdjęcia :) Jest mega!!
    Pozdrawiam i Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne nadmorskie widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow świetne zdjęcia uwiebiam tą sukienkę
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook