Wakacje z filmami | Część pierwsza

7:52 PM


"Pokój"
Pięcioletni Jack od urodzenia miejsza z mamą w małym pokoju. Nie jest świadomy, że istnieje świat poza nim. Oglądając ten film odczuwamy niesamowite napięcie, dowiadujemy się powodu dla którego matka i jej syn nie wychodzą na zewnątrz. Byłam i nadal jestem w szoku. Jest to jeden z najlepszych lub nawet najlepszy film jaki oglądałam!
Moja ocena : 11/10

"Legion samobójców"
Miałam duże oczekiwania co do tego filmu i niestety się zawiodłam. Zwiastuny i plakaty tworzyły coś zupełnie innego. Oczekiwałam, że zobaczę więcej Jokera, którego Jared Leto zagrał według mnie genialnie! Podziwiam jak przygotowywał się do swej roli, przez ponad rok oglądał drastyczne filmy, wcielał się w rolę psychopaty. Kolegom z planu wysłał martwą świnię i wiele innych dziwnych rzeczy :P. Oglądając film wyczekiwałam tylko kiedy się pojawi i było to aż 5 minut z ponad 2-godzinnego filmu... Nie wiem jak Wy, ale ja czekam na wersję reżyserską, która była znacznie bardziej mroczna i pełna szaleństwa. Krążą plotki, że powstanie film o Harley Quinn- juz nie mogę się doczekać i mam nadzieję, że DC się zrehabilituje!
Moja ocena : 8/10

"Zanim się pojawiłeś"
Lou - dziewczyna z małego miasteczka musi utrzymać rodzinę i desperadzko poszukuje pracy. Idzie na rozmowę o pracę - opiekę nad sparaloiżowanym, straszym mężczyzną. Okazuje się jednak, że jest to młody i w dodatku przystojny chłopak. Traktuje ludzi źle, nie pogodził się ze swoją chorobą. Reszty nie zdradzę, ale film jest bardzo wzruszający a zwłaszcza jego zakończenie.
Moja ocena : 10/10


"Batman v Superman: Świt sprawiedliwości"
Film zapowiadał się bardzo mrocznie i intrygująco. Niestety przez pierwsze 1,5 godziny seansu się nudziłam, a akcja rozkręciła się w ostatnich 30 minutach. W ostatniej sekundzie dostrzegłam coś ciekawego związanego z Supermanem.. Jestem ciekawa jak dalej potoczą się historie superbohaterów w "Wonder Woman i Justice League :).
Moja ocena : 6/10

"Deadpool"
Były żołnierz dowiaduje się o swojej śmiertelnej chorobie i decyduje się poddać się w ręce szalonego naukowca. Pragnie się zemścić i odzyskać swoją dawną miłość. Cały film jest w formie komedii, lecz mam wrażenie że w niektórych momentach jest pseudo-śmieszny. Nie był zły, lecz od filmów oczekuję czegoś więcej.
Moja ocena : 5/10

"Warcraft: Początek"
Nie jestem fanką gier komputerowych, lecz uwielbiam świat fantasy. Pstanowiłam wybrać się na niego do kina, nie miałam dużych oczekiwań. Film pozytywnie mnie zaskoczył! Opowiada o wojnie między ludźmi a orkami. Występują tam też czarnoksiężnicy, jest to chyba mój ulubiony wątek w filmie. Nie mogę doczekać się kolejnej części!
Moja ocena : 10/10


"Zanim odejdą wody"
Po obejrzeniu wszystkich części "Kac Vegas" szukałam jakiejś fajnej komedii. Peter chce zdążyć na poród żony i (nie)szczęśliwym trafem zostaje skazany na podróż z Ethanem. Oglądając ten film bawiłam się całkiem dobrze.
Moja ocena : 6/10

"We are your friends"
Początkujący DJ próbuje odnaleźć się w świecie muzyki. Poznaje znanego DJ'a Jamesa i jego dziewczynę. Film jest całkiem ok, jednak nie zachwyca.
Moja ocena : 6/10

"Walentynki"
Opowiada o różnych ludziach w dniu walentynek. Ich losy się splatają.
Moja ocena : 6/10


"Jestem Bogiem"
Eddie Morra jest niespełnionym, pogrążonym w depresji pisarzem. Eksperymentalny narkotyk, NZT, powoduje, iż staje się on geniuszem i człowiekiem sukcesu. Film bardzo mi się spodobał, jest pełen intryg.
Moja ocena : 8/10

"Zostań jeśli kochasz"
Mia Hall, nieśmiała i utalentowana muzycznie nastolatka, zawieszona przez jeden dzień między życiem a śmiercią musi zdecydować, po której stronie zostanie. To typowy wyciskacz łez, może trochę przesadzony, ale mimo wszystko mnie się podobał.
Moja ocena : 8/10

"Iluzja 2"
Pierwsza część dużo bardziej przypadła mi do gustu. Miałam wrażenie, że druga część powstała żeby po prostu być, była trochę naciągana jak niektóre sztuczki. Film był chaotyczny, a szkoda bo mógłby być lepszy.
Moja ocena : 6/10


"Tarzan: Leganda"
Tarzan powraca do Kongo, aby stawić czoło kapitanowi Romowi, nie jest jednak świadomy że zaproszenie było częścią intrygi. Efekty specjalne robiły wrażenie. Polecam, moze nie spodoba się każdemu, ale na mnie zrobił wrażenie.
Moja ocena : 9/10

"Królewna Śnieżka"
Zła Królowa zazdrosna o Śnieżkę rozkazuje wygnać ją z zamku. Uratowana przez siedmiu krasnoludków królewna postanawia odzyskać tron i walczyć o miłość. Uwielbiam Lily Collins, świetnie spisała się w roli Śnieżki!
Moja ocena : 8/10

"Teoria Wszystkiego"
Film ten był na mojej liście "do zobaczenia" już od dawna, w końcu zdecydowałam się na jego obejrzenie i nie żałuję. Łączy ze sobą smutek i radość, daje nadzieję na spełnianie marzeń. W końcu wszystko jest możliwe. Eddie Redmayne mistrzowsko wcięlił się w Stephena Hawkinga! To niesamowite, że historia ta jest prawdziwa..
Moja ocena : 8/10


"Inna Kobieta"
Carly odkrywa, że jej wymarzony mężczyzna ma żonę, która wkrótce ją odwiedza. Kobiety zaprzyjaźniają się i łączy siły, by dokonać zemsty. Jest to jedna z najlepszych komedii jakie oglądałam, zaraz po "Millerach". Pojawia sie tam również Nicki Minaj.
Moja ocena : 8/10

"Millerowie"
Okradziony z towaru dealer David musi w ramach zadośćuczynienia przywieźć z Meksyku dużą dostawę narkotyków. Dla niepoznaki organizuje więc wymyśloną rodzinę.  Nigdy nie spodziewałam się, że komedia tak mi się spodoba, a ta jest na prawdę komiczna!
Moja ocena : 9/10

"Całkiem zabawna historia"
Cierpiący na depresję nastolatek trafia na oddział psychiatryczny, gdzie otrzymuje szansę na nowy początek. Poznaje nowych ludzi i nawiązuje przyjaźni.
Moja ocena : 7/10


"Nieustraszeni bracia Grimm"
Lubię filmy fantasy, jednak na tym się zawiodłam. Bracia Grimm zostają zdemaskowani jako oszuści podający się za pogromców upiorów, zostają zmuszeni do rozwiązania zagadki znikających w zaczarowanym lesie dziewczynek.
Moja ocena : 5/10

"Łowca i Królowa Lodu"
Pierwsza części była genialna, w mrocznym klimacie, drugą się niestety rozczarowałam. Twórcy chcieli stworzyć film, na który pójdą też dzieci, mogło być dużo lepiej.. Dwie złe siostry przygotowują się do podboju Ziemi, tylko łowca i Sara mogą je powstrzymać.
Moja ocena : 6/10

"Wszystkowidząca"
Dziewczynka umiejąca rozpoznawać zamiary innych ludzi zostaje uwięziona przez rządnego władzy Drakana. By uciec z zamku, będzie musiała przejść przez legowisko smoków.
Chciałam wybrać się na ten film do kina, jak dobrze że jednak tego nie zrobiłam. Skusił mnie fakt, że jego twórcami są twórcy "Gry o Tron".
Moja ocena : 3/10


"Mr. Nobody"
Ponad sto letni
Nemo Nobody to ostatni śmiertelny człowiek w czasach, gdy ludzkość osiągnęła nieśmiertelność. Na łożu śmierci bohater rozważa, jak mogło potoczyć się jego życie. To jeden z dziwniejszych filmów jakie oglądałam. W niektorych momentach jest bardzo fajny, lecz przeważa dziwność i zaplątanie. 
Moja ocena : 5/10

"Dziennik zakrapiany rumem"
Paul Kemp leci do Portoryko, gdzie podejmuje pracę jako lokalny dziennikarz. Tam zakochuje się w narzeczonej biznesmena, który chce z wyspy uczynić dochodowy interes. Troche się nim rozczarowałam, ale nie był taki zły.
Moja ocena : 5/10

"Pitbull: Nowe porządki"
Film ten był zdecydowanie za długi, cała historia spokojnie zmieściła by się w ponad godzinie. Trochę się nudziłam, lecz pewne momenty były bardzo fajne.
Moja ocena : 5/10


"Zabiłem moją matkę"
Pierwszy film Dolana, który oglądałam. Bardzo mi się spodobał, a zwłaszcza niektóre artystyczne ujęcia. Z pewnością wyróżnia się wśród reżyserów, godne podziwu jest to że gra w swoim filmie. Hubert zaprzyjaźnia się z nauczycielką francuskiego, wyróżnia się. Matka odkrywa tajemnicę Huberta - ma  on chłopaka. Podobno jest oparty na autobiografii autora. Opowiada o konflikcie z matką i marzeniu o dorosłości. Na pewno nie spodoba się wszystkim.
Moja ocena : 7/10

"Wyśnione miłości"
Przyjaciele Francis i Marie szukają miłości. Spotykają Nicolasa, w którym oboje się zakochują. I tak zaczyna się konkurencja. Czy nadal będą przyjaciółmi..? Film jest dość zakręony, jednak bardzo mi się podobał. Ścieżka dźwiękowa była genialna.
Moja ocena : 9/10

"Tom"
Po śmierci kochanka chłopak wyjeżdża na wieś na jego pogrzeb. Zostaje psychicznie zastraszony przez brata chłopaka. Ma wiele okazji, jednak nie opuszcza ponurej wsi. Atmosfera jest ciężka, wręcz duszna. Czy uda mu się uciec przed swoim dręczycielem i wróci do normalnego życia..?
Moja ocena : 5/10

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. me before you. PRZEPIĘKNY FILM <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wzruszający, do ostatniej chwili liczyłam na inne zakończenie :(

      Usuń
  3. Oglądałam "Zanim się pojawiłeś" i "Zostań jeśli kochasz", a chciałabym "Pokój". Obejrzałabym też "We are your friends", ale nie lubię Zaca Efrona :P.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj "Pokój" polecam! A "We are your friends" nie zachwyca :)

      Usuń
  4. Ja wolę książki dlatego że działa wtedy moja wyobraźnia .

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam "Pokój" i nigdy go nie zapomne, tym bardziej,ze byl na faktach... Brak slow,aby opisac jak bardzo poruszający jest ten film. A ''Legion Samobojców''hmm bylam pewna,ze to cos dobrego, a widze, ze przereklamowany, kiedys obejrze i ocenie. Pozdrawiam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że nawet nie wiedziałam że "Pokój" jest na faktach. Był genialny, a "Legion samobójców" nie zachwyca, ale myślę, że mimo wszystko warto zobaczyć ;)

      Usuń
  6. Kilka filmów widziałam z Twojej listy, Legion samobójców bardzo mi się podobał choć nie jestem fanką takiego typu filmów. Zbieram się do obejrzenia "za nim się pojawiłeś" bo książkę już przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Legion też mnie zawiódł, za dużo szumu, ale poza tym, to całkiem niezłe kino akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszą przeczytać "Zanim się pojawiłeś", a potem obejrzeć film.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa książki, ale znam już zakończenie i nie wiem czy warto :)

      Usuń
  9. "Jesstem bogiem"
    "Zanim się pojawiles"
    Te dwa najbardziej lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgodzę się, że Mr.Nobody to bardzo dziwny film, ale ja go uwielbiam. Żeby go zrozumieć musiałam obejrzeć go kilka razy. Film nie należy do prostych i jego prawdziwe znaczenie ciężko jest dostrzec za pierwszym razem (szczególnie, że nie wiemy o co chodzi). Mr.Nobody to film o przeznaczeniu, o prawdziwej miłości o wyborach i świadomości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w przyszłości obejrzę go jeszcze raz, miał wiele niesamowitych momentów. To jeden z tych filmów które przekazują niesamowie wartości, kojarzy mi się z "Atlasem chmur" który według mnie był mistrzowski choć też trudny :)

      Usuń
  11. ''Zanim sie pojawiłeś'' jest przepiekana książka jak i cudowny film naprawdę wart obejrzenia !
    ''Zostań jeśli kochasz'' ,,Inna kobieta'' były jednym z najlepszych moich odkryć sierpniowych wieczorów.
    ,,Millerowie'' najlepsza komedia ostatnich lat jak dla mnie !
    *Lady Kocur*~Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam Pokój, Deadpool i Warcraft i wszystkie bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great selection!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam kilka filmow i osobiscie musze sadzić ze jest tu kilku faworytów aczkolwiek wole serial Limitless (jest duzo ciekawszy).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tym serialu, jestem ciekawa czy będzie lepszy od filmu ;D

      Usuń
  15. Good movies! I'm in love with Suicede Squad and Deadpool. I'm your new GFC follower # 674 if you want, come to my blog ♥

    https://teresaemme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook