2016 autumn must haves

1:19 PM


Jesień już trwa pełną parą,to już najwyższa pora aby wyciągnąć z zakamarków szafy ciepłe swetry i kurtki. Chcę przedstawić Wam moje jesienne must have'y. Są uniwersalne i można łączyć je z rozmaitymi stylizacjami! Jesienią zawsze króluje bordo i khaki, ale w tym sezonie zagoszczą również pastele, beże, rudości oraz rose gold. Warto postawić na dzianinę i welur, te tkaniny z pewnością zapewnią nam ciepło, a my będziemy wyglądały nietuzinkowo. Moją jesienną miłością są długie oversizowe płaszcze, możemy połączyć je z eleganckim lookiem lub postawić na casual. Pewnie zauważyliście, że od jakiegoś czasu królują oversizowe bluzy z kapturem, też muszę się w takową zaopatrzyć. A jeśli chodzi o buty to tak jak w poprzednim sezonie modne są długie kozaki, które odpowiednio dobrane wydłużają naszą stylwetkę.

Jakie są Wasze jesienne must have'y?


















You Might Also Like

52 komentarze

  1. Chciałąbym jakąś fajną parkę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się zaopatrzyć w jakiś ciepły golf

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam ciepłe swetry jesienią:) i muszę sobie kupić kilka na sweterków;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak.. zimno się zrobiło więc czas na ciepłe rzeczy. Ja na jesień planuje zakup butów.. o ile znajdę takie, jak sobie wymyśliłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na jesień i zimę mam już wszystko co do szczęścia potrzeba :-D kupiłam buty, szalik i czapkę a urocze ciepłe sweterki kupiłam już jakiś czas temu. Nic tylko chodzić i się ogrzać w taką pogodę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jesienią najczęściej noszę duże szale i ciepłe sweterki. <3 Świetny must have! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam jakiegoś swojego jesiennego must have :) ale np mam szary płaszczyk który uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja juz naszykowalam swoja garderobę na jesień :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szare płaszcze bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post dear! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/10/8-trends-for-fall-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Szare płaszcze są świetne;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  13. szary płaszcz - coś za czym poluję już od dłuższego czasu, ale żaden nie jest "idealny" :(

    OdpowiedzUsuń

  14. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Jeśli zamierzasz kiedyś przejść na profesjonalne blogowanie i potrzebował byś adres pod firmę to zapraszam do nas. Wirtualny adres katowice to miejsce gdzie możesz prowadzić własną działalność pod naszym adresem. Obczaj i jak się spodoba dołącz do nas:

    www.wirtualnebiuroklaster.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Szare płaszcze super! Mam oversizową bluzę z kapturem. Nie wiedziałam, że jest jakaś moda na nie :D chodzę w niej tylko w domu

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi sie podoba pierwszy płaszcz ;) Oraz sweter z wyciętymi ramionami - jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Super inspiracje, mi tutaj brakuje długich kozaków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeju jak ja kocham te wszystkie rzeczy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. planuję kupić jakiś płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterek pudrowy i szary płaszcz to moje must have :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W tę porę roku najbardziej lubię jesienne płaszczyki :) Nie za długie, regulowane w kolorze szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. no bardzo mi się podobają, zwłaszcza te jasne sweterki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ten długi zielony płaszcz jest super!



    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Lovely! Thanks for sharing.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. todo es precioso, especialmente las dos primeras

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne propozycje ubrań przedstawiłaś ;-) Moje must have na jesień to zielony płaszcz i jakiś ciepły, luźny sweter ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szary płaszcz jest cudowny! Moim must have są sweterki :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  28. O matko jaki piękny ten zielony płaszcz! Chyba się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna lista , super rzeczy wybrałas ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze to nic z tych rzeczy nie jest w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Naszym must have jest każdy sweter w stylu kardigan, mamy ich po 5 :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Płaszcz to ja muszę narzeczonemu kupić, więc może mi doradzisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie zaprezentowane tu ubrania są moimi perełkami, jesienna moda bez nich nie istnieje! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. moje jesienne must have to ponczo i kozaki za kolano :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Moja lista jest zbyt długa :D ale głównie sweterki piękny zielony płaszczyk :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne wybory, najbardziej podobają mi się płaszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zaciekawił mnie ten płaszcz z kapturem :)

    OdpowiedzUsuń
  38. beżowy golf, bluza oversize i jeansowa kurtka to moje must must have :D
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Płaszcz khaki jest cudny ! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. W tym roku bardzo chciałabym kupić szary albo beżowy płaszcz. Oprócz tego jak co roku moim "must have" są swetry. Mam ich sporo, więc raczej nic nowego kupować nie będę. Rozmyślam o takich długich kozakach.

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook