Halloweenowy makijaż : Enchantress z Suicide Squad

1:07 PM



Dzisiaj przygotowałam dla Was coś specjalnego. Wiem, że w Polsce Halloween ma swoich zwolenników i dość sporo przeciwników, budzi dużo kontrowersji. Ja osobiście jako maniaczka charakteryzacji i serialoholiczka uwielbiam przeobrażać się w swoje ulubione filmowe i serialowe postaci! W makijażu kocham to, że na chwilę możemy stać się kimś innym, a na co dzień dodaje nam pewności siebie. Uważam, że zrobienie charakteryzacji na naszą ulubioną postać to nie jest nic zakazanego i jeśli nasze Halloween będzie polegało na fajnym makijażu, spędzeniu czasu w gronie przyjaciół, a nie na "zabawie w czarodzieja" to nie robimy nic złego. Pewnie każdy z Was słyszał o "Legionie Samobójców"! Ja po kilku dniach przemyśleń postanowiłam wcielić się w Enchantress. Myślałam, że dużo osób będzie Harley Quinn lub Jokerem, więc postanowiłam być bardziej oryginalna :D. Cały makijaż można wykonać kosmetukami, które już posiadamy, wbrew pozorom jest bardzo prosty.
A dzisiejszą niespodzianką jest filmik instruktażowy z tą oto charakterzacją, zapraszam do oglądania!


Jakie jest Wasze zdanie na temat Halloween?



Przygotowałam równeż kilka pomysłów na Halloweenowe przebranie last minute. Większość z tych rzeczy każda z nas ma w szafie (może oprócz fioletowej marynarki Jokera..). Makijaż i fryzura idealnie dopełnią te stylizacje, z pewnością nikt nie zapomni naszego kostiumu.

1. Vampire


2. Wednesday Addams



3. Joker




You Might Also Like

26 komentarze

  1. Sama mogłabym umalować się tak na Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż mega;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super charakteryzacja i stylizacje ;). Też uważam, że jeśli zrobimy sobie taki makijaż, to nic złego się nie stanie ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna charakteryzacja, robi wrażenie! Ja nie mam nic przeciwko Halloween, choć sama jakoś specjalnie go nie obchodzę, bo po prostu nie mam na to pomysłu i większych chęci jeśli chodzi o przygotowywanie stroju, czy organizację jakiejś imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł! <3 Gratuluje kreatywnosci i wykonania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W ogóle cię nie poznałam na tych zdjęciach, ale za to poklikałam jak zawsze :)
    Podaję kilka cen : 17,43$, 19,37$, 1,93$, 16,53$, 22,27$, 23,92$, 25,33$ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie dodałam zdjęcia na bloga z Halloweenowej imprezy, stwierdzam że pasowałabyś do nas <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! You look so pretty!!!Have a successful day dear!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny makijaż i fajne, proste pomysły.

    Osobiście uwielbiam Halloween, a że w UK obchodzi się go z pełnym namaszczeniem, to zawsze obkupuję się w masę Helołinowych popierdółek i dekoruję nimi pokój.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie :) Ja myślę, że nikomu Halloween w niczym nie powinno przeszkadzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie obchodzę tego święta ale nie mam nic przeciwko ludziom, którzy w ten dzień się bawią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie Halloween to fajna okazja to przebrania się właśnie :) Nie widzę powodów do spinania tyłka :D Świetny makijaż ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście nie obchodzę Halloween, ale nie zostawie nikogo za drzwiami z pustymi rękami ;-)

    Zapraszam do sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny efekt końcowy :) Kiedy robisz różowe włosy? Super Ci w nich

    http://www.fashionelja.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już nigdy, rozjaśniacz bardzo zniszczył moje włosy i przez ostatnie dwa lata robię wszystko, aby wróciły do poprzedniego stanu i długości.. Pozostaje mi różowa peruka :D

      Usuń
  15. Halloween uwielbiam :) Ja byłam Harley Quinn :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Stylizacja świetna! Profesjonalna i mroczna :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przebranie super Ci wyszło :) fajnie jest zobaczyć jakieś inne przebranie z legionu samobójców niż ciągle tą Harley. Ja do Halloween nic nie mam. Dla mnie to zabawa. Post super. Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna charakteryzacja! Muszę w końcu nadrobić Legion Samobójców ;)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook