Lovely K'lips - zamiennik Lip Kit by Kylie

10:04 PM


Każdy z nas zna Kylie Jenner, która kilka miesięcy temu stworzyła swoje Lip Kity. Gdy na stronie Kylie Cosmetics pojawiły się pierwsze trzy kolory - zniknęły w minutę i tak przez kilka następnych miesięcy. Zakup tych pomadek graniczył z cudem, teraz są już one łatwiej dostępne. Muszę przyznać, że od razu zakochałam się w tych pomadkach, kolorach i ich niesamowitym opakowaniu! Kiedyś na pewno skuszę się na nudziakowy kolor i może jeszcze paletkę.. :). Ale dzisiejszy post nie jest o Lip Kitach! Wszystkim znana drogeryjna firma Lovely wypuściła swoje lip kity, które są bardzo mocno inspirowane pomadkami Kylie. Nie jest to podróbka jak z Aliexpress, lecz trzeba przyznać że opakowanie nie jest najładniejsze. Dzisiaj jednak ocenię jego zawartość, bo to ona tak naprawdę się liczy.






W opakowaniu znajdziemy matową pomadkę w płynie i konturówkę do ust. Jestem fanką brązów i nudziaków, więc postawiłam na kolor "Neutral beauty". Od razu skojarzył mi się z pomadką "Exposed" od Kylie Jenner! Jest to idealny ciepły brąz, który pasuje do większości karnacji. Pomadka trzyma się na ustach 4-5 godzin. Nie jest to typowa matowa pomadka w płynie bo nie zastyga. Gdy zrobimy swatch na dłoni i odczekamy kilka minut to w porównaniu do innych pomadek tego typu ta się rozmaże. Formuła jest taka sama jak Extra Lasting z Lovely czyli bardziej matowy mus. Minusem jest to, że po kliku godzinach lekko wysusza usta, ale każda miłośniczka matowych pomadek już do tego przywykła. Z całej kolekcji K'lips do gutu przypadły mi tylko dwa brązowawe odcienie, nie jestem fanką róży. Produkt ten ma wady, lecz posiada on swoje zalety. Myślę, że warto go wypróbować, tym bardziej że cena to niecałe 20zł.


Swatche wszystkich kolorów



You Might Also Like

82 komentarze

  1. Ten kolor idealnie do Ciebie pasuje, ja dla siebie musiałabym jednak celować w róże :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że ta firma wypuściła takie pomadki. Koniecznie muszę zobaczyć jakie mają kolorki w ofercie :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten sam kolor ,piękny jest :-)

    http://fashionbookbyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny kolorek :3 Fajnie, że w zestawie jest i pomadka i konturówka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jak najbardziej mi odpowiada. Wszyscy zakochani są w kosmetykach tej Pani Kylie a ja nadal nie wiem za bardzo kim ona dokładnie jest, ale z chęcią kupię kupiłabym ten K'lips od Lovely, bo nawet lubię tą firmę, a i cena nie jest wygórowana :D

    OdpowiedzUsuń
  6. opakowanie mają takie jak produkty z wyższej półki

    OdpowiedzUsuń
  7. Na oryginalną wersję raczej nie skuszę się, ale lovely mogłabym wypróbować, szkoda tylko że nie zrobili własnej szaty graficznej tylko wzorowali się na kylie

    OdpowiedzUsuń
  8. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyżby podróbka Kyle:) heh ale kolor jest świetny:)


    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglada czadersko :D Miłego dnia Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo do Ciebie pasuje ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę sobie kiedyś sprawić matową pomadkę, bo nie mam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor idealny dla mojej mamy :) może kupię jej to pod choinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również marzy mi się zakup pomadek Kylie. Tych z lovely jeszcze nie próbowałam, ale zamierzam wypróbować. Kolor świetny, również takie lubię ! :)

    Pozdrawiam ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś pewnie kupię bo daje fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś pewnie kupię bo daje fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnio zastanawiałam się nad kupnem tego produktu, teraz już się chyba zdecyduje :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam o tej pomadce same dobre opinie :)
    Bardzo fajny efekt daje i ma super kolor, może zdecyduje się na jej zakup ! ❤
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy produkt, jeszcze o nim nie słyszałam :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. trzeba przyznać, że klan Kardashianów/ Jenner ma głowe do interesu ;) A Twój kolor prezentuje się fajnie ;)

    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. tego produktu akuart nie mialam, ale mialam inne z Lovely i bylam srednio zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  23. O proszę, nawet nie wiedziałam że wypuścili swoje odpowiedniki! Może się skuszę, ale chyba zainwestowałabym raczej w pomadki z GoldenRose, w których się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  24. nie wiem jak oryginał, ale ten z Lovely pasuje Ci i ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ten z lovely ślicznie na tobie wygląda - będę musiała kupić. :)


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor jest obłędny i chętnie go wypróbuje. Tylko gdzie mogę go kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie, tylko jest na nie szał i trudno z dostępnością. Teraz w Rossmannach zostały same testery :P

      Usuń
  27. Kolor jest przepiękny i cena również niczego sobie ;) Krążyłam wokół nich jednak ostatecznie dałam sobie spokój z moim zapałem do malowania ust ;P

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam o nich! Tez je chce! :-D

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie słyszałam o nich ale z pewnością się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kolor, muszę wypróbować ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cena przystępna, a kolorek piękny i taki sam jak oryginalnej szminki Lip Kit . Odcień 2 najbardziej by mi pasował

    Obserwuję :*
    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nawet nie wiedziałam, że wypuścili takie cacuszko:) Musi być moja!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne są kolorki, muszę poszukać nr 5 bo wydaje się być ciekawy :)
    Ładnie Ci w tym kolorku

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Zastanawiam się nad jej kupnem ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  35. Sporo osób szaleje za tym produktem, ja jakoś omijam je - bardziej mnie nyx kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow! nie wiedziałam że wypuścili taki produkt! ;) lece do rossmana w poszukiwaniu tego cuda ;)
    Obserwujemy?zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zrobiło się głośno ostatnio o tym produkcie :D

    OdpowiedzUsuń
  38. This color is really amazing! You look gorgeous (:

    www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Oh very cute product darling!
    Great color
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  40. O tych pomadkach ostatnio głośno :) może pora się na nią skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. W takim razie nie dziwię, że tak szybko znikały! Chyba muszę ich poszukać i sama wypróbować. :) Świetnie wyglądasz! Najbardziej podoba mi się nr 2 i 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Od jakiegoś czasu już na nie poluję :P
    Ślicznie Ci w tym kolorku ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. I love it !, I liked what you teach us, I always like your post, the products are very good

    OdpowiedzUsuń
  44. Sprytnie to sobie Lovely wymyśliło ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. tak nawet myślałam czy się nie skusić i chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale jesteśmy ciekawe jak taki kolor pasowałby do naszej urody :)
    Tobie baaardzo w nim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kolory są przepiękne, chyba się skuszę, ciekawe jak u mnie się sprawdzi ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Hmmm... chyba muszę sobie sprawić tą pomadkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Właśnie zastanawiam się nad kupnem tej pomadki, ale chyba jednak zostanę wierna GR :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Już się naczytałam wiele o tej pomadce i się zastanawiam czemu jej jeszcze nie mam:D Ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczny kolorek :) Chciałam go kupić, ale niestety nie było tylko jego. O swoim też mam zamiar zrobić post. Sądzę, że za taką cenę są to dość ciekawe pomadki. Zazwyczaj wszystkie szminki "zjadam" bardzo szybko, a ta się dość długo trzymała na moich ustach.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładny kolorek :) Takiego w swojej kolekcji jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnie Ci w tym kolorze:) Ciekawi mnie ten produkt z Lovely...chyba się na niego skuszę :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Muszę się skusić na ten kolor, bo za taką cenę i pomadka i konturówka to jak za darmo. :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Really nice post! Thank you so much for sharing.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  56. This is really nice! Happy Halloween.


    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  57. nie lubię brązów ale jakis inny kolor na pewno wypróbuję , cena zachęca :))

    OdpowiedzUsuń
  58. Ciągle poluję na odcień nr 5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. mnie się szalenie podobają, ale póki co w moim Rossmannie są wyłącznie puste półki, więc nie ma szans, żeby jakąkolwiek dostała. ;) a szkoda, chociaż może na Święta się uda. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook