Lush life

10:33 AM



Dzisiaj przedstawiam Wam wyjątkowy outfit, bo z moją wyczekiwaną bomberką. Jest to zdecydowanie moja ulubiona rzecz w szafie! Pewnie każdy z Was zna Zarę Larsson - młodą szwedzką wokalistkę.. Ma niesamowity głos i wyczucie stylu, gdy zobaczyłam alternatywną wersję teledysku "Lush Life" - zachwyciłam się! Możemy zobaczyć w nim świetne stylizacje, ale największą uwagę zwraca kobaltowa bomberka. Przeglądając stronę Zaful natknęłam się na czarną bomber jacket, szybko okazało się że jest identyczna jak ta, którą Zara ma w swoim teledysku. To moja pierwsza dwustronna kurtka i jestem zachwycona jej uniwersalnością i pomysłowym wykonaniem. Takie rzeczy warto mieć w swojej szafie, z tą kurtką możemy stworzyć niezliczoną ilość stylizacji :). Pewnego czasu był szał na podobną bomber jacket ze Stradivariusa, miałam ją kupić... Jednak zniechęciły mnie jej mankamenty - kieszenie po drugiej pastelowej stronie były atrapą i suwak do zamka nie przekręcał się na obie strony. Moja kobaltowo-czarna kurtka jest znacznie lepiej wykonana i na każdej stronie prezentuje się rewelacyjnie, a pomysł z przekręcanym suwakiem pozytywnie mnie zaskoczył! Teraz ubrania będę kupowała tylko w zagranicznych sklepach online :P. Jeśli chodzi o stylizację to jako bazę wybrałam nieśmiertelną czerń w postaci t-shirta i jeansów. Kobaltowe buty idealnie współgrały z całością. Już niedługo pojawi się również outfit z czarną stroną tej bomberki.

Co myślicie o dwustronnych ubraniach, a może jesteście ich posiadaczami?











bomber jacket - Zaful | t-shirt - SH | jeans - Zara | shoes - Deezee | choker - Zaful

You Might Also Like

73 komentarze

  1. You look super cute and comfy! I really love the bomber. xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Great jacket dear! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/10/romwe-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bomberka super, w połączeniu z ciemnymi spodniami i niebieskimi butami wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz , super bomber ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie przepadam za dwustronnymi ubraniami, klik - 42,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. That bomber it's so cool <3
    xoxo,

    www.atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię bomberek- nie mój styl, ale Ty wyglądasz w niej ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna bomberka ale modelka jeszcze piękniejsza! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna kurteczka! na pewno bym się za Tobą obejrzała na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna! Miałam kiedyś dwustronną kurtkę, nawet ostatnio oglądałam jedną w sklepie - fajna sprawa :) Kupujesz jedno, a możesz nosić na dwa różne sposoby :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  11. Prowadzisz ciekawego bloga, bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, można znaleźć w nich wiele inspiracji.
    Oby tak dalej!
    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna bomberka ! :)
    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kurtka i buty:) Genialnie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka nie w moim stylu - ale bardzo ładnie zestawiona.

    OdpowiedzUsuń
  15. HIhi, ja bym się wcale nie umiała odnaleźć w takiej kurtce, ale do Ciebie ewidentnie fajnie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna jest ta bomberka! Ja chyba nie odważyłabym się na taki kolor, ale Ty wyglądasz super w niej :) No i buty świetne. Poklikałam i zostaję u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogółem nie przepadam za bomberkami, bo prawie każdy je teraz nosi, ale ta jest bardzo oryginalna i super wygląda :D


    http://kisadee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka kurtka spodobałaby się mojej kuzynce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bomberka super! Akurat ja nie mam żadnej w szafie, ale myślę, że kiedyś na pewno sobie jakąś sprawie. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mój styl, ale Tobie ładnie w takim zestawieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello ! This is not spam! But just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się :) pierwszy raz widzę teledysk choć piosenkę znam i w sumie jakoś nigdy nie patrzyłam na stylizacje w teledyskach ale faktycznie tu są fajne pokazane a piosenka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. masz rewelacyjną bomberkę;) super zestaw:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super ta bluzka pasuje do butów! A może odwrotnie?
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  25. love the embroidery detail on your bomber jacket. You look gorgeous. Great outfit.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczywiście to ta sama :D Wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz :) oryginalna bomberka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam bomberki! Twoja kurtka jest boska ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny look, wglądasz pięknie w niebieskim. Świetny kolor ma Twój bomber <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna stylizacja :) fajna kurtka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie, podoba nam się ten styl i Tobie w nim do twarzy :) Chcemy takie buty ale czarne :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bomberka świetna ! Widziałam gdzieś podobną stacjonarnie tutaj w Anglii. Niezwykle podobasz mi się w tym kolorze włosów ! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Gdy zobaczyłam zdjęcie na stronie głównej bloga, to od razu skojarzyła mi się ta kurtka z ubiorem tej piosenkarki ;) I do twarzy Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna! Fajnie, że trafiłaś na taką samą ;).

    OdpowiedzUsuń
  35. wyglądasz super ;) ja mierzyłam z 4,ale w żadnej nie było mi dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pasuje Ci i widać, że dobrze się w niej czujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja :) Pomysł z dwustronna odzieżą super :D Przyda się w wielu sytuacjach - na wyjazdach gdy nie mam miejsca w plecaku czy w razie plamy ;P

    OdpowiedzUsuń
  38. WOW! Ale świetny zestaw! A bomberka zachwyca! Cudowna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny bomber i trampki ;) Stylizacja na duży plus ;) Pozdrawiam ;).

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wyglądasz :) Kurteczka jest genialna ;) Idealny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Bomberka jest mega! Świetnie ją dobrałaś z butami.:)
    Buziaki ;**

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook