Mintishop haul | Sleek i Tangle Angel

5:46 PM



Dawno nie było nic o kosmetykach, pora to zmienić! Od razu zakochałam się w paletce rozświetlaczy od Sleeka w kolorze Solstice. Szukałam stony na której będzie dostępna i kolejnym razem nie zawiodłam się na Mintishopie. Od jakiegoś czasu rozświetlacze są moim ulubionym kosmetykiem, nie wobrażam sobie makijażu bez nich! Tę paletkę zobaczyłam na kanale Jaclyn Hill i Jeffre Star, jeśli oni coś rekomendują to wiem że się nie zawiodę. Postanowiłam skusić się również na nową paletkę do kolekcji, padło na "Oh so special", która była moją pierwszą paletką do makijażu i to od niej zaczęłam swoją przygodę z makeupem. Każdy kto mnie zna ten wie, że uwielbiam kupować i kolekcjonuję pomadki (zwłaszcza matowe), więc Matte Me musiała prędzej czy później do mnie trafić. A jeśli chodzi o szczotę Tangle Angel to miałam kupić ją na innej stronie, bo nie wiedziałam że jest dostępna na Minti, pozytywnie się zaskoczyłam. Jeżeli jesteście ciekawi mojej opini na temat wyżej wymienionych kosmetyków i szczotki to zapraszam do dalszej lektury.



Sleek "Solstice" highlighting palette


Jest to zdecydowanie najładniejsza paletka jaką widziałam, już sam wygląd mówi o jej niesamowitej jakości. Nigdy nie miałam bardziej napigmentowanych rozświetlaczy, które nadają wręcz kosmiczny błysk. Efekt zależy od pędzelka którym nakładamy nasz rozświetlacz, jeśli preferujecie subtelny błysk to wystarczy Wam odrobina produktu i jesteście gotowe do wyjścia. Moim ulubionym kolorem z całej paletki jest lawenda "Hemisphere", nigdy nie spodziewałam się że taki kolor rozświetlacza może wyglądać dobrze, a jednak.. :). Brzoskwiniowy kolor "Equinox" po nałożeniu na twarz niestety nie jest brzoskwiną, lecz ma chłodny kolor. To taka zgaszona wersja lawendowego koloru. "Subsolar" czyli najjaśniejszy odcień, jest subtelny i dzienny. "Ecliptic" to jedyny kremowy rozświetlacz z całej paletki, ma piękny brzoskwiniowo-różowy kolor. Wszystkim fanom błysku polecam tę paletkę, ja może skuszę się na nową wersję "Cleopatra's kiss".



Sleek "Oh so special" palette


Cienie ze Sleeka nigdy mnie nie zawodzą i kolejny raz zamówiłam tę samą paletkę. Ma piękne kolory, z których można wyczarować dzienne jak i wieczorowe makijaże. Zwlaszcza perłowe cienie zachwycają pigmentacją, są nie do pobicia! Uwielbiam dwa fiolety - "Wrapped up" i "Celebrate" i to właśnie dla nich kupiłąm tę paletkę, są bardzo unikatowe. Jak zobaczycie na swatchu kolory "Bow" i "Pamper" są bardzo słabo napigmentowane, ale myślę że stworzone są po to, aby być bazą pod nasz makijaż, który dzięki nim będzie się lepiej blendował.



Sleek "Birthday suit" Matte me liqid lipstick


Pomadka ta wedłg jednej Youtuberki miała być zamiennikiem Dolce K od Kylie Cosmetics. Okazało się, że z tym kolorem nie ma nic wspólnego, a bardziej przypomina Candy K. Jest bardzo trwała, nie klei się i nie czujemy że mamy pomadkę na ustach. Przy dobrym nawilżeniu ust nie wysusza. Kolor jest bardzo ładny, idealny na co dzień.

Tangle Angel "WOW! WHITE"



Moja szczotka Tangle Teezer jest już ze mną dobre kilka lat i nie wygląda najlepiej.. Miałam kupić kolejną sztukę, ale gdy zobaczyłam Tangle Angel'a to wiedziałam że muszę ją wypróbować. Jest zdecydowanie ładniejsza niż TT, po prostu zachwyca! O dziwo włosy też czesze lepiej a jest droższa jedynie o kilka zł. Wybrałam białą wersję, zdecydowanie polecam :).










You Might Also Like

62 komentarze

  1. Ten sklep ma bardzo bogaty asortyment :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana w zdaniu "Efekt zależy od [pędelka]" zjadłaś "z" głodomorku :) a drugi to przy opisie kolorku Subsolar słówko [odcie ń], przy ,"TT, po prostu [zacwyca]" wybacz moje poprawki :* mam nadzieję że nie jesteś zła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem, pisałam w pośpiechu i na pewno poprawię :)

      Usuń
    2. Pamiętaj że dobry czytelnik to spostrzegawczy czytelnik :)

      Usuń
  3. Od jakiegoś czasu mam ochotę na tę anielską szczotkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

      Usuń
  4. Mam tą czarną paletkę ze skleeka, gdzieś schowaną w kuferku - zapomniałam o niej, a bardzo lubię cienie ze sleeka za ich pigmentacje i trwałość ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cienie w ogóle nie w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cienie bardzo mi się podobają nawet widząc je na zdjęciu u Ciebie, niestety nie poznałam ich jeszcze na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczotka całkowicie skradła mi serce <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cuda ile dałaś za cienie ? Szczotka jest mega.

    OdpowiedzUsuń
  9. oh so special - moja ulubiona paletka Sleek <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletkę cieni mam w planach, piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szczotka super :D

    http://kisadee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki oryginalny kształt szczotki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna ta paletka-kolory, a szczotka ciekawa,nie spotkalam takiej

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletka ze Sleeka ma piękne odcienie cieni ;) I Tangle Angel - świetna rzecz! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zakupy :)
    Paleta ma bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta szczotka do włosów jest przepiękna! Zawsze nam się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. szczotka się pięknie prezentuje:D chyba też taką chcę :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Cienie mają piękne kolorki! <3 Szczotka fajnie wygląda. Pierwszy raz ją widzę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne produkty <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Sleek zawsze w cenie, lubię ich produkty i chyba nigdy się na niczym nie 'przejechałam'.
    Ta biała szczotka to hit *_* Chyba sobie ją sprawię <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna paletka :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ta szczotka kusi mnie już od jakiegoś czasu, pięknie się prezentuje!:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny haul! Piękne paletki ❤
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj ma słabość do takich paletek <3

    OdpowiedzUsuń
  25. paletka rozświetlaczy jest obłędna!!!
    Pozdrawiam, http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rzeczy, chciałabym przeczytać recenzje tej szczotki :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Zbieram się i zbieram by kupić paletki od sleeka ale oni mają ich tyle że nigdy nie wiem którą wybrać. Jeśli chodzi o roświetlacze to chyba nie moje kolory. A jeśli chodzi o pomadke, zawsze przy ich zakupie zastanawiam się w skali 1-10 jak bardzo wysusza usta. Ale mimo to fajne zakupy. :)

    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. paletka jest świetna, chętnie sobie sprawię podobną.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne te rozświetlacze :) Anielska szczotka mega :)
    http://luksusowezycie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  30. Great! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  31. Oh very great products darling
    I love it the Sleek "Oh so special" palette that is on my wishlist
    By the way that hair brush is lovely
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Już niedługo ta szczotka będzie moja :D cienie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne kolory ma ta paletka cieni od Sleek'a ;-) Super!

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam pomadkę Sleeka w tym odcieniu ;) I uwielbiam. To jedna z nielicznych, która nie roluje mi się na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  35. wow, this palette has exactly the shades I'd use)

    OdpowiedzUsuń
  36. Planuję kupić te rozświetlacze Sleeka, bo już tyle dobrego na ich temat słyszałam w dodatku wyglądają świetnie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  37. mam tą paletkę i używam jej do szkoły jako że się uczę wizażu. :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja się czaję na ten zestaw rozświetlaczy. Korci mnie bardzo..

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook