Zaful haul

4:57 PM


Przyszedł czas na kolejny haul, tym razem nie kosmetyczny lecz modowy. Ze strony Zaful postanowiłam wybrałać same dodatki, byłam ciekawa ich jakości. I muszę przyznać, że większość rzeczy pozytywnie mnie zaskoczyła. Postawiłam na białą designerską torebkę, lustrzane okulary, marmurową bransoletkę, chokery i czapkę. Jeśli jesteście ciekawi mojej opini na ich temat to zapraszam do dalszej lektury!



| Choker |
Na własnie taki prosty wiązany choker polowałam już od dawna. Niektórym kojarzy się on ze sznurówkami do butów, lecz ja uważam że jest bardzo szykowny i potrafi dopełnić niemal każdy outfit. Ostatnio polubiłam minimalizm, ten czarny choker to zdecydowanie uniwersalny dodatek. Możemy wiązać go na wiele sposobów, ja najbardziej lubię robić z niego kokardkę. Wszystkim fanom minimalizmu polecam, a ja czekam na moje dwa pozostałe kolory tych chokerów :).


| Okulary |
Rose-goldowe szaleństwo opanowało świat mody! Okulary te są bardzo nietuzinkowe i designerskie. Nie byłam pewna czy będę wyglądała w nich dobrze, jednak postanowiłam się przekonać. Muszę przyznać, że wyglądają obłędnie i stały się moimi ulubionymi okularami. Już niedługo outfit z nimi.

Bardzo polubiłam motyw marmuru w ubraniach, dodatkach i wnętrzach. Nie musiałam się długo zastanawiać nad tą bransoletką. Jest prosta a zarazem szykowna. Jakość pozytywnie mnie zaskoczyła.

Ten zestaw od razu mi się spodobał, jednak gdy chciałam założyć mniejszy czarny choker - zapięcie się zepsuło. Muszę coś wykombinować i go naprawić, bo chokery prezentują się rewelacyjnie!

Brązowy choker na modelce prezentował się genialnie. Jednak sznurki są trochę powywijane i trzeba się przyłożyć aby wyglądał dobrze. Myślę jednak, że po kilku założeniach tego naszyjnika  się wyprostuje.

| Czapka |
Od dawna szukam fajnej czapki, tego typu. Ten materiał i różowy kolor mnie zachwycił. Jedynym minusem tej pudrowej czapki jest czarne zapięcie z tyłu, które dziwnie odstaje. Spodziewałam się również, że daszek będzie mniej prosty. Mimo wszystko fajnie wygląda, sami przekonacie się już niebawem.

| Torebka |
Jest to zdecydowanie wisienka na torcie całego mojego zamównienia! Torebka jest świetnie wykonana. Jest dość mała, ale bardzo szykowna i designerska. Pasuje do eleganckich stylizacji, lecz możemy połączyć ją również z niektórymi codziennymi outfitami.

You Might Also Like

66 komentarze

  1. podoba mi sie torebka i okulary są fajne, pasowałyby do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka cudna, poklikałam kochana , podaję kilka cen - 1,72$, 6,20$, 3,17$, 1,79$, 20,49$ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się całe zamówienie, a szczególnie chokery, o których do dzisiaj nie miałam pojęcia (! gdzie ja byłam???).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy choker najlepszy! Też taki mam,a z tym kolejnym miałam podobnie, ale dało się naprawić. Jestem ciekawa jak wyglądają założone oba naraz! Super okulary.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również muszę się zaopatrzyć w jakiś choker :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna biżuteria :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka i bransoletka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te dodatki. Takie w moim klimacie. Też muszę sobie sprawić wiazany chocker ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko mi się podoba, ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw chokerów najbardziej mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rzeczy :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka wpadła mi w oko, jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale dużo cudownosci wszystko mi się podoba <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Okulary są genialne, podobają mi się bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka świetnie się prezentuje ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko ładne, ale okulary najlepsze ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe i moim zdaniem udane zamówienie :) Zamówiłam sobie taki sam choker i bardzo polubiłam go nosić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny haul. Ogólnie nie przepadam za chokerami ale ten jest świetny!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka i okulary według mnie najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. poklikałam :) świetne rzeczy, zwłaszcza te chokery, też na takie poluję!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne dodatki, jeśli chodzi o sznurkowy chocker nic prostszego jak tylko pójść do pasmanterii kupić okrągły rzemyk w ilości jakiej chcemy oraz w kolorze jaki tylko chcemy oraz końcówki do wklejania i mamy chocker. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. choker - nigdy wcześniej nie słyszałam o tym

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna biżuteria ;) Torebka też śliczna, chociaż ja jestem miłośniczką tych w rozmiarze xxl :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej kochana super blog, chokery I okulary za-jebis...... Powiem ci ze chcialam je kupic (przez internet) I niewiem czy mi bedzie ten ksztalk pasowac. Thank you so much for sharing this with us.. :-) Have a lovely day! Visit me whenever you have time www.its-dominica.blogspot.co.uk kisses Dominica! xXx

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy czarny choker i okulary po prostu boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie lubię zbut bardzo chokerów, ale torebka bombowa! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko mi się podoba, ale choker najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. motyw marmuru wygrywa wszystko;p i torebka piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne rzeczy :) Okulary wyglądają ekstra ! Ciekawa jestem stylizacji i ich w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, so many amazing products, I love the bag, it's so cute! You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi się wszystko podoba lubię takie błyskotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Same świetne rzeczy:) super choker i okulary:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Brązowa bransoletka najbardziej wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. fajna ta strona ZAFUL! fajne dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja właśnie czekam na mojego chokera :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Fantastic post! Thank you so much for sharing.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne są te dodatki! Każda jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Okulary i czapka super!! Świetny haul ❤
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz super gust! :)
    świetny wpis
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. the bag is really nice! I want it!
    www.thedress-sense.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook