Do I wanna know?

6:27 PM


Za oknem już śnieg, lecz dziś przedstawię Wam typowo jesienną stylizację. Jesień zawsze kojarzy mi się z kolorem khaki i bomberkami. Pasują one do sportowych looków jak i tych bardziej eleganckich. Tę bomberkę widzieliście już jakichś czas temu w recenzji, jest to zdecydowanie mój ulubieniec. Naszywki dodają jej świerzości i sprawiają że jest bardziej unikatowa. Jeansy i t-shirt zamieniłam na ołówkową sukienkę z wycięciami na ramionach,  a sportowe buty na moje ulubione botki z delikatnymi ćwiekami. Czarne botki w połączeniu z czarnymi rajstopami wydłużają nasze nogi - to połączenie czyni cuda! Nigdy nie przepadałam za biżuterią i często zapominałam o niej na co dzień, jednak od kilku miesięcy dopadło mnie chokerowe szaleństwo i nie ruszam się bez nich z domu! Tym razem postawiłam na wyrazisty, ciężki naszyjnik, który zdecydowanie nadał "pazura" całości.







 
bomber jacket - RoseGal | dress - Reserved | bag - CCC | necklace - Zara | shoes - TkMaxx

You Might Also Like

44 komentarze

  1. Ślicznie wyglądasz <3
    super zestaw
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. You look so classy. Love the bag! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz w tej stylizacji . Torebka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bomberka super. Przyjemna całość!

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, już za zimno na takie wariacje :D!

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszukuje takiej samej sukienki. Jest genialna *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastycznie wyglądasz:) a bomberkę uwielbiam bo mam identyczną tylko różową:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się prezentujesz Kochana :)))



    Ps. Zapraszam na rozdanie! Do wygrania 100$! Na dowolnie wybrane rzeczy ze sklepu
    Sammydress
    Zapraszam!
    TUTAJ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się jesień też kojarzy z khaki:)

    Dlatego noszę go tylko tej pory roku .

    OdpowiedzUsuń
  12. Po tytule od razu wiedziałam, że chodzi o kawałek Arctic Monkeys :D
    Pięknie wyglądasz, świetne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz.Piekna stylizacja.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor sukienki kupił mnie całkowicie. To na obecną chwilę chyba moja ulubiona Twoja stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana pięknie wyglądasz, pomagam - 27,57$ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądasz!!!

    zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna bomberka! bardzo fajne połączenie :) klikam 27.57$ i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna sukienka, ładnie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka jest świetna :) uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. This outfit is class and elegance. I love it.


    New post is up on UNIQUEYEAH !
    uniqueyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle świetna stylizacja ;) Uwielbiam Twój styl, zawsze jest z pazurem ;)

    xoxo
    romanesque.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam podobne skojarzenia :) Także łączę jesień z kolorem khaki i bomberkami :)
    Ślicznie wyglądasz!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Połączenie bomberki z sukienką jest "mega" interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny outfit, wszystko ładnie ze sobą współgra ;).

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bomberka Śliczna :) Całość fajnie wygląda, bardzo dobrze dobrane kolory :)

    http://wazkowa.blogspot.com/2016

    OdpowiedzUsuń
  27. Bomberka dodała całości świeżości, fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Perfect jacket and your shoes are gorgeous. Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurtka bardzo mi się podoba, cała stylizacja również extra.

    OdpowiedzUsuń
  30. masz cudowne nogi!
    kurtka jak najbardziej mi pod pasowała w takim wydaniu :)
    linki poklikane, strasznie lubię wpadać na Twojego bloga. Bije od ciebie taka jakaś miła energia, po prostu od zdjęć haha.
    pozdrowionka :)
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny naszyjnik ,uwielbiam takie z nitami :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten naszyjnik jest bardzo ciekawy, nigdy podobnego nie widziałyśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  33. These are just stunning. Love it.


    New post is up on Mehdi benali !
    http://benalimehdi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook