Haul -49% w Rossmannie

8:44 PM


Od Rossmannowej promocji minęło kilka tygodni, mimo wszystko chcę podzielić się z Wami moimi zakupami lub raczej "łowami". Każda z nas wie, że dostanie na tej promocji niektórych produktów (zwłaszcza pomadek i konturówek) graniczy z cudem. W pierwszy dzień promocji wybrałam się do dwóch Rossmannów przed południem i półki z matowymi pomadkami były puste, zostały jedynie trzy płynne pomadki od Lovely, które w mgnieniu oka z niej zniknęły przed moim nosem :D. Z drogerii wyszłam z pustymi rękami, jednak na drugi dzień wybrałam się z ciekawości do Rossmanna w mało popularnym centrum handlowym i o dziwo było w nim wszystko co chciałam. Z promocją na produkty do twarzy i oczu na szczęście było znacznie lepiej..



Produkty do ust

Lovely Extra Lasting kolor 1
Tę płynną matową pomadkę miałam już kilka lat temu gdy pojawiła się w Rossmanach i muszę przyznać, że kiedyś nie byłam z niej zadowolona. Bardzo wysuszała usta, lecz postanowiłam dać jej drugą szansę. Pozytywnie się zaskoczyłam, bo formuła jest znacznie lepsza. Bardzo ją lubię za trwałość i ładny różowy kolor.

Miss Sporty Lipliner Pencil kolor 011 i 007
Jestem miłośniczką brązowych ust i każdą pomadkę lub konturówkę w tym kolorzę mieć muszę! Kolor 011 jest idealnym zamiennikiem Dolce K od Kylie Cosmetics, jest to piękny chłodny brąz. Skusiłam się również na nieco ciemniejsze i cieplejsze 007. Są bardzo trwałe, wypełniam nimi całe usta i póżniej nakładam nawilżającą lub matową pomadkę w podobnym kolorze. Konturówki te należą do tych wysuszających i twardych dlatego radziłabym jednak użyć do nich nawilżającą pomadkę.

Carmex w słoiczku
Ma on swoich miłośników i przeciwników. U mnie sprawdza się świetnie i używam go od dobrych kilku lat. Jest jak opatrunek na popękane usta, czyli ilealny na zbliżająca się zimę. Zauważyłam, że gdy będziemy stosowali go zbyt często to nie będzie już taki skuteczny. Polecam więc robić sobie od niego przerwy lub nakładać wtedy gdy nasze usta będa wysuszone. Zawsze kupuję go w słoiczku, starcza na bardzo długo i daje lepszy efekt.


Produkty do oczu

Lovely Curling Pump Up Mascara
Jest to mój ulubiony tusz wraz z Growing Lashes od Wibo! Jako jedne z nielicznych mnie nie uczulają. Jeśli chodzi o tusze to wolę nie eksperymentować, po wielu tuszach i kredkach mam czerwone łzawiące oczy. Ku mojemu zaskoczeniu to tusze z najniższej półki cenowej są dla mnie najlepsze. Curling Pump ma trochę większą zaokrągloną szczoteczkę, która świetnie wydłuża rzęsy.


Produkty do twarzy

Lovely Gold Highlighter
Moja rozświetlaczowa obsesja zaczęła się ponad rok temu. Moim pierwszym i niezastąpionym rozświetlaczem jest Gold od Lovely. Jest to moje czwarte opakowanie i na pewno nie ostatnie :P. Nadaje on piękny ciepły błysk naszej twarzy.

Rimmel Stay Matte Pressed Powder
Jest to z pewnością najbardziej wydajny puder jaki miałam. Takie opakowanie spokojnie starczyło mi na rok codziennego makijażu i w tym poprawek. Ładnie matuje lecz jego największym i jedynym minusem jest opakowanie. Napis starł się po kilku tygodniach a wieczko po jakimś czasie się roztrzaskało przez co reszta pudru się pokruszyła. Mimo wszystko warto go kupić dla samej zawartości.

Bell Hypoallergenic CC Fluid Kryjący 01 Porcelain
Słyszałam o nim wiele dobrego. Bardzo trudno jest mi znaleźć jasny podkład pasujący do mojej twarzy. Długo testowałam i w całym Rossmannie ten sprawdził się idealnie. Jeszcze go nie używałam, najpierw chcę skończyć mój obecny podkład. Jednak gdy go przetestuję to z pewnością dam Wam znać.



A Wam co udało się kupić na promocji -49% w Rossmannie?

You Might Also Like

74 komentarze

  1. Osobiście nic nie kupiłam w Rossmanie, bo nie byłam/jestem w Polsce, ale zawsze z ciekawością śledzę co tam ciekawego jest :) Ten Carmex ogromnie mnie ciekawi, muszę w końcu kupić i przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, produkty do ust naj! Ja przegapiłam tą promocje hahah 🐰

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się na nic nie skusiłam :) Siedziałam w domu podczas promocji, bo mam zbyt dużo zapasów do zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na promocji kupiłam kilka lakierów, 2 paletki cieni do powiek, tusz do rzęs i podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie przeważały kosmetyki do paznokci :) Poza nimi skusiłam się tylko na tusz do rzęs. Także u mnie tym razem było skromnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie wszystkiego było pełno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo no to czekam na recenzję CC od Bell!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Love it! Thanks for sharing.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten tusz! Nie dość, że jest świetny to cena jest śmieszna! :)

    Zapraszam:
    http://paniantosiak.blogspot.nl/2016/11/sale.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat niczego wtedy nie potrzebowałam, więc nie skorzystałam z promocji. Caremex kiedyś używałam, niezły, ale nie lubię rozprowadzać kosmetyków palcami, wolę sztyft, pędzelek (kiedy jestem poza domem). Pamietam, że kiedy chłodno na dworze, to trochę po nim zimno w usta.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie jedynie 2 kredki do ust ;) Takie to było szaleństwo :P

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie tym razem nie udało się kompletnie nic kupić, bo to co chciałam, było wysprzedane po godzinie od otwarcia sklepu i niestety nie dołożyli nic później. i tak było z każdym etapem, więc po prostu sobie darowałam zakupy. ;) a szkoda, bo kilka rzeczy miałam na oku, ale poczekam na następną promocję, może wtedy się uda. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam już tyle dobrego na temat Carmexu, ale nigdy go nie miałam. Może kiedyś go wypróbuję. Na promocji również kupiłam dwie konturówki ale od Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pump Up to też mój ulubiony tusz :) akurat kończył mi się, więc zakupiłam na tej promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam tylko Carmex :D
    Kupiłam tylko bazę i podkład.

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten tusz z Wibo i u mnie niestety się on nie sprawdził. Żałuję strasznie że nie mogłam wybrać się do Rossmanna na dniach ust.


    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi udało się zakupić kosmetyki firmy Astor <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie opuściłam promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten żółty tusz kiedyś będzie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na promocji rossmann nie byłam, jedynie na targach się obkupiłam:P

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię ten puder z Rimmela
    obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham produkty Carexa, a co do podkładu chyba też się zdecyduję na jego zakup :)
    świetny haul
    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tym razem z tej promocji nie korzystałam, ale mam wszystkie produkty, które tu pokazałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Carmex jest super, szczególnie w zimie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Strasznie tesknie za Rossmannem i nie raz mi go bardzo brakuje! Jeszcze nigdy nie mialam okazji kupowac na promocji bo zawsze gdy jestem w Polsce akurat ich nie ma, haha!
    Z kosmetykow ktore kupilas uzywalam tylko carmex i strasznie go lubie ale ja akurat stosowalam w tubce <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę kilka rzeczy, które znam. Tusz z Lovely i rozświetlacz, oba produkty lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie skorzystałam teraz z promocji:):D Nic nie potrzebowałam:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja niestety nie moglam sobie pozwolic na wieksze zakupy w Rossmannie.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam ten rozświetlacz z lovely :

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne produkty wybrałaś ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Używam tego samego pudru :) także skorzystałam z tej promocji :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Używam tego samego pudru :) także skorzystałam z tej promocji :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Z chęcią bym wypróbowała ten rozświetlacz :) ja niestety zawitałam do Polski tydzień po skończeniu promocji, za każdym razem tak trafiam :D

    OdpowiedzUsuń
  35. wszystko fajnie :) lubie kosmetyki)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja tym razem nic nie kupiłam :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Same cudowności ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Również kupiłam tą pomadkę :) Ja na przecenach najwięcej kupiłam lakierów do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Byłam na łowach pierwszego dnia, po południu i to co się tam działo, to istna masakra. Ale dostałam, co chciałam. Na następnej okazji poszłam już do mniej uczęszczanej drogerii, gdzie było zdecydowanie luźniej :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja tym razem się wstrzymałam bo na ostatniej takiej akcji za bardzo zaszalałam hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja w tym roku opuściłam promocję, bo mam mega zapas:p żałuję tylko,że podkładu jakiegoś nie kupiłam :p

    OdpowiedzUsuń
  42. Widzę, że wypad na zakupy był udany :P Ja zawsze unikam takich promocji, bo kupuję potem więcej i w zasadzie i tak nic nie zaoszczędzam xD

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  43. carmex zdecydowanie nie jest dla mnie- wysusza mi usta :((
    za to stay matte używam dokładnie tego samego i jest super, także szkoda, że nie wiedziałam o promocji, bym poprosiła mamę żeby mi kupiła cos! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. kochana troche poszalałaś:D ja nawet nie zajrzałam do Rossmana:)

    OdpowiedzUsuń
  45. ile dobroci :D Super zakupy, ja sobie odpuściłam tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Żałuję, że nie skusiłam się na Lovely Extra Lasting. Za to rozświetlacz z Lovely też przygarnęłam. Carmexy uwielbiam, ale w sztyfcie. W słoiczku nie miałam nigdy. Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  47. parecen muy buenos productos, buen post

    OdpowiedzUsuń
  48. Widzę tutaj dużo perełek w tym moją ukochaną maskarę Lovely :) Miłego testowania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Oh very great Haul. I really want try the Rimmel Stay Matte Pressed Powder
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  50. I love it! Thanks for sharing.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  51. Tez kupilam tą matującą pomadke z Lovely i rozswietlacz :-) a takze tusz do rzęs :-D

    OdpowiedzUsuń
  52. widzę kilka znanych mi kosmetyków, np. tusz lovely:)

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo fajne zakupy :) rozświetlacz z lovely to tez mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten tusz z Lovley muszę w końcu wypróbować, bo dużo osób go chwali ;) Ja głównie nabyłam swoje stałe kosmetyki. Dwa podkłady, tusz, eyeliner, korektor i lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  55. amazing post :)
    have a nice week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  56. ja akurat na tej promocji nie nakupiłam zbyt wiele, ale mam te same konturówki i puder :) no i rozświetlacz tyle że w wersji silver

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajne te promocje, mozna cos upolować

    OdpowiedzUsuń
  58. Pomadka z lovely jak i rozświetlacz są świetne! ;) Puder również jest niczego sobie ;) Żałuję że nie zakupiłam Carmexu :(
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. uwielbiam Carmex! szczególnie zimą :)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo fajne zakupy! Ja się skusiłam tylko na kredki do ust Wibo, z reszty promocji zrezygnowałam i tak mam już za dużo kosmetyków ;) Tusz Pump Up bardzo dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Sporo tego, przyznam, że ani jednej rzeczy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Matowa pomadka i tusz z Lovely - genialne produkty! :) Uwielbiam je.
    Na promocji kupiłam kilka rzeczy, które były mi potrzebne ale nie poszalałam :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  63. W tym roku starałam się tylko uzupełniać zapasy. ;]
    Tusz Lovely to ideał jak za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  64. O, też bardzo lubię tę konturówkę z miss sporty 011 - faktycznie jest jak Dolce K. Ostatnio też przypadły mi do gustu nawilżające pomadki z tej firmy z serii wonder smooth - odcień 401 wyglada przepięknie na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  65. Rimmel Stay Matte i nam służy od dłuższego czasu. Musimy wypróbować ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  66. These are just stunning. Love it.


    New post is up on Mehdi benali !
    http://benalimehdi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook