Home Sweet Home

8:59 PM



Dom, czym dla nas jest? Dla mnie jest to miejsce, w którym czuję się bezpiecznie i zawsze lubię do niego wracać. Jest to azyl, w którum mogę być w pełni sobą. Uważam, że wygląd naszego domu lub mieszkania powinien w 100% odzwierciedlać naszą osobowość. Każdy z nas zapewne lubi otaczać się ładnymi przedmiotami. Gdy przebywamy w estetycznym pomieszczeniu pomaga to nam rozwinąć swoją kreatywność oraz zrelaksować.


Dom jako przestrzeń przeznaczona do pracy


Miejsce pracy może znajdować się również w domu, ważne jest aby nas inspirowało i rozwijało naszą wyobraźnię. W szczególności przy pracach artystycznych. Świetną opcją jest moodboard czyli tak zwana tablicja inspiracji. Każdy z nas jest inny i posiada różne zainteresowania. Dzięki tej właśnie tablicy możemy wyrazić siebie poprzez inspirujące cytaty, zdjęcia mody, niesamowite krajobrazy, nasze własne szkice lub uwiecznić magiczne chwile za pomocą polariodów. Na takiej kratownicy możemy również powiesić okulary, zegarek, przybory szkolne a nawet plan zajęć lub listę zakupów!







Dom jako imperium mody


Każda miłośniczka mody zapewne marzyła kiedyś o ogromnej garderobie, która imituje nasz własny mini butik... Okazuje się, że aby uzyskać niesamowity efekt wcale nie potrzebujemy dużo przestrzeni. Każda fashionistka powinna zakupić mały wieszak inspirowany tymi sklepowymi, na którym wieszać może swoje ulubione ubrania oraz komponować stylizacje na następne dni tygodnia. Przestrzeni naszemu wnętrzu dodają duże lustra, w których możemy w całości przeanalizować nasz outfit. Ważne jest abyśmy widziały naszą stylwetkę w całości.




Dom jako studio wizażu


Nie ważne czy stawiamy w makijażu na minimalizm czy na efekt glamour - makijaż  jest częścią rutyny niemal każdej kobiety. Gdy nasze kosmetyki są posegregowane i widoczne to ich wybór będzie znacznie łatwiejszy, a wykonanie makeupu szybsze. Na swoje pędzle i kosmetyki możemy zakupić specjalne organizery lub wykorzystać trochę mniej oczywiste przedmioty takie jak wazony, słoiki, świeczniki a nawet doniczki - ogranicza nas jedynie kreatywność!






Dom jako miejsce izolacji i odpoczynku


Każdy w swoim życiu potrzebuje odrobiny odpoczynku, bez niego nie będziemy odpowiednio funkcjonować. Idealnym miejscem do tego jest sypialnia. Możemy w niej się zrelaksować i na chwilę odciąć się od świata i wszystkich naszych problemów. Nasz pokój powinien być najważniejszym miejscem w domu - naszym małym własnym światem. Powinien on oddawać nasz charakter oraz zainteresowania oraz inspirować każdego dnia do twórczości i dalszego działania. Pewnie zauważyliście, iż jestem ogromną fanką białych minimalistycznych a zarazem funkcjonalnych wnętrz w stylu skandynawskim. Uwielbiam czarne i rosegoldowe geometryczne dodatki oraz gdy ściany są przepełnione obrazami i inspiracjami.


Zostałam ambasadorką strony poświęconej kuponom - Rabble, z czego niezmiernie się cieszę! Z tej okazji chcę podzielić się z Wami kodami rabatowymi do Home&You dzięki, którym odmienicie swoje wnętrza.

Źródło zdjęć : pinterest.com/imemmanuelle/white-room-inspiracje/

You Might Also Like

68 komentarze

  1. Dla mnie dom to przede wszystkim miejsce odpoczynku i relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie jasne wnętrza, kojarzą mi się ze spokojem i czystością :) W takich miejscach mogłabym odpoczywać bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś poklikać w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

      Usuń
    2. Wesprzesz mnie i tym razem ?
      Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

      Usuń
  3. Przepiękny post! Wieszak mam jeszcze tylko biurko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie też rzeczy chcę w swoim pokoju, szczególnie te wieszaki, może poszukam ich w necie ;3 świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. super post,przygotowalam podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post w organizerach ogranicza nas tylko kreatywność super napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wolę dom urządzony w starym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Przecudowny wpis! U nas także ten temat, ale nie tak świetny wpis jaki twój ;) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dom jako miejsce pracy podoba mi się najbardziej! Te tablice z 'drutów'. Super!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie dom to taka oaza spokoju :) coś mojego własnego, gdzie mogę odpocząć. Marzy mi się własny kont. Póki co zbieram na remont i już nie mogę się doczekać kiedy będę na etapie projektowania wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ile inspiracji! :)

    www.nozi-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne inspiracje! Właśnie o takich wnętrzach marzę. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzy mi się taka garderoba <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne inspiracje <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Awesome products! I love all the inspirations!
    Great blog! I'm following you! Follow back? *** <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne inspiracje, marzenie!

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne inspiracje! Chciałabym mieć takie piękne mieszkanie w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely post and very inspiring :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie dom to relaks, ale i praca :). Inspirujące zdjęcia *__*

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja zostałam ambasadorką ! :)
    Super inspirujące zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam jasne wnętrza, ale niektóre z tych bardzo zlewają się w bieli
    inspirację na prawdę piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  23. piekne przestrzenie :) ale wlasciwie kojarza mi sie z inta i tumblrem, jak dla mnie troche na jedno kopyto... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny i estetyczny post.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bym jeszcze coś dodała tym słoikom na pędzle, jakąś wstążkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. W 100% mój styl! Niedawno przeprowadziłam się do nowego mieszkania i od ponad dwóch miesięcy nie mam czasu go w pełni urządzić. Dziękuję za mnóstwo inspiracji i motywacji, żeby w końcu się do tego zabrać ;)

    romanesque.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. dom to mój azyl, fajne te słoiki na pędzle! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dom - miejsce dla rodziny, pełne ciepła i akceptacji :)
    Te literki w wersji 'pracowej' i zakończenie WTF :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdy będę tylko miała możliwość zmiany wystroju swojego pokoju, to na 100% pójdę w biel :) Genialne inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne inspiracje, ja właśnie urządzam swoje mieszkanko.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne wnętrza ;) Kocham jasne kolory w mieszkaniach.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe inspiracje! Kocham biele i szarości.
    Zniżki z Rabble są fajne, uwielbiam home&you i często kupuję ;)

    Dodaję do obserwujących, zapraszam do mnie ;*
    Jeśli Ci się spodoba miło jak też dodasz ;)

    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne wnętrza, choć jak dla mnie za białe, przy dzieciach i psie mogę o takich zapomnieć;)

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowne inspiracje :*
    świetny blog! :*
    może wspólna obserwacja ? :*

    OdpowiedzUsuń
  35. zainspirowałaś mnie tym wpisem :)) właśnie szykuje w domu ,,swój kąt"


    gorąco pozdrawiam ;*
    http://zanzadra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne inspiracje :) Co do wystroju wnętrz mamy bardzo podobny gust :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny wpis! Jestem własnie na etapie remontów i urządzania mojego domku, także dziękuję Ci za masę wspaniałych inspiracji! Jestem zachwycona! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Super inspiracje, szczeólnie podobają mi się organizery na kosmetyki i garderoba, taką bym chciała mieć, tylko ja bym tam napakowała 100 razy więcej ciuchów ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dom jako studio wizażu ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła tworzyć swój dom, swoje miejsce na ziemi <3

    OdpowiedzUsuń
  41. a really inspirational post dear
    kss
    =)
    New post in my Lifestyle Blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Beautiful inspiration! I love the vanities ♥

    http://www.mursway.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne inspiracje zdjęciowe! :) Święta prawda w domu człowiek powinien czuć się tak żeby z chęcią do niego wracał :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Marzy mi się ściana pomalowana farbą tablicową - po takiej można mazać do woli ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Marzy mi się swój własny kąt do pracy w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Beautiful pictures, I love photography! Please add a translator on your blog, I can't read your language! Have a good day, Chiara www.mybarr.com

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczne inspiracje wybrałaś, miło się ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo dużo piekielnie świetnych inspiracji! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. These are just stunning. Love it.


    New post is up on Mehdi benali !
    http://benalimehdi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładne wnętrza :) Lubimy H&Y wszystko tam strasznie nam się podoba :P

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook