Gamiss haul

8:41 PM


Tak, w końcu nastąpuł dzień w którym pojawia się nowa notka! Muszę przyznać, że mimo iż przerwa nie była długa to stęskniłam się za blogowaniem. Dziś powiem kilka słów o sklepie Gamiss i moim zamównieniu. Jest to azjatycki sklep, który staje się on coraz bardziej popularny. Jak zwykle w moim zamówieniu nie mogło zabraknąć bomber jacket. Ta kobaltowa kurtka ze sznurowaniami od razu skradła moje serce! Nikt by nie pomyślał, że pochodzi z azjatyckiego sklepu online przez swój nietypowy designerski wygląd i świetne wykonanie. Jako, że zawsze chciałam zostać posiadaczką topu bez ramion to na takowy się skusiłam. Wybrałam ponadczasowy czarny kolor i również jest to strzał w 10-tkę! Wiosną mierzyłam takie topy i sukienki w każdym sklepie, na wieszaku wyglądały ok ale po ich założeniu okropnie się układały. Sklepy online cały czas mnie szokują.. Każdy kto mnie zna wie, że jestem chokerową maniaczką. Tym razem wybrałam dwa dusiki: czarny klasyczny i brązowy sznurowany.










Gamiss's Instagram & Facebook

You Might Also Like

87 komentarze

  1. You look super cute :) Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz kochana,. pomagam - 1,93$, 21,15$, 8,22$, 1,61$ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wybrałaś :) Ładna masz pomadkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy i śliczny makijaż. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bomberka jest świetna :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy, szczególnie czarny choker i bluzka są mega ;-)
    xoxo,
    Proszę o klikanie w linki:
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2016/12/beautiful-lady-autumn-gamiss.html

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy :) a kurtka naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka jest super :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chokery/ dusiki bardzo lubię jako dodatek. szkoda, że rzadko kiedy pasują do tego co noszę, czyli Lolity :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również czekam na przesyłkę z Gamiss. :) Ładny top.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. this jacket seems to be very popular ! love it


    Wild West OOTD - New Post

    Check out my Insta / Google+ and stay tuned ♥Instagram
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  12. O tym sklepie jeszcze nie słyszałam. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś. Bluzka świetna, tak samo chokery :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lovely blog, happy Sunday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  14. You look beautiful )
    Would you like to follow each other on g+? Please let me know and I follow you back)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  15. Wsio kliknięte - ale kurtka mnie rozwaliła - CUDNA!

    OdpowiedzUsuń
  16. Great blue jacket!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  17. super! bardzo spodobala mi sie bluzka i chokery. poklikałam <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Drugi choker podoba mi się najbardziej ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ahh no jakie świetne nowości!!! :)
    Kurteczka jest extra! Świetny kolor! Mam taką samą, tylko bordową :D
    Bluzeczka też cudna!

    OdpowiedzUsuń
  20. bluzka świetna, baaardzo mi się podoba i lubię też pokazywać się w czerni. ;) za bomberkami wszelakimi nie przepadam, chociaż ta ma wyjątkowo fajny kolor. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Top boski! I Ty bardzo ładnie się w nim prezentujesz :)

    http://coffeewineinspirations.blogspot.com/




    OdpowiedzUsuń
  22. Sznurowany choker podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne rzeczy :) Bardzo podoba nam się ta bluzeczka z odkrytymi ramionami :)
    Zapraszamy serdecznie do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Top bez ramion świetnie pasuje :)
    Poklikane oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny wybór - poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurteczka cudowna! Pasuje Ci ten top! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mam zaufania do azjatyckich sklepów ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. increase hormones are herbal and unfastened from negative chemicals and in addition they aid your muscle growth. for this reason, you need to ensure which you use them on a regular basis in an effort to keep away from muscle catabolism. http://musclegainfast.com/ef13-muscle-supplement/

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Twoje stylizacje! Piękna kurtka, chockery idealnie trafiają w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądasz! Rewelacyjna kurteczka <3
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię koszulki z odkrytymi ramionami, są bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bluzka jest świetna, sama bym sobie taką sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny bomber, ma znakomity kolor <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Beautiful photos Emmanuelle!
    Chiara www.mybarr.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny jest ten bomber też się nad nim zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja niestety nie mogę nosić bluzek z tak odkrytymi ramionami:(

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna ta bluzka, ładnie leży. Dusiki u kogoś mogą być, ja sama nie bardzo. Mam wrażenie, że coś mi uciska szyję.
    No i kurtka ma ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne te chokery i w ogóle fajne zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten żakiecik-bomberka jest świetny! Kolor po prostu obłędny :) Do twarzy Ci w nim.
    Sama dopiero powoli przekonuję się do chokerów. Na początku byłam im przeciwna, ale teraz mi się nawet podobają. Zwłaszcza takie wiązane.
    Pozdrowionka cieplutkie :)Megly (megly.pL)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale super ciuszki wybrałaś. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie słyszałam nigdy o sklepie Gamiss, ale ubrania ze zdjęć są przepiękne! No i właśnie przeglądam asortyment i widzę kilka rzeczy dla siebie :))

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny bomber ;)
    Coraz bardziej zaczynam się przekonywać do chokerów ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. mega mi się podobają te ozdoby teraz na syzję ;) takie proste, swykłe ale są mega ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten topik bez ramion faktycznie jak na Ciebie szyty! Wyglądasz super! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne rzeczy i super zdjecia:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2016/12/white-christmas-vlogmas.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Very cute, your top is adorable :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Great pieces!

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowna bluzka :) Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyglądasz świetnie :) wracaj częściej :)
    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękna ta czarna bluzeczka z odkrytymi ramionami :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna!! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajna bluzeczka, ale kurtka cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. This is a very beautiful post dear!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  55. świetna kurteczka ! te sznurowania po bokach wyglądają genialnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Kurteczka ma ciekawy kolor i fajnie się mieni, przynajmniej na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook