New Year's Eve inspirations | stylwestrowe stylizacje

4:50 PM


Sylwester już jutro, pewnie niektóre z Was mają już swoje sylwestrowe kreacje. Dla tych osób, które lubią robić wszystko na ostatnią chwilę przygotowałam swoje propozycje na jutrzejszy wieczór! Dla większości z nas sylwester kojarzy się z pięknymi błyszczącymi sukniami balowymi i mało wygodnymi szpilkami. Ja chcę Wam dziś udowodnić, że wcale nie musi tak być. Kolejny raz pokażę Wam że moda i wygoda się nie wykluczają. Świetnym rozwiązaniem na sylwestra jest połączenie czegoś błyszczącego, zwracającego uwagę z casualową resztą. Możemy postawić na cekinowe i metaliczne dodatki lub bomberkę. Warto postawić na welur, koronkę, metaliczne sukienki lub spódnice bądź cekiny. Osoby, które źle czują się w sukienkach mogą postawić na szykowny kombinezon lub klasyczne rurki lub kuloty, które zestawione z odpowiednią resztą mogą olśniewać niczym balowa suknia.








Oprócz moich streetstylowych propozycji przygotowałam dla Was również te bardziej przystępne. Wiele z tych ubrań możemy znaleźć w sieciówkach na wyprzedażach.




Na nowo pokochałam welur lecz o dziwo nie będzie go w mojej sylwestrowej stylizacji - stawiam na cekiny. Jaka będzie Wasza sylwestrowa kreacja?

You Might Also Like

42 komentarze

  1. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sylwestra będę śmigać w piżamie ;P bo zostaję w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jutro imprezuje w domu z dziećmi ;)za to dzisiaj wyjdę ze znajomymi :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jutro zakładam czarną sukienkę :) Z koronką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ileż tu inspiracji :) Porządna dawka! Ja już akurat swoją sylwestrową stylizację mam gotową :)
    Pozdrawiam! Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnice z pierwszego zdjęcia są genialne. Sama chętnie ubrałabym się w jedną z nich i poszła zaszaleć w miasto :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te metaliczne spódnice wymiatają ;o ale nie wiem czy sama bym taką założyła. Nie wiem jeszcze co jutro założę :D szczęśliwego 2017 ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne propozycje, złoty bomber wygląda super ;)
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam jedną welurową, przepiękną sukienkę, ale jeszcze nigdzie w niej nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam nic z weluru, a widzę że to mój błąd :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe propozycje:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Złota spodnica i czarny t-shirt z pierwszego zdjecia <3 Cudowny look, chetnie bym sie tak ubrala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też mój faworyt, wszędzie szukam takiej spódnicy :)

      Usuń
  13. Moja stylówa to będzie iście domowa i wygodna :) A najbardziej przypadł mi do gustu zestaw ze złotą spódnicą i z tego, co widzę to nie tylko mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe inspiracje :) Nie wiedziałam że welur jest znowu w modzie

    OdpowiedzUsuń
  15. W Styczniu radości,
    w Lutym miłości,
    w Marcu pogody,
    a w Kwietniu swobody,
    maj niech zakwita,
    czerwiec niech bryka,
    lipiec przypali,
    sierpień rozpali,
    we Wrześniu - szczęścia bez liku,
    tak samo w Październiku,
    niech Listopad zauroczy,
    a Grudzień miło zaskoczy,
    roku tego Nowego życzę szalonego!

    OdpowiedzUsuń
  16. really inspiring ideas for dressing!!
    kss
    =)
    New post in my Lifestyle Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko tak szalenie lśni - idealnie na Sylwestra. :) ja jednak zdecydowanie na coś innego postawiłam - biała koszula w czarny wzorek, ciemna spódnica i wyraziste rajstopy. ;)
    pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. No i udowodniłaś, że na sylwestra nie trzeba błyszczeć, aby naprawdę dobrze wyglądać! Świetne propozycje stylizacji. :) Moja sylwestrowa kreacja - piżama! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, piżama to strzał w dziesiątkę :D
      Wszystkiego dobrego w Nowym Roku dla wszystkich :)

      Usuń
  19. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post)) Happy New Year)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne propozycje:)
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku kochana:):*

    OdpowiedzUsuń
  22. New post on the my blog : http://benalimehdi.blogspot.com/2017/01/the-first-in-2017.html

    OdpowiedzUsuń
  23. dla mnie troche za ozdobne, wybieram zawsze cos skromniejszego, nawet w sylwestra. Kochana szczescia w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie nic się nie zmienia, bo standardowo jest to coś czarnego :D I tak też było :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Happy New Year 2017 !
    This selection is beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne stylizacje :)
    Ja postawiłam na brokatową sukienkę z tiulem :D
    Pozdrawiam i przepraszam za długą nieobecność

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego co najpiękniejsze w tym Nowym Roku! Dużo sukcesów w blogowaniu :) buziaki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Widziałam te spódniczki ostatnio chyba w h&m i housie, są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Oh I love it the boots these are great inspiratons
    xx

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne inspiracje, ale za mną chodzą kurtki z haftem :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam aksamitne rzeczy <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. nie wiem czy się przekonam do weluru, za dużo strasznych wspomnień z dzieciństwa gdy mama wciskała mnie w takie sukienki a ja tylko chciałam nosić spodnie :D
    Za to na Sylwestra wybrałam niebieską koronkową sukienkę z odrobiną brokatu :D

    OdpowiedzUsuń

  33. uwielbiam welurowe ubrania !:) Ten materiał jest bardzo przyjemny w dotyku i pięknie się mieni. Ja w sylwestra założyłam rozkloszowaną czerwoną spódnice i czarną bluzkę z dekoltem w serce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne propozycje :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook