Ride

9:47 PM


Święta zbliżają się do nas wielkimi krokami, lecz ja powracam do wakacyjnych wspomnień. Dziś pragnę podzielić się z Wami zdjęciami z wyjazdu do Krynicy-Zdroju. Spędziłam tam miło czas w rodzinnym gronie i przy okazji stawiłam czoła mojemu lękowi wysokości, ale o tym już za chwilę.. Postawiłam na dość casualowy outfit, który przełamałam sznurowaniami oraz lekko barokową bomberką z niesamowitymi detalami. Jeśli chodzi o wycieczki to zawsze stawiam na wygodę, kto powiedział że musi być ona zawsze nudna..? Wybraliśmy się na Górę Parkową oraz pospacerowaliśmy po deptaku. Widoki może nie były oszałamiające, jednak zawsze warto oderwać się na chwilę od miejsca w którym mieszkamy. Oczywiście nie obyło się bez pizzy- czyli mojego ulubionego dania. Pizza z kurkami "Pod Zieloną Górką" była tak pyszna, że ten smak wspominam do dziś! Ale dość już o jedzeniu. Od dobrych kilku lat mam lekki lęk wysokości i raczej omijam wesołe miasteczka oraz wszelakie zjeżdżalnie. Nie mam pojęcia jak to się stało, ale kuzyn przekonał mnie do jednego zjazdu i w dodatku nagrał filmik. Mój strach został przezwyciężony ale jestem pewna że dalej będę omijała takie strome zjeżdżalnie - moja reakcja musiała być bezcenna :D.

























bomber jacket - Zara | body - Yups | jeans - Zara | bag - Charity shop | shoes - Converse

You Might Also Like

84 komentarze

  1. Fajnie tak powspominać, przypomnieć sobie lato. Ja nie cierpię tej szarówki i mokrej, zimnej pogody, więc z przyjemnością patrzę na letnie zdjęcia:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post! Cudowne zdjęcia i bardzo fajnie, że tak wracasz i wspominasz wakacje!

    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/2016/12/2-liferia-listopadowe-pudeko.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz piekna kurteczke! :)
    Hmm, pizza z kurkami...smaka robisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ten bomber dżaket świetny, taki wyntidż! ;)

      Usuń
  4. Bordowa bomberka najlepsza! Zazdroszczę wycieczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice outfit, love your style

    Kiss from Paris
    Kelly W. www.theoctober21.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz:) świetna bomberka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ! przepiekna masz ta bomberke ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Milo popatrzeć na Ciebie, gdy jesteś taka radosna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja :) kurtka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, kurteczka jest taka świąteczna :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie jadłam pizzy z kurkami :D kurtka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie Ci w takim kolorze!
    Podobasz mi się w takiej odsłonie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta wiązana bluzeczka bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna stylizacja, świetna jest ta bluzka. ;) a pizzę chętnie sama bym zjadła, teraz mi takiego smaka na nią zrobiłaś. ;p
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja :D Cudowna bomberka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Całość wygląda super, chciałabym aby był teraz okres wakacyjny, ciepło, słońce, śpiew ptaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna bomberka, bardzo mi się podoba zarówno jej odcień, jak i aplikacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja lubię Twój uśmiech!
    Co do tej czarnej wiązanej bluzeczki - też mi się taka marzy :) Mam białą, ale to zupełnie nie to samo. Ma inny krój.
    Torebka też wspaniała.
    Pozdrawiam! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak miło chociaż na zdjęciach powrócić do słonecznych dni ;) Piękne wspomnienia i świetna torebka!
    Pozdrawiam
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz :) W Krynicy byłam baaardzo dawno, jak byłam mała ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie się prezentujesz, a ten zjazd wygląda bombowo :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bomber ma wspaniały kolor :) pasuje do Ciebie :)

    również często powracam do wakacyjnych wspomnień :) tęsknie za latem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz! Bomberka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz jak ja tęsknię za latem :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa stylizacja i świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz kochana ;);*

    OdpowiedzUsuń
  27. Super bomberka i piękny makijaż ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Really beautiful. Happy holidays!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej podoba mi się bluzka. Lubię takie wiązania z przodu. Sama jeszcze takiej nie mam, ale musze kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy dzień, śliczna bomberka. ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ale śliczny bomber! i bardzo ładnie jest ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bomberka jest niesamowita :) Zauroczyła nas! :*
    Świetne zdjęcia :) Z przyjemnością zostajemy u Ciebie na dłużej i obserwujemy! :)
    Zapraszamy!
    ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ślicznie wyglądasz, super kurtka! Wesołych Świąt<3

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgadzam się - kurtka świetna ;)
    Pozdrawiam ;).

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ale super wyglądasz!
    aż bym gdzieś pojechala :3

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, ta bomberka to po prostu cudo - ma przepiękny kolor i świetne, złoto srebrne motywy, które dodają jej uroku. Bardzo dobrze ożywia całą stylizację :))

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz , super stylizacja <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspomnienia ze zdjęć to świetna sprawa. Miło tak poprzypominać sobie wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna ta czawrna wiązana bluzka i kurteczka <3
    super wyglądasz kochana, nawet na wycieczce modnie i stylowo :D
    Też bym z chęcią gdzieś się wybrala

    A tą pizzą to mega ochoty mi narobilaś aaaaa :O

    Wesołych Świąt :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  41. zakochałam się w twojej kurtce!

    wesołych świąt!<3

    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo mi się podoba to jak wyglądasz :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  43. Bomberka ma jakby świąteczny klimacik! Bardzo ładna :)
    Zdrowych i wesołych Świąt kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajna stylizacja. Podoba mi się.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. ..ja chce na taką zjeżdżalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pasuje Ci ta stylizacja! No to dziś się moja mama zdziwi jak poczas przygotowywania uszek na barszcz powiem jej, że mam chęć na pizzę z kurkami ;D

    OdpowiedzUsuń
  47. As usual amazing look) Have great weekend)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna jest ta bluza ! kolor ma boski
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  50. śliczna kurteczka ;) Wesołych Świąt ;*

    https://kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. ślicznie wyglądałaś :) ahh tęsknię za wakacjami!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow!! Wyglądasz cudownie kochana :) Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Happy Holidays!

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna bomberka, bardzo mi się podoba. Idealna na taki wyjazd. W Krynicy jeszcze nie byłam a widoki są piękne. Aż zgłodniałam jak spojrzałam na pizzę:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Perfect style ! Your jacket is adorable. Kisses :)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook