DressLily haul

9:00 PM


Witam wszystkich w Nowym Roku, przychodzę do Was dziś z pierwszym tegorocznym haulem! Na stronce DressLily zamówiłam sobie dwie bluzy, ostatnio opanowało mnie bluzowe szaleństwo. Część z Was pewnie kojarzy tę białą sznurowaną bluzę z kapturem.. Bardzo mi się spodobała, więc postanowiłam zamówić, wiedziałam jednak że skądś ją kojarzę. Okazało się, iż jest to replika bluzy z kolekcji Fenty by Puma zaprojektowana przez samą Riri. Miała ją również na sobie Kylie Jenner (zdjęcia poniżej). Kupiłam ją nieświadomie ze względu na jej niepowtarzalny wygląd, na szczęście nie jest to podróba lecz replika ze względu na brak loga Pumy. Mimo wszystko na miejscu projektanta nie byłabym zachwycona...








Moim kolejnym wyborem była bluza inspirowana pierwszym sezonem American Horror Story, który był moim ulubionym. Oglądałam go dla samego wątku Violet i Tate'a! Bluza jest bardzo ciepła, a napis dobrej jakości. Po tak niskiej cenie nie spodziewałam się tak dobrej jakości. To był zdecydowanie dobry wybór. Muszę przyznać, że ten napis idealnie mnie odzwierciedla :D.




You Might Also Like

74 komentarze

  1. Świetne bluzy! Ale zgadzam się z tym co mówisz o tej pierwszej, zdecydowanie projektant nie byłby zachwycony aż tak dużą inspiracją :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bluzy i bardzo ładnej jakości zdjęcia :)
    Miłego wieczorku i zapraszam http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna jest ta bluza! Szkoda, że projektant aż tak mocno się zainspirował Pumą :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Biała bluza jest po prostu genialna :) Ciekawa jestem czy schlebiałaby mojej figurze... jednak na Tobie bardzo mi się podoba i optymistycznie zakładam, że i ja bym w niej ładnie wyglądała :)
    Czarna bluza też fajna :)
    Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzy nie w moim stylu ale wyglądasz super ;)
    poklikane- 23,92$, a druga się nie otwiera chyba źle linka wkleiłaś ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że jesteś zadowolona z wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej ładnie Ci! ja jestem za płaska na takie bluzy huh

    OdpowiedzUsuń
  8. Love that statement fenty sweater! x
    - mikeystyle.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Do mnie zdecydowanie bardziej trafia czarna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne bluzy :) Szczególna ta druga z napisem przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie akurat taki styl średnio odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne bluzy wybrałaś <3 super wyglądasz
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog! Zdecydowanie zostanę na dłużej! Obserwuję :))
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bluza jest ciekawa choć kompletnie nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czarna bluza jest mega :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne, lubię takie bluzy!

    OdpowiedzUsuń
  17. ta biała bluza strasznie mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne te bluzy, ale ja osobiście wolę takie ciut dłuższe, które teraz strasznie ciężko jest kupić. ;/ w takich mi zimno w plecki zawsze jest. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam taką długą w Bershce kilka miesięcy temu, może jeszcze będą ;)

      Usuń
  19. jeeeeju ale mi przypominasz na tych zdjęciach Kelly Clarkson z połączeniem rachel McAdams!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha tego jeszcze nie słyszałam, bardzo mi miło :)

      Usuń
  20. Druga bluza prześwietna, w obu wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta replika o wiele bardziej mi sie podoba. Moze dlatego, ze drugi Twoj zakup insporowany jest filmem (czy serialem) nie mam pojecia, nie ogladalam :(
    Ps. Masz swietne wlosy! Jak Ty to robisz?? Jakoes odzywki czy cos??

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, moje włosy jeszcze kilka lat temu nie były w tak dobrym stanie przez rozjaśnianie. Uratowałam je dzięki olejowi Khadi, maskom z Bani Agafii, odżywce Cece, a szampony zastąpiłam czarnym mydłem z Bani Agafii :). Niedługo pojawi się notka o mojej pielęgnacji włosów i ulubionych produktach. Dwa razy miałam też zabieg z Olaplexem, gdyby nie one moje włosy byłyby w dużo gorszym stanie.

      Usuń
  22. Druga bluza bardzo mi się podoba ;) Także oglądałam AHS i pierwszy sezon był chyba najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie bluzy świetne, ale to pierwsza dla mnie wygrywa :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta biała bluza przypomina mi bluzę od Pumy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie jestem fanką tych wiązań - jakoś mnie nie przekonują, ale popularności to im nie brak :)
    Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś :D Ta ciemna bluza mi się podoba. Sama nad nią myślałam:P Wszystko poklikane :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne bluzy, dla młodych dziewczyn jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  28. akurat to nie moja bajka ciuchowa;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Padłam na ten napis na bluzie - coś w tym jest. O tę średnią, wykraczanie poza standard chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo oryginalne są te bluzy :) Dobrze w nich wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna jest ta biała bluza ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta replika jest bardzo fajna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, ile pięknych rzeczy <3 Dresslily ma naprawdę bardzo fajny asortyment :)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie moje klimaty, ale Ty wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne bluzy i bardzo dobrze w nich wyglądasz :-) sama również odnalałabym się w takiej stylizacji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Podobają mi się takie sznurowane bluzki i bluzy :)
    Zapraszam do mnie, na blogu trwa konkurs - zachęcam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bluz nigdy za wiele :D Czarna jest bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  38. Super bluza fajnie w niej wyglądasz, uwielbiam Kardashianki, a najbardziej ich mamę Kris!

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne bluzy :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ciekawa bluza wyglądasz w niej naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. This is so amazing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  42. Love it!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Biała bluza jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Love it, great outfit :)

    Kiss from Paris, Kelly W
    www.theoctober21.com

    OdpowiedzUsuń
  45. świetna stylizacja! + już Cię lubię za nazwisko! :D zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook