Moje ulubione trendy | vintage denim & fishnet

1:39 PM


Dzisiaj podzielę się z Wami moimi ulubionymi trendami. Uwielbiam casualowy styl z nutką szaleństwa, nuda i monotonne stylizacje nie są dla mnie! Nie wobrażam sobie mojej garderoby bez jeansów i jeansowych kurtek.. Ten materiał nigdy mi się nie znudzi. Muszę przyznać, że mam dość klasycznych rurek i coraz częściej zastepuję je mom jeans lub boyfriendami. Dodają one naszym stylizajom całkiem innego charakteru. Zakochałam się również w naszywkach oraz kwiecistych haftach na denimie - z pewnością kupię sobie coś z tym motywem na wyprzedażach! Vintagowe spodnie, spódnice i katany po prostu skradły moje serce. Jednym z moich ulubionych trendów, który jest z nami już od kilku miesięcy są bieliźniane sukienki i topy. Uwielbiam połączenie ich ze zwykłym t-shirtem lub golfem - cieszę się, że ten trend do nas powrócił. Kolejnym wielkim powrotem są kabaretki, możemy je nosić do klasycznych spódnic lub dziurawych mom jeans, nadadzą pazura nawet najbardziej stonowanej stylizacji.













You Might Also Like

58 komentarze

  1. Świetne inspiracje też uwielbiam naszywki i róże!!! Szaleje wręcz za nimi! Lubię też boho i etniczne motywy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje, uwielbiam takie posty! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) Buziaki!♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne inspiracje, choć nie do końca w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie spodnie z kwiatkami mogłabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo trafne propozycje. Nas zachwyciły te jeansy z haftem z pierwszego zdjęcia - są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taki styl! Możemy kiedyś iść poszperać do lumpa w poszukiwaniu takich perełek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te haftowane jeansy, a pamiętam, że sukienki o bieliźnianym kroju kiedyś też nosiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe propozycje i inspiracje! Choć dżinsy najchętniej podziwiam u innych ;) Sama chyba bym nie założyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mi się podobają ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie się takie spodnie z haftem podobają ale na kimś, nie są w moim stylu one :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeans z małą czarną lub po prostu taką sukienkową bluzą i wysokimi butami- bardzo okej. Niestety targane dziury w spodniach zawsze dla mnie bedą po prostu niechlujne. Nie moja bajka i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się takie propozycje ale ja sama takich nie noszę bo nie do końca ja się dobrze czuję w tego typu stylizacjach

    OdpowiedzUsuń
  13. ta dłuższa koszula z Nirvaną świetny look

    OdpowiedzUsuń
  14. coraz bardziej mi się podoba motyw kwiatów na spodniach :)


    http://dalenadaily.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. te spodnie z naszywkami bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem szczerze, że po prostu zakochałam się z takimi haftami na jeansach :) Sama przymierzam się do zakupu takich, albo... jakiegoś fajnego DIY. Można kupić świetne gotowe naszywki i pobawić się w krawcową :)
    Pozdrawiam serdecznie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cool pics) Have a nice day)

    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Te spodnie co mają pod tyłkiem dziurę, to akurat nie dla mnie ;)) Ale reszta super ;* Coraz bardziej przekonuje się do takich naszywek ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeansy z naszywkami! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. naszywki, hafty - uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zdecydowanie dżinsy fajne są, zwłaszcza te naszywki, co się tak popularne w ostatnim czasie stały, podobają mi się szalenie. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne inspiracje <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne te jeansy z naszywkami :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi też jeans nigdy się nie znudzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Absolutnie moje klimaty !
    też uwielbiam naszywki, hafty, portki podarciuchy, katany i kabaretki ajćććć <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne inspiracje! Sprawily, ze az zateskilam za wiosną :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobają mi się takie naszywki, ale jeszcze nic z nimi nie mam :/, super inspiracje.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Znam Cię wyłącznie z bloga, ale kojarzysz mi się z nietuzinkowym. wyjątkowym stylem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Love the first pants, I want the same *__*

    Kelly W.
    www.theoctober21.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnio mam absolutnego bzika na punkcie wszelkich naszywek i haftów, wyglądają genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Uchwycilas wszystkie moje ulubione trendy,piona! Jedyne czego bym nie zalozyla to spodni z rozcięciem na tylku,haha. Ale spodnie z wzorem kwiatkow cudowne,kabaretki cudo! A zwlaszcza jak wystaja np. z butow typu pumy by rihanna. Idealnie! A do koszulki i sukienki na to coraz bardziej sie przekonuje i mysle ze zaczne tak chodzic ubrana choc nie byla do tego przekonana!:) xoxo
    http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Tunika z Nirvany mi się podoba :) szkoda, że Łukasz mój ma uraz do tego zespołu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało ! Szukasz może prezentu dla rodziny chłopaka dziewczyny czy partnera biznesowego wejdź do mnie na stronę i obczaj kwiaty w pudełkach katowice
    Jeśli chcesz możesz odwiedzić naszą stronę:
    Kwiaty w pudełkach KATOWICE

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się powrót jeansów z naszywkami 0- czekam tylko, aż jakieś pojawią si e u mnie na mieście :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak tu się nie zainspirować? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne jeansy! Super propozycje :)
    Zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. This is just awesome! Thanks for sharing! <3 - http://www.domesticgeekgirl.com

    OdpowiedzUsuń
  40. I just love the patches on denim. I'm hoping there's going to be more of them this 2017!

    - Gretch of GG Memochou

    OdpowiedzUsuń
  41. Fabulous inspirations ! Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Inspiracje skradły mi serduszko ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne inspiracje :) Takie spodnie mi się marzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo pięknie to wszystko przedstawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Takie naszywki wyglądają świetnie <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Te hafty również nam się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook