Selkie tears

11:18 AM


Tym razem przychodzę do Was z biżuteryjnym postem. Biżuteria potrafi uzupełnić nazwet najzwyklejszy outfit, nadać mu charakteru. Wbrew pozorom jest ona bardzo istotna, a tak często na co dzień o niej zapominamy. Sieciówki są przepełnione podobnymi kolczykami i naszyjnikami, lecz według mnie warto postawić na coś unikatowego, spersonalizowanego! Dzisiaj pokażę Wam perełki z Selkie Tears. Znajdziecie tam min. chokery, kolczyki, tunele, septumy, a w dodatku wszystko handmade. Daje to nam pewność, że nikt inny nie będzie posiadał podobnej biżuterii. Zapraszam do dalszej lektury i recenzji, a na końcu posta info o giveawayu.








Zdecydowałam się na przepiękny czerwony choker i kolczyki do tuneli. Muszę przyznać, że zatęskniłam za noszeniem długich kolczyków, a znalezienie kolczyków do tuneli graniczy z cudem. Na szczęście z pomocą przyszło Selkie Tears. Kolczyki są świetnie wykonane i wyglądają po prostu obłędnie. Pierwsza para jest bardziej delikatna, na co dzień. Druga bardziej szalona, nie wiem jak Wy, ale ja zawsze marzyłam o kolczykach-pomponach.. Są prześliczne i wyglądaja jak małe chmurki. Choker wybrałam specjalnie do mojego nowego zakupu - welurowej bieliźnianej bluzki. Ten duet wygląda po prostu obłędnie! Na pierwszy rzut oka widać, iż biżuteria ta wykonana jest bardzo starannie, a projekty są niesamowicie pomysłowe.











Tak jak wspomniałam na początku - trwa obecnie giveaway, w którym wygrać można wybrane trzy z sześciu rzeczy ze zdjęcia poniżej. Po więcej szczegółów zapraszam tutaj.


You Might Also Like

83 komentarze

  1. Very pretty. Your necklace is adorable :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tunelę i jeszcze nie słyszałam o tych kolczykach do tuneli ale wyglądają super ;) Chocker bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzyłam o takich kolczykach odkąd mam tunele, polecam jeśli tak samo jak ja tęsknisz za kolczykami :D

      Usuń
  3. Cudne dodatki :) Faktycznie dodają uroku :)
    Buziaczki :*:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cute choker style

    New post
    http://www.melodyjacob.com/2017/01/5-novelty-prints-to-wear.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twój choker. Taki niebanalny :)
    Masz prześliczny makijaż, świetnie podkreśla Twoją urodę!
    A futerko jest po prostu obłędne.
    Pozdrawiam. Miłego dnia! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. na czym kręcisz loczki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lokówka stożkowa, swoją kupiłam na allegro i planuję zakup nowej. Każda się nada, ale najważniejsze żeby była wlaśnie stożkowa :)

      Usuń
  7. Nigdy nie nosiłam kolczyków w tunelach. Ciekawy pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Biżuteria nie w moim stylu, ale Ty wyglądasz w niej świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana świetnie wygladasz
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the details. Very beautiful look. xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam biżuterie chyba najbardziej kolczyki mam ich całe mnóstwo, biżuteria ładnie ożywia każdą stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Choker jest genialny, podoba mi się jego połączenie z futrem!


    Zapraszam na nowego posta:
    http://zielynskaclothes.blogspot.com/2017/01/zielynska.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny choker i futerko, śliczny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś nie specjalnie przepadam za Chockerami próbowałam nosić ale (duszę się) takie uczucie, zdecydowanie wolę coś w formie łańcuszku z zawieszką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam tak na początku i poszły w odstawkę, po jakimś czasie się do nich przyzwyczaiłam :) Najwygodniejsze są chokery a'la sznurówki ;P

      Usuń
  15. świetna biżuteria :) te puchate kuleczki bardzo fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te kolczyki z ''pomponami'' nie w moim guście, ale drugie śliczne. Piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda, że nie pokazałaś futrzaka w całej okazałości, ale ważne że choker został pięknie przedstawiony, śliczny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem pojawi się pełny outfit z tym futerkiem, czekam na plusową temperaturę :)

      Usuń
  18. Lovely post! Have a great new day.

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko, najpierw pomyślałam, że mi się wydaje, ale Ty naprawdę ubrałaś kolczyki na tunele :D Nigdy na to nie wpadłam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kilka lat temu to wypatrzyłam, ale nigdzie w Polsce ich nie było :P

      Usuń
  20. Twoja stylizaxja jeszcze bardziej przekonalam sie do sukieki na bluzki,trendu ktory teraz jest wszedzie,haha!:) Bardzo fajne kolczyki,zimowe!:P
    xoxo
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa biżuteria :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. twój blog to duży sukces, ja dopiero zaczynam i liczę, że wytrwam i doprowadzę go do takiego stanu jak ty. Jest tutaj naprawdę świetnie:)
    Zostanę na dłużej, pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak miło mi to słyszeć! Kluczem do sukcesu jest to, aby nigdy się nie poddawać i systematycznie dążyć do wyznaczonego celu. Każdy przecież ma swoje początki, trzymam za Ciebie kciuki 💗

      Usuń
  23. Oj tak biżuteria potrafi zmienić nawet najbardziej nudną stylizację.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz - śliczny makijaż.
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Biżuteria nie do końca w moim stylu, ja stawiam na minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz, tak niebanalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta biżuteria jest naprawdę bardzo ładna! :) Najbardziej podoba mi się czerwony choker :P

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne te kolczyki, zgadzam się wyglądają jak chmurki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz cudownie, a chmurkowe kolczyki wymiatają :)
    Obserwuję kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Amazing! I like it a lot.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  31. Najlepsze kolczyki :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Trochę nie w moim stylu, ale i tak uważam, że urocza ta biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale sztos! mega post! uwielbiam chokery <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja sroczka jetem, więc wszystkie rzeczy z chęcią bym Ci podkradła :P hehe
    kurczę, sama też dlugich kolczykow dawno nie nosilam, czas to zmienić :P

    super wygladasz kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ponpon earings are so cute! And I love your makeup!
    I'm a new readers here. Maybe we can follow each other? My blog: http://worldismagiiic.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  36. You look gorgeous dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. W takich loczkach Ci bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ciekawe rzeczy :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Czerwony choker jest super! Nadaje całej stylizacji pazura :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny makijaż bardzo Ci pasuje :) Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ślicznie :) Pięknie wyszłaś i zdjęcia są super :)
    Kolczyki urocze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ciekawa i wyjątkowa biżuteria :D Rzeczywiście taka niespotykana, w centrach handlowych na pewno ciężko byłoby znaleźć podobne a w tych czasach własnie ciężko o oryginalność :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne kolczyki i futerko :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. nawet nie zauważyłam, że masz tunele. ;) świetnie się komponują z Tobą, a te kolczyki do nich są po prostu cudne. :))
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  45. świetnie dopasowana stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna ta biżuteria <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie wiedziałam, że istnieją kolczyki do tuneli. Fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakie fajne te pomponiaste kolczyki, urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  50. Kolczyki są bardzo oryginalne ale na prawdę świetne! :)

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook