Tightrope

7:51 PM



Zima wciąż trwa i nas nie rozpieszcza. Ja dziś postanowiłam razem z Wami przenieść się w czsie do wakacji. Zdjecia są ponure i klimatyczne i właśnie dlatego tak bardzo je lubię! Wykonane były w Świnoujściu w bardzo wietrzny dzień. Stylizacja ta odzwierciedla mój codzienny, często luźny styl. Moim ulubionym i niezawodnym elementem garderoby jest ramoneska, mam ich kilka lecz ta z ćwiekami na zawsze pozostanie moją faworytką. Założyłam moje ulubione dziurawe spodnie i casualowy t-shirt z napisem, a do tego wygodne superstary. Uwielbiam te morskie klimaty i z niecierpliwością czekam na wakacje.











You Might Also Like

54 komentarze

  1. Szkoda ,że tak mało zdjęć :c
    Miałam kiedyś ramoneskę, ale jakoś źle się w niej czułam i oddałam mojej mum, wolę jeansowe kurteczki, bo czuję się w nich znacznie swobodniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i outfit ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylówka. Bardzo podoba nam się Twoja kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twój styl, uwielbiam oglądać twoją fotkę :-) Wszystko u ciebie jest takie naturalne i autentyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne zdjęcia. :) Super stylizacja!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely landscape and great look. Greetings!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia a Ty wyglądasz fenomenalnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia i znów kolejny blog w którym widzę zdjęcia z nad morza :-) super.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! Wyglądasz cudownie! :) Chciałoby się już lato :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ty masz piękny uśmiech! :) powinnaś się uśmiechać jak najwięcej :)
    Stylizacja super. Najbardziej przemówiła do mnie Twoja ramoneska. Jest genialna. Pozdrowionka wtorkowe :) Miłego dnia! Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :) ja chciałbym aby wakacje wróciły.. a najbardziej temperatura bo mam dość zimy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno mnie tu nie było. Piękna jak zawsze a ramoneska cudna. Zazdroszczę: )

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne zdjęcia, super !

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz! Kurteczka masz zajefajną! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna jest ta koszula w kratę. <3 <3 <3 a Świnoujście bardzo lubię, mimo iż jedynie przez nie przepływałam statkiem.;) ale zrobiło dobre wrażenie i pewnie szybko tam wrócę. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie takie rockowe klimaty :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry wpis i rockowy zestaw - to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super tereny do zdjęć! :)

    Biorę udział w 30 dniowym challengu blogerskim, może zechcesz wpaść w wolnej chwili i zobaczyć? :)
    Serdecznie zapraszam i pozdrawiam!
    30 DAY BLOG CHALLENGE

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam słabość do kraciastych koszul, świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing landscapes! I love everything from your outfit. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Brrr, nie zmarzłaś? :) przecież jest konkretnie zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Love the whole look!
    xx
    www.glamretrostyle.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba ta kurteczka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna kurtka, cwieki nadaja pazura! :) Z checia przeniosłabym sie razem z Toba do tych cieplejszych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz kochana!:),super koszula:)<3

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz genialnie Kochana :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczny outfit <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jeszcze nie znalazłam idealnej ramoneski :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurtka rządzi! Ale podoba mi się też całość stylizacji, bardzo rockowo! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. So stylish look) Have a nice weekend)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja muszę się zaopatrzyć w jakąś skórzaną kurtkę, bo swoją niefortunnie porwałam :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia!
    Kurtka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz:) Super post i foty!

    OdpowiedzUsuń
  34. Super stary wiecznie żywe! :D Pierwsze miałam już w podstawówce, uwielbiałam je :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super stylizacja ślicznie wygladasz.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chyba zjadło mój komentarz, ojjj~
    w każdym razie- za każdym niemal razem jak widzę u kogoś w stylizacji ramoneskę, to mam ochotę wyciągnąć moją z szafy i coś podziałać.
    Super zdjęcia swoją drogą.

    OdpowiedzUsuń
  37. Can I borrow this outfit? It's perfect



    New post is up on UNIQUEYEAH !
    uniqueyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. to juz tak cieplo? :D ja chodze caly czas ubrana na cebulke :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Koszulę w kratę mogę nosić codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedyś uwielbiałam taki styl, teraz troszkę mi się pozmieniało, ale i tak uważam, ze super wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pasuje Ci taki styl ! :) Ja szukam dla siebie już dłuższego czasu idealnej czarnej ramoneski, bardzo podobają mi się takie kurtki, pasują niemal do wszystkiego :)
    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Perfect style ! I love your jeans :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajny, wygodny zestaw na luzie.

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook