Get to know : Zara Larsson

7:48 PM


Po kilku miesiącach przerwy postanowiłam przygotować kolejną notkę z serii Get to know. Tym razem opowem Wam trochę o Zarze Larsson, którą uwielbiam. Nie przepadam za muzyką pop i jestem znudzona słuchaniem piosenek popularnych wokalistek i wokalistów, którzy od kilku lat królują na listach przebojów. Zawsze chcę poznać osobę, która wykonuje moje ulubione piosenki i zauważyłam że topowe gwiazdy często utrzymują swych fanów na dystans, wywołują skandale i po prostu gwiazdorzą. Myślę, że w showbiznesie jest niewiele osób, z których powinniśmy brać przykład. A jaka jest Zara..?



Zara Larsson urodziła się w Szwecji a dokładnie w Sztokholmie w 1997 roku (jest młodsza ode mnie o dokładnie 7 miesięcy). Swoją muzyczną karię zaczęła w szwedzkiej edycji Mam Talent, który wygrała w wieku dziesięciu lat. Kilka lat później w 2013 roku ukazał się jej pierwszy album z piosenkami takimi jak "Uncover" i "She's Not Me".


W czerwcu 2015 roku ukazał się singiel "Lush Life", który okazał się wielkim hitem. Dzięki niemu kariera Zary stała się ogólnoświatowa, a jej przebój królował nie tylko na skandynawskich listach. Dowodem na to jest wykonanie razem z Davidem Guettą hymnu Euro 2016 "This One's For You".


Zara jest przesympatyczną osobą z wielkim poczuciem humoru i dystansem do siebie. Ma również niesamowity kontakt ze swoimi fanami. Często organizufe live'y na swoim facebooku lub filmiki na youtube, w których odpowiada na pytania i jest po prostu sobą. Zachowuje się naturalnie, a my ją oglądając mamy wrażenie że znamy ją od dawna. Udziela się równieź na snapchacie, gdzie dzieli się z nami ulubionymi serialami, dodaje zabawne zdjęcia z filtrami.


Zara najczęściej stawia na naturalny wygląd, na co dzień wykonuje delikatny makijaż a czsem z niego rezygnuje. Myślę, że daje tym świetny przykład dla młodych dziewczyn. W mediach promowany ostatnio jest sztuczny wygląd i przesadny makijaż, a każda nastolatka w pogoni za nowym kanonem piękna jest w stanie zrobić wszystko. Zara jest zwykłą dziewczyną jak każda z nas, wyróżnia ją jej niesamowity talent oraz wiele sukcesów, jednak w tym co robi jest bardzo autentyczna, a ja to cenię. Warto brać z niej przykład i czerpać od niej inspiracje, a może pewnego dnia i my osiągniemy tak wiele..? :)










Chcę również podzielić się z Wami moimi ulubionymi piosenkami Zary.
Jestem ciekawa co Wy cenicie u swoich idoli?

 
picture source : http://www.billboard.com/ ; http://www.elle.se/http://z-larsson.com/

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Prześliczna dziewczyna, ale szczerze mówiąc - nie znam jej. Fajnie, że dzięki Tobie mogłam się nieco więcej o niej dowiedzieć. Pozdrawiam! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej demotywuje fakt, że ona ma tyle samo lat, co ja. :D

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękna! Ale najlepiej wygląda w naturalnym makijażu, na tych pierwszych zdjęciach wygląda strasznie staro :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się w powyższymi komentarzami :) Jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest sliczna i ma świetne piosenki , bardzo lubię jej słuchać ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dość że śliczna to ma piekny głos :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ją lubię, ma cudowną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam bladego pojęcia kim jest, ale to pewnie dlatego, że ja stara jestem i się nie znam. ;p bo rocznik 97 brzmi dla mnie wyjątkowo abstrakcyjnie. ;) niemniej fajnie śpiewa, jak to chwilę posłuchałam. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ona jest przepiękna ! Uwielbiam jej typ urody ;))

    http://kamila-kwiatkowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. piosenki ma świetne, no i jest prześliczna!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ją lubię :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nawet ją lubie ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle jesteśmy do tyłu i jej nie znamy mimo, że piosenki obiły się o uszy :) Piękna kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię jej piosenki, ale styl ubierania nie do końca mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam jej ale przyznaję że jest piękna ;) a głosem przypomina Ariane Grande ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię jej muzykę, ale nigdy nie widziałam jej i jestem zaskoczona jaka jest piękna :) Prześliczna :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. She is gorgeous ! Kisses :)

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook