Aliexpress test: maska w płachcie panda Bioaqua

3:36 PM


Dziś przedstawię Wam pierwszą notkę z mojej nowej serii, którą planowałam już od dłuższego czasu- Aliexpress test. Konto na tej stronie założyłam dopiero pół roku temu, wcześniej nie byłam do niej przekonana. Na szczęście zmieniłam zdanie i się przełamałam. Przez te kilka miesięcy kupiłam pełno rzeczy, z których jestem zachwycona- jeszcze nie trafiłam na bubla :D. Na pierwszy ogień idzie maseczka w płachcie z nadrukiem pandy.


Od kilku miesięcy azjatycka pielęgnacja stała się bardzo popularna, a częścią niej są maski w płachcie nasączone aktywnymi składnikami, które wnikają do najgłębszych warstw skóry. Ich aplikacja jest znacznie wygodniejsza od aplikacji tradycyjnych maseczek. Taką maskę powinniśmy zostawić na 15-20 minut na wcześniej oczyszczoną  skórę. Przez pierwsze kilka minut daje niesamowite uczucie chłodzenia, jest to idealna opcja dla zmęczonej i odwodnionej skóry. Panda ma właściwości wygładzające.


Mimo, że kupiłam ją na Aliexpress za jedyne 4,45zł ta maska nie jest podróbką. Na pierwszy rzut oka widać że jest zamiennikiem droższych masek w płachcie od Skin79. Firma Bioaqua jest bardzo popularna na Ali, a ich produkty cieszą się dobrymi opiniami Z pewnością nigdy nie kupiłabym kosmetyku bez żadnych opinii.


Z tyłu opakowania widnieje skład i instrukcja- niestety jak widać po chińsku. Niektóre kosmetyki Bioaqua mają składy po angielsku (ich składy znajdziemy np na stronie cosdna.com), niestety nie w tym przypadku. Wszędzie szukałam tłumaczenia tego składu na angielski i niestety go nie znalazłam. Zalecane jest, aby dobę przed użyciem "niepewnych" kosmetyków zrobić próbę uczuleniową na nadgarstku. Nie zamierzam nikogo zachęcać do kupowania kosmetyków na Aliexpress, każdy powinien robić to na własną odpowiedzialność. Maseczka ta dobrze nawilżyła moją skórę skórę twarzy i co najważniejsze jej nie uczuliła. Być może kupię jeszcze coś z Bioaqua, ale tym razem przed zakupem dokładnie sprawdzę skład.




You Might Also Like

28 komentarze

  1. Sama mam ochotę na tą maseczkę :) wyglądasz uroczo jako panda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda zabawnie :D Fajnie, że znalazłaś zamiennik do tych ze Skin79 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maska wygląda prześlicznie, ale osobiście bałabym się nałożyć kosmetyk z Aliexpress na buzię bo nigdy nie wiadomo, co się w nim znajduje :( Dziewczyny z Almost Paradise bardzo fajnie to opisały, w tym 'markę' Bioaqua, która niestety zaczyna pojawiać się także w naszych polskich sklepach online.

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz, trochę mnie zszokował. Byłam pewna, ze firma Bioaqua jest bardziej przystępnym i drogeryjnym zamiennikiem odrobinę droższych kosmetyków, wszyscy chwalili ich kosmetyki. Zobaczyłam, że sprzedawane są od jakiegoś czasu w polskich drogeriach internetowych i to zachęciło mnie do zakupu. Wszędzie szukałam o niej informacji i nic.. Na stronie cosdna.com są pełne składy większości kosmetyków tej firmy, ale akurat nie ma tej maski. Na szczęście mnie nie uczuliła

      Usuń
  4. Rewelacyjna maska, ciekawi mnie skład. Sama zamawiam dosyć często na Ali, ale na kosmetyki jeszcze się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się właśnie wahałam przed zamówieniem maseczek, bo przyznaję miałam chętkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, masz szczęście, że trafiasz na same dobre rzeczy ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam takie ,ale z innej firmy, są super <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się boję kupować takich kosmetyków, z nimi nigdy nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka z Ciebie urocza pandełka;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Doskonale trafiłaś w moje gusta z tą maseczką! :) No po prostu czegoś takiego poszukiwałam. Bardzo fajnie się prezentuje na twarzy - przeuroczo! Nic, tylko przetestować! ;) ... choćby dla pandy :D
    Pozdrowionka cieplutkie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielokrotnie widziałam te maseczki i muszę w końcu ją zakupić ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę w końcu przetestować te maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna jest ;)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że skład nie jest po angielsku, bałabym się na mojej wrażliwej, naczynkowej cerze przeprowadzać takie eksperymenty :) Sam "rysunek" pandy wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakupiłam sobie taka płaxchtę u kosmetyczki, super jest

    OdpowiedzUsuń
  16. O tych maskach w płachcie bardzo dużo słyszałam ale z tej firmy bym ich nie kupiła bo czytałam kilka negatywnych opinii :) No ale ważne by nie uczuliło i było ok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale genialnie wygląda :D Z tego co piszesz to chyba opłaca się ją zamówić :D Tylko ważna jest ta próbka uczuleniowa :D
    Pozdrawiamy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne są te maski z płacie, sama osobiście je uwielbiam, chociaż wolę kupić te ze Skin79 , bo znam ich skład i wiem co w nich jest. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. hahah jesteś pandą! <3 ja też mam koreańskie maski i produkty i uważam, że totalnie różnią od europejskich, są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nooo to maseczka dla nas :P Miałyśmy tylko wersję z lwem chyba i bardzo nam się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Looks very interesting! Thanks for informative post !
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  22. Great mask ! Thank you for this review :)

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook