Children of the sea

9:03 PM


Muszę przyznać, że stęskniłam się za blogowaniem! Dziś podzielę się z Wami moimi ulubionymi zdjęciami z wakacji nad morzem, wciąż zastanawiam się czemu dopiero teraz je publikuję.. :P Wakacje zbliżają się wielkimi krokami, wiosnę czuć już w powietrzu. Czemu, gdy robimy to co lubimy czas płynie tak szybko? Chyba trzeba się z tym pogodzić. Już niebawem na blogu pojawi się wiele nowości i kilka moich nowych projektów, jestem pewna że przypadną Wam do gustu i Was zaciekawią- jednak musicie uzbroić się w cierpliwość.

Tego dnia w Świnoujściu postanowiliśmy wybrać się do beach baru Hotelu Hilton, aby miło spędzić czas. Klimat był niesamowity, co z pewnością widać na zdjęciach. Pierwszy raz również wybrałam się do Cafe Wieża, skąd podziwiać można całe miasto. Już z niecierpliwością czekam na wakacje i wiem, że będą one niezwykłe.

Macie już swoje wakacyjne plany?





















You Might Also Like

17 komentarze

  1. Ach, wakacje nad morzem! Aż mi się zrobiło tęskno za latem, ciepłem, słońcem i korzystaniem z uroków wakacji :)
    Pięknie tam! Świetne zdjęcia.
    Pozdrowionka! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już chcę aby było ciepło! Bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, bardzo podobają mi się te na pomoście z kołami ratunkowymi ;) Chcę już wakacje :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! Nie byłam jeszcze tam ale może się zjawię. W tym roku czekają mnie długie wakacjie bo w sumie od maja. Jedyne co mam zaplanowane to wylot do Anglii. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, zawsze na wyjazdach się robi najwięcej i potem nie ma kiedy wstawiać ;D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrzę, zdjęcia z nad morza...no fajnie! Patrzę...Świnoujście! Moje ukochane nadmorskie miasto! Uwielbiam morze i nadmorski klimat, a w Świnoujściu byłam już kilka razy. Nie wiem czy uda mi się odwiedzić je w tym roku, ale na pewno odwiedzę jeszcze nie raz :) Przeglądając Twoje piękne zdjęcia, bardzo tęskno za morzem, latem i słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia, ale TA SUKIENKA!!!! przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej jak ja Ci zazdroszcze tego wypadu,cudowne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety odpuszczam wakacje choćby z tego względu że odkładam na remont i mam kilka wesel które zaczynają się od kwietnia :) więc niestety nie dam rady wyrobić finansowo :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice photos in the beach <3 the jacket is gorgeous, plus you look very pretty <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje zdjęcia. Zawsze jest w nich mega dużo energii :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :) Aż zachciało mi się wyjechać nad morze :) Plany na wakacje są u mnie jeszcze w fazie tworzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach tak bardzo tęsknie za latem, szumem fal :) Świetne zdjęcia miło popatrzeć kiedy za oknem jeszcze resztki śniegu. Powodzenia z nowymi projektami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale kusisz tymi widokami! Tym bardziej jak za oknem deszcze i szarość :/

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook