Do Bad Vibes Club

9:47 PM


W końcu do Was wracam z nowym outfitem. Tym razem postawiłam na gangsterski szyk, cała stylizacja została zainspirowana tą oversizową bluzą z napisem "Do Bad Vibes Club". Pokochałam tę czcionkę, kojarzy mi się ona z projektami Kanyego Westa. Muszę przyznać, że ostatnio mój styl trochę się zmienił i ciągle zmienia, a ja mam zamiar coraz częściej Wam go tu przedstawiać. Uwielbiam połączenie stylu gotyckiego ze sportowym, czarne total looki to zawsze strzał w dziesiątkę! Jako, że kolorystycznie nie zaszalałam to postawiłam na czerwony makijaż oczu i rudą pomadkę. Miłośniczką czerwonych i pomarańczowych cieni do oczu stałam się już ponad rok temu, ciesze się niezmiernie że są one teraz tak łatwo dostępne. Idealnie podkreślają niebieską i zieloną tęczówkę. Na dobre porzegnaliśmy zimę i zimowe kurtki znowu zagoszczą na dnie naszych szaf, już nie mogę dpczekać się gdy po chorobie znów wyjdę z domu i będę mogła cieszyć się tą słoneczną pogodą.

Jak minęły Wam pierwsze dni wiosny?





















sweatshirt - Dresslily | jeans - SH | cap - Dresslily | shoes - Adidas

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Super wyglądasz , świetne zdjecia ;*
    pierwsze dni wiosny mijają mi super jest tak ciepło że wychodzę na długie spacery z psem ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jedno określenie pasuje mi na ten look: sztos! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super, sportowo, na co dzień :) extra bluza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mój styl, ale Tobie mega pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja nie w moim stylu ale Tobie w niej świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pierwsze dnie wiosny przywitałam w łóżku chora ze stertą chusteczek do nosa grrrr

    Świetny zestaw- jest mOooc kochana! :D
    jest charakternie i przez te kabaretki, tak grunge'owo :D
    super !

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyglądasz w tej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W 100% w moim stylu! Black is the new black!
    Czapeczka świetna :)
    Jak ja lubię takie stylizacje. Rewelacja! Super pomysł :)
    Pozdrawiam cieplutko :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie+kabaretki są super. ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. No i jest wiosennie :) u mnie dużo spacerow :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prowadzisz super bloga, na pewno tu jeszcze wrócę :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój styl też ciągle ewoluuje. Aktualnie określiłabym go jako grunge'owy minimalizm;) Ale mam to samo co Ty, chociaż preferuję stylizacje w rockowym klimacie, kolekcje Kanye bardzo przypadły mi do gustu i zaczęłam dodawać więcej sportowych elementów do mojej garderoby ;)

    romanesque.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny outfit, super wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja. Wiesz co, ponad 10 lat temu też była moda na tę czcionkę - trendy lubią powracać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne gangsta :) Fakt, że połączone z gotykiem (dół). Nie mój styl, ale ciekawie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też jestem fanką kolorwych cieni! :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja! ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastic! Have an amazing new week.


    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi przez pierwsze tygodnie okropnie chce się spać :v
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Great style and perfect jeans ! Kisses :)

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook