Co kupiłam na promocji -55% w Rossmannie

3:51 PM


Nie było mnie tu już dość długo i bardzo stęskniłam się za blogowanie. Dziś przychodzę do Was z moimi zakupami, a raczej "łowami" z wielkiej promocji w Rossmannie, bo aż -55% dla klubowiczów. Tym razem dobrze się przygotowałam i wiedziałam dokładnie co chcę kupić. Na zakupy wybrałam się już w pierwszy dzień promocji jakoś przed godziną 12. W pierwszym najmniej zatłoczonym Rossmannie zgarnęłam ostatnie sztuki kosmetyków, których byłam pewna że ich zakup będzie graniczył z cudem. Nie udało mi się kupić jedynie sypkiego pudru bananowego i matowej pomadki Million Dollar Lips od Wibo w kolorze 6. Zawsze obawiam się tej promocji, bo wiadomo jak niektórzy ludzie potrafią się zachowywać. Na szczęście obyło się bez nieprzyjemnych sytuacji i "bitwy" o kosmetyki, choć atmosfera była napięta haha. Postanowiłam nie swatchować wszystkich kosmetyków, zamiast tego wkrótce pojawi się kilka recenzji.




Kosmetyki, które kupiłam :
- Bielenda, Make-up Academie, baza pod makijaż, efekt poprawy kolorytu
- Wibo, Fixing Powder, puder, utrwalający
- Wibo, Star Shine, paleta rozświetlaczy do twarzy
- Wibo, Strobing Make Up Shimmer Kit, paleta rozświetlaczy do twarzy
- Lovely, zestaw cieni do powiek, Fabulous Kit
- Lovely, puder, Milky Chocolate Bronzer
Lovely, Rice Powder, puder ryżowy, White Chocolate
- Lovely, K'Lips, pomadka i konturówka do ust, nr 4
- Wibo, Million Dollar Lips, matowa pomadka do ust, nr 5
- Wibo, Eyebrow fixer, bezbarwny żel utrwalający kształt brwi
- Lovely, Pump Up, tusz do rzęs podkręcający
- Miss Sporty, eyeliner, Ladies Night
Eos, balsam do ust, jagoda Acai


Pewnie zauważyliście, że dwóch kosmetyków nie ma na zdjęciach. Nie udało mi się ich kupić i z kuzynką w wakacje zrobimy małą wymianę. Muszę przyznać, że trochę zaszalałam na tych promocjach, ale pociesza mnie fakt że nie wszystko jest dla mnie. Na obecną chwilę mogę polecić Wam różową bazę z Bielendy- świetnie nawilża i bardzo ją polubiłam. Zaskoczył mnie również bronzer od Lovely, ma piękny delikatnie ciepły odcień i pachnie jak kakao! Urzekły mnie również rozświetlacze z Wibo, zwłaszcza paleta Star Shine oraz pomadka Million Dollar Lips, którą już od dawna uwielbiam, jest to zdecydowanie najlepsza matowa pomadka jaką miałam.











A co Wam udało się kupić na promocji lub czego nie dorwaliście?

You Might Also Like

38 komentarze

  1. Niestety K lips nie udało mi się zdobyć ale u mnie w mieście nie ma jej w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem zamów przez aplikację Rossmanna z dostawą do sklepu? Ja chyba tak zrobię :D

      Usuń
  2. Noo powiem Ci Kochana, że nieźle poszalałaś :)
    U mnie skromnie - tusz do rzęs x 2, róż i błyszyk :)
    Zapraszam na najnowszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne zdobycze!! :) Zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne zdobycze!! :) Zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zapasy! U mnie skromniej, ale co nieco upolowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, fantastyczne zakupy! Miłego używania w takim razie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieźle się okupiłaś,
    Mi niestety nie udało się kupić wszystkiego co chciałam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kosmetyki:) Pozostaje czekać na kolejne promocje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No fajniutkie rzeczy kupiłaś,a ja nic a nic, nawet jednej sztuki tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To chyba najsłodsze i najlepsze ,,łupy''' jakie widziałam ;). Ja kupiłam 2 pomadki i kilka lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Same cuda! Jestem bardzo ciekawa tych rozświetlaczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupiłam wszystko co chciałam, a zamawiałam przez Internet. Kupiłam m.in. K'lips ale nr 5 i 2 i puder White Chocolate.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dałam sobie spokój na razie z promocją :) Może kolejnym razem będę czegoś potrzebować :)
    A bazę z Bielendy widziałam już na wielu blogach, chyba musi być dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ta paletkę rozświetlaczy z Wibo odcienie złota i uważam, że nadaje się również jako cienie, a ja lubię cienie błyszczące :)
    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja kupiłam ten bronzer Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam sporo rzeczy z Twoich łowów, ale ich jeszcze nie testowałam ;)
    Śliczne zdjęcia!


    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam sporo rzeczy z Twoich łowów, ale ich jeszcze nie testowałam ;)
    Śliczne zdjęcia!


    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  18. Mimo, że tak wielka promocja, to bardzo mnie bawiły te tłumy, które niemal się biły o te promocyjne produkty... Ale widzę, że u Ciebie łowy jak najbardziej udane :) Pozdrawiam majowo i zapraszam do swoich kącików, w tym do dyskusji pod moim ostatnim postem! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing! Great variety of products! xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezłe zakupy. Ja kupiłam sobie pudry i lakiery do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam różne palety do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja ćwiczyłam silną wolę i starałam się być obojętna dla wszystkiego (choc kusiło nawet wiele z twoich wyborów) bo i tak nie byłabym w stanie tego zużyć. Kupiłam tylko ten sam tusz żółty, cień bourjois i ulubioną kredkę do brwi.

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zakupy :) również kupiłam tę samą pomadkę z Wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ oczywiście, że takie wspaniałości z chęcią przeogromną bym przygarnęła, zwłaszcza jeśli chodzi o twarz Twoje propozycje mnie kuszą. Uwielbiam od dawien dawna kosmetyki kolorowe. Żałuję, że nie kupiłam tego bronzera z Lovely. Pozdrawiam ciepło :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  25. Same opakowania już kuszą:) ciekawa jestem jak się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  26. My ostatnio również polubiłyśmy się z kosmetykami marki Wibo :) Jesteśmy z nich bardzo zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe jesteśmy tej bazy pod makijaż ;) My promocje przegapiłyśmy o jeden dzień i nic z naszej listy już nie było :P

    OdpowiedzUsuń
  28. wow, szalone zakupy! :) ja w tym roku się nieco powstrzymałam :p

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zakupy 😀 Bardzo lubię ten tusz żółty tusz z Lovely

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne zakupy 😀 Lubię ten żółty tusz z Lovely

    OdpowiedzUsuń
  31. Oh very cute palettes darling~
    All the palettes are amazing
    Thanks for share
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook