Beige coat

7:15 PM


Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją na chłodniejsze dni. Od razu zakochałam się w tym długim beżowym płaszczu. Tworzy on całą stylizację, pasuje niemal do wszystkiego. Postanowiłam połączyć go z moimi ulubionymi beżowymi creepersami i czarną bazą, którą stanowią jeansowe rurki z dziurami na kolanach oraz bluzka z wbudowanym chokerem. Mimo, że na co dzień stawiam na rockowe outfity to od czasu do czasu rezygnuję z nich na rzecz elegancji. Już jakichś czas temu polubiłam beżowy kolor, bardzo podobają mi się nudowe tatal looki. A co najważniejsze świetnie wygląda w połączeniu z ponadczasową czernią!
Co myślicie o oversizowych płaszczach, może już taki posiadacie?











płaszcz - Dresslily | bluzka z chokerem - Dresslily | spodnie - Zara | buty - no name

You Might Also Like

17 komentarze

  1. bardzo podobają mi się takie płaszcze i stylizacje z nimi, chociaż sama raczej kiepsko się w nich czuję. ciut za mała jestem i zdecydowanie mnie one przytłaczają. a tak ładnie wyglądają. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten płaszcz jest fantastyczny! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, ale na szczeście jeszcze mamy ciepło, na jesień idealny!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny płaszcz;) choć mam nadzieję, że nie prędko będę musiała je nosić:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten płaszczyk, uwielbiam go, już czeka na jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ho, ho - nigdy takiego fasonu nie mierzyłam. Wygląda bardzo fajnie.
    Z wielką przyjemnością się patrzy na taką stylizację! :)
    Pozdrawiam serdecznie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej jakie tajne są takie dłuuugie płaszcze! Niestety nie mam takiego, ale może skusze się na jesień. Smutne, że jest lato, a dni potrafią być tak zimne, że trzeba nosić jesienno/wiosenne płaszczyki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kolor płaszcza, dla siebie jednak zazwyczaj wybieram trochę krótsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz rewelacyjnie! :)

    https://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny płaszcz, muszę sobie wreszcie jakiś kupić ;3.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook