Jak dostałam się na malarstwo na ASP | krótka historia o tym że warto spełniać marzenia

8:21 PM


Nie było mnie tu aż 3 miesiące, w końcu wracam do Was po tak długiej przerwie! Cały ten rok był dla mnie ciężki, był wyzwaniem. Bardzo się zmieniłam, dowiedziałam się wiele o sobie i podążałam za marzeniami. Nie chciałam iść na studia tylko po to aby studiować - uważam że byłaby to strata życia. Podjęłam ważną dedcyzję i postanowiłam poświęcić rok na przygotowaniu jak najlepszej teczki na ASP. Od kilku lat myślałam o projektowaniu mody, na szczęście diametralnie zmieniłam zdanie i postanowiłam podążać śladami mojego taty, który studiował malarstwo, a później grafikę na ASP w Krakowie. Zrozumiałam, że tak naprawdę projektowanie mnie nie interesuje i nie jest to cel mojego życia, byłoby to dla mnie męczarnią. Podczas weekendowych zajęć z aktu na krakowskiej ASP zrozumiałam, że to malarstwo jest moją prawdziwą pasją. Z zazdrością obserwowałam studentów malarstwa i miałam nadzieję, że też kiedyś nim zostanę. Okazało się, że marzenia się spełniają- trzeba jednak dać z siebie wszystko i wiele poświęcić. Zrobiłam ogromne postępy, wiele się nauczyłam o malarstwie i rysunku który jest podstawą sztuki, a przede wszystkim znalazłam mój życiowy cel. Nadal szukam swojego stylu w malartwie, właśnie po to dostałam się na ASP- aby poszukiwać. A przede mną bardzo długa droga... Muszę przyznać, że okres egzaminów był dla mnie o wiele trudniejszy, nawet od matury. Były chwile gdy miałam już dość, jednak wiedziałam, że jeśli chcę w życiu coś osiągnąć- muszę walczyć. Egzaminy wyczerpały mnie fizycznie i psychicznie - był to prawdziwy maraton. Przez dwa miesiące przed egzaminem praktycznie zamieszkałam w Krakowie. Codziennie rysowałam na zajęciach, a w wolnej chwili szkicowałam w parku. Po powrocie do domu malowałam, w końcu przyszedł czas na dwa tygodnie egzaminów - trzy dni całodziennego malowania martwej natury, kompozycji na zadany temat, rysowania studium postaci oraz rozmowy kwalifikacyjnej i teczki. Kilka tygodni temu dowiedziałam się, że moja praca nie poszła na marne i od października zaczynam studiować malarstwo na ASP w Katowicach.

Tym postem chcę Wam udowodnić, że marzenia się spełniają, a gdy tracimy wiarę w siebie i swoje umiejętności- musimy się podnieść i walczyć dalej. W życiu nic nie przychodzi samo, warto czasem poświęcić swoje inne pasje czy spotkania ze znajomymi dla wyższego celu. Zawsze należy być cierpliwym, z pokorą słuchać innych i czasem zacisnąć zęby, a pewnego dnia to wszystko się opłaci. Człowiek czasem też musi błądzić i poszukiwać, a to co odnajdzie może pozytywnie go zaskoczyć.

Dzisiaj chcę pokazać Wam moje obrazy z teczki, wszystkie malowane są farbami olejnymi. Jeśli chodzi o malarstwo- skupiłam się głównie na studium martwej natury. Jeżeli chcecie mogę również pokazać Wam moje rysunki z teczki -akty, szkice, martwe natury. Jeśli macie jakieś pytania to możecie śmiało zadawać je w komentarzach.












You Might Also Like

18 komentarze

  1. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję masz talent:) Prace piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję dostania się na studia, a prace są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    Bardzo podoba mi się ten drugi obraz, z buteleczką :)

    Sama chciałabym dostać się do Krakowa, no cóż mam jeszcze dwa lata, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

    Pozdrawiam Cię gorąco
    https://rudyszalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje prace są przepiękne! Mam nadzieję, że studia zadowolą Cię w stu procentach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, przekonam się już za kilka dni :)

      Usuń
  6. Piękne obrazy :) Gratuluje :) Kiedyś marzyłam żeby na ASP się znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nadal możesz spełniać marzenia! :)

      Usuń
  7. Gratuluję ❤ twoje prace są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam szczerze, że uwielbiam takie historie.
    Marzenia warto spełniać i o nie walczyć.
    Naprawdę świetna sprawa. Gratuluję!
    Pozdrowionka poniedziałkowe! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne te obrazy :) Masz wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Super, że będziesz studiować coś, co jest Twoją pasją. Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Subtelne prace, przez które widać urokliwą duszę artystki. Gratuluję dostatnia się na wymarzone studia! Więcej tych sukcesów, więęęcej! Będę tutaj zaglądać z ochotą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te niesamowite słowa, motywujesz! :)

      Usuń
  12. Gratuluję! Bardzo się cieszę, że spełniasz swoje marzenia :) Wszystkie Twoje prace są piękne - nic dziwnego, że się dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook